متاورس دیزنی توسط مدیر اسبق آرکید اپل هدایت خواهد شد





Source link

بخش اپل آرکید 9to5mac فارسی

مارک بوزون، یکی از مدیران ارشد بازی های اپل، پس از 12 سال این شرکت را ترک کرد و در دیزنی مشغول به کار شد. نقش جدید او یک رهبر خلاق ارشد برای ابتکارات داستان سرایی نسل بعدی متقاطع خواهد بود که شامل جاه طلبی های “متافورس” دیزنی می شود.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


بوزون سال ها در این بازی بوده است. قبل از اپل، او سردبیر نینتندو برای IGN بود و به عنوان یک طراح و تولید کننده بازی آزاد کار می کرد. اپل هنوز جانشین بوزون را معرفی نکرده است.

با توجه تنوع، مایک وایت، معاون ارشد دیزنی در بخش داستان سرایی و تجربه مهمانان نسل بعدی، کسی بود که بوزون را استخدام کرد. نقش فعلی وایت همچنین شامل توسعه و هماهنگی استراتژی متاورز دیزنی است.

-مارک بوزون (@MarkBozon) 20 مه 2022

به گفته دیزنی، از آنجایی که اصطلاح متاورس برای افراد مختلف به معنای متفاوت است، شرکت تحت رهبری وایت تلاش‌های خود را تحت عنوان داستان‌سرایی نسل بعدی ادغام کرد و استراتژی‌ای را با تمرکز بر ایجاد «بوم‌های جدید برای داستان‌گویی» و جذب مخاطب ارائه کرد. پوشش تجربیات دیجیتال، فیزیکی و مجازی.

ببینید: بعد از 12 سال باورنکردنی، با اپل خداحافظی می کنم. من به سمت یک شغل رویایی مطلق می روم و نمی توانم منتظر بمانم تا به زودی چیزهای بیشتری را به اشتراک بگذارم. یک تشکر صمیمانه از همکارانم و همچنین توسعه دهندگان فوق العاده با استعدادی که فروشگاه App & Arcade را به موفقیت رساندند. افتخار بود ❤️ pic.twitter.com/KdSXBjcPgi

در نقش جدید بوزون، او مسئول ایجاد استراتژی دیزنی و اجرای برنامه های آن برای ورود به متاورس خواهد بود. علاوه بر این، به‌عنوان نایب رئیس داستان‌سرایی نسل بعدی، تیمی متنوع در میان بازی‌ها، فیلم‌ها، تلویزیون، اسباب‌بازی‌ها و پارک‌های دیزنی ایجاد خواهد کرد تا تجربیات مصرف‌کننده‌ای به هم مرتبط ایجاد کند. بوزون و تیمش همچنین در حال هدایت نوآوری و “ایده های جسورانه” هستند که در خدمت مفاهیم داستان سرایی نسل بعدی هستند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

اگرچه بوزون خبر جدایی خود را در 20 می به اشتراک گذاشت، اما به برنامه های بعدی خود اشاره ای نکرد. او به اشتراک گذاشت که نقش جدیدش “یک شغل رویایی مطلق” است و از تیم اپل تشکر می کند. آخرین کار Bozon در اپل شامل خدمت به عنوان مدیر خلاق بازی برای اشتراک بازی این شرکت، Apple Arcade است.