عملیات تولید اپل در ایالات متحده دو برابر می شود، اما عمدتاً کوچک باقی می مانند

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.





Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

به گفته مردم، سازنده آیفون همچنین از برخی فناوری‌ها، از جمله پخش زنده، استفاده کرده است که به کارکنان مستقر در مقر آن در کوپرتینو، کالیفرنیا کمک می‌کند تا آنچه را که در کارخانه‌های چینی می‌گذرد از راه دور دنبال کنند. اپل از آیپدها برای برقراری ارتباط و ابزارهای واقعیت افزوده برای کمک به کارشناسان فنی در کوپرتینو برای تأیید مشکلات کارخانه استفاده کرد.

اینها محصولاتی هستند که با استفاده از فرآیندهای دقیق در نظر گرفته شده برای استفاده در خط تولید نهایی و آزمایش با جایگزین های بالقوه ساخته شده اند. هر تنوع (رنگ، ​​ظرفیت، و غیره) ساخته شده است. مقادیر معمولی اپل احتمالاً هزاران عدد خواهد بود. این کار را می توان بین ایالات متحده و چین به اشتراک گذاشت.

تست اعتبار سنجی تولید (PVT)

نمونه‌های اولیه طراحی، که به عنوان پوسته‌ها نیز شناخته می‌شوند، مدل‌های غیر کاربردی هستند که برای نشان دادن نحوه ظاهر و رفتار یک طرح خاص طراحی شده‌اند. نمونه‌های اولیه کاربردی (“مانند کار”) همانطور که از نام آن پیداست، نسخه‌های کاربردی این فناوری هستند – اما معمولاً هیچ شباهتی به محصول نهایی ندارند.

شرکت ها معمولا بین 100 تا 1000 دستگاه EVT تولید می کنند و به احتمال زیاد برخی از آنها در ایالات متحده ساخته شده اند.

تست اعتبار سنجی طراحی (DVT)

بر اساس فهرستی از تامین کنندگان منتشر شده توسط اپل، از بیش از 180 تامین کننده اپل، تا سپتامبر 2021، 48 شرکت در ایالات متحده سایت های تولیدی داشتند که در مقایسه با 25 سال قبل از آن افزایش یافته است. بیش از 30 سایت در کالیفرنیا بودند که کمتر از 10 سایت در سال گذشته بود.

نمونه های اولیه اولین مدل از محصولات جدید هستند که برای آزمایش رویکردهای مختلف طراحی شده اند. به طور کلی، آنها به دو دسته تقسیم می شوند: نمونه های اولیه طراحی و نمونه های اولیه کاربردی.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

به طور معمول، برای آن مراحلی که در چین (یا جاهای دیگر) انجام می شود، اپل مهندسان خود را برای نظارت و نظارت می فرستد. قفل کردن COVID-19 این کار را دشوار یا غیرممکن کرد، بنابراین اپل فرآیندهای جدید کار از راه دور، از جمله پخش زنده از خطوط تولید را توسعه داد.

هدف EVT این است که اطمینان حاصل شود که تولید محصول به شکل مورد نظر آن واقعاً عملی است و هر گونه چالش تولیدی که ممکن است نیاز به غلبه بر آن داشته باشد را شناسایی کند.

این مرحله آزمایش نهایی است که در خطوط تولید واقعی انجام می‌شود تا اطمینان حاصل شود که کیفیت، بازده، زمان و هزینه‌ها مطابق انتظار است. این کار در کشور سازنده انجام می شود.

رویکردهای ترکیبی اپل

عکس: iFixit

اپل به تازگی آخرین لیست فروشندگان خود را منتشر کرده است بلومبرگ به افزایش سایت های تولیدی در ایالات متحده اشاره می کند.

اپل به طور قابل‌توجهی در مورد فرآیندهای دقیق خود صحبت می‌کند، اما مراحل شناخته شده‌ای وجود دارد – و احتمالاً دو تا سه مورد از آنها در ایالات متحده انجام شده است. با توجه به قرنطینه‌های COVID-19 در چین، اپل ممکن است مراحل اولیه آزمایش را به ایالات متحده منتقل کرده باشد.

نمونه های اولیه

اینجاست که نمونه‌های اولیه طراحی و کار با هم ترکیب می‌شوند و دستگاه‌هایی تولید می‌کنند که از مواد مورد نظر استفاده می‌کنند و ظاهر و عملکردی شبیه محصول نهایی دارند.

بر اساس این لیست، بسیاری از تامین کنندگان بزرگ مانند تولیدکنندگان تراشه Qualcomm Inc. و Taiwan Semiconductor Manufacturing Co.، مونتاژکننده محصولات Foxconn Technology Group و تامین کننده حسگر تصویر Sony Group Corp، سایت های تولیدی را در ایالات متحده آمریکا در طول سال اضافه کرده اند.

بر اساس آخرین لیست تامین کنندگان این شرکت، تعداد سایت های تولیدی ایالات متحده در میان تامین کنندگان اپل از 25 به 48 در یک سال افزایش یافته است.

به مدیران چینی نیز اختیارات بیشتری داده شد، اگرچه تصمیمات نهایی هنوز در کوپرتینو گرفته می شد.

اپل نمونه های اولیه را در استودیوهای طراحی خود تولید می کند که شامل ویژگی هایی مانند فرز آلومینیوم با کنترل کامپیوتر و چاپ سه بعدی است.

تست اعتبار سنجی فنی (EVT)

با این حال، شایان ذکر است که “تولید” شامل تولید آزمایشی در مقیاس کوچک است و به احتمال زیاد اکثر تولیدات ایالات متحده در این دسته قرار می گیرند.

اکثر محصولات اپل در چین ساخته می شوند، اگرچه این شرکت به آرامی در حال کار برای گسترش در کشورهای دیگر است. هند به قطب تولید ثانویه اصلی این شرکت تبدیل شده است و ویتنام نیز به شهرت رسیده است.

تنها محصول مونتاژ نهایی در ایالات متحده مک پرو بود. مدل 2013 در کشور اصلی اپل ساخته شد و مدل 2019 نیز (پس از کمی عدم قطعیت و علامت ستاره) ساخته شد – شرکت کوپرتینویی اشاره کرد که از قطعاتی از 12 تامین کننده آمریکایی در هشت ایالت استفاده کرده است.

بر روی کاغذ، عملیات تولید اپل در ایالات متحده بین سال های 2020 و 2021 دو برابر شده است – اما واقعیت محتمل این است که اکثریت قریب به اتفاق تولید ایالات متحده در مقیاس کوچک و برای اهداف آزمایشی است.