اشکال صفحه نمایش صورتی آیفون 13: در اینجا نحوه رفع آن آورده شده است

از زمان عرضه آیفون 13، برخی از کاربران با باگ صورتی صفحه نمایش آیفون 13 مواجه بوده اند که اغلب با عملکرد کند، خرابی/خراش برنامه و خاموش شدن غیرمنتظره همراه است. بیایید ببینیم برای رفع اشکال صفحه صورتی آیفون 13 چه کاری می توانید انجام دهید.

اما به نظر می رسد که اپل دقیقاً مطمئن نیست که چه چیزی باعث این باگ شده است، به جز اتفاقی که بین iOS و برنامه های قدیمی رخ می دهد.

چگونه باگ صورتی صفحه آیفون 13 را برطرف کنیم

  • برخی از کاربران با راه اندازی مجدد آیفون خود راحت شده اند (اما این ممکن است به طور موقت کمک کند)
    • همچنین، حتما از آیفون خود به طور مرتب نسخه پشتیبان تهیه کنید
  • در مرحله بعد، مطمئن شوید که از آخرین نسخه iOS استفاده می کنید (برنامه تنظیمات > عمومی > به روز رسانی نرم افزار)
    • و مراقب iOS 15.3 باشید که به زودی در دسترس خواهد بود.
  • اکنون به فروشگاه App بروید و همه به‌روزرسانی‌های موجود را برای برنامه‌های جداگانه نصب کنید (App Store > روی عکس نمایه ضربه بزنید – گوشه سمت راست بالا -> تند به پایین بکشید > گزینه Update All را انتخاب کنید)
    • گزینه دیگر حذف هر برنامه ای است که در حین استفاده متوجه نمایش صفحه صورتی آن می شوید.
  • این رویکرد زمان‌برتر است، اما می‌توانید آیفون خود را پاک کرده و آن را از نسخه پشتیبان بازیابی کنید
  • اگر همچنان باگ صفحه صورتی آیفون 13 را می بینید، تماس بگیرید پشتیبانی اپل – اگرچه هیچ گارانتی وجود ندارد، اما برخی از کاربران با این مشکل، آیفون خود را تعویض کرده اند

دیدگاه 9toMac

مواردی وجود داشته است که پشتیبانی اپل این را یک نقص بالقوه سخت افزاری می داند. با این حال، در آخر هفته، پشتیبانی اپل اعلام کرد که هیچ مدرکی وجود ندارد که مشکل سخت افزاری است – بنابراین به نظر می رسد که یک باگ نرم افزاری باشد.

جالب اینجاست که نامزد انتشار iOS 15.3 هیچ اشاره ای به رفع نقص صفحه صورتی ندارد. با این حال، انتشار عمومی ممکن است شامل یک راه حل خاص برای این مشکل باشد. اپل می تواند این به روز رسانی را در اوایل این هفته راه اندازی کند.

آموزش های بیشتر 9to5Mac را بخوانید:



Source link

بخش آیفون 13 9to5mac فارسی

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

در حالی که برخی گزارش های اولیه از گل رز آیفون 13 صفحه نمایش زمانی که محدوده در ماه اکتبر راه اندازی شد ظاهر شد، مشکل بدون اینکه اپل به طور کلی به آن رسیدگی کند همچنان ادامه داشت.