اپل موافقت کرده است که ساعات کاری را برای خرده فروشی انعطاف پذیرتر کند

کارمندان خرده‌فروشی اپل قصد دارند در جستجوی شرایط کاری بهتر، اتحادیه‌ها را تشکیل دهند. با اينكه اپل در برابر اتحادیه کارمندانش موضع گرفته استاین شرکت اکنون موافقت کرده است که ساعات کاری را در فروشگاه های خرده فروشی خود به عنوان بخشی از تلاش های اتحادیه انعطاف پذیرتر کند.

اپل از اظهار نظر در مورد این گزارش خودداری کرد، اما بلومبرگ منابع می گویند برخی از تغییرات در هفته های آینده اعمال خواهند شد، در حالی که برخی دیگر تا اواخر سال جاری انجام نخواهند شد.

واکنش اپل به اتحادیه سازی

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


وقتی اپل متوجه شد که کارکنان خرده‌فروشی آن به دنبال تشکیل اتحادیه هستند، این شرکت واکنش خوبی به این خبر نشان نداد. در یک یادداشت ماه گذشته لو رفت، این شرکت پیشنهاد کرد که اتحادیه سازی مانع ایجاد می شود و “روش کار ما را تغییر می دهد.” رئیس خرده‌فروشی اپل، دیر اوبرین، سپس ویدئویی را برای کارمندان خرده‌فروشی ایالات متحده فرستاد که در آن آنها را از تشکیل اتحادیه منصرف کرد.

همانطور که توسط بلومبرگ، اپل به کارکنان فروشگاه های منتخب اطلاع داده است که تغییرات در ماه های آینده اعمال خواهند شد. به گفته منابع آگاه، این شرکت ساعات کاری بین شیفت‌ها را از 10 به 12 ساعت افزایش می‌دهد و همچنین مشخص می‌کند که کارمندان فقط بعد از ساعت 8 بعد از ظهر تا سه روز در هفته می‌توانند کار کنند.

کارکنان ارتباطات آمریکا (CWA) در واکنش به واکنش اپل گفت که این شرکت یک “کمپین سیستماتیک و پیچیده” برای ارعاب کارکنان خود و تداخل در حقوق آنها برای تشکیل اتحادیه به راه انداخته است.

اخیراً، اپل تغییرات بیشتری را به عنوان بخشی از برنامه های اتحادیه اعلام کرده است. این شرکت علاوه بر افزایش حداقل دستمزد ساعتی از 20 دلار به 22 دلار، مرخصی استعلاجی با حقوق را دو برابر کرد، روزهای مرخصی را افزایش داد و مراقبت های اضطراری از کودکان را گسترش داد. حداقل یکی از فروشگاه های اپل پس از این تغییرات رای به اتحادیه را لغو کرد، اما این مبارزه هنوز به پایان نرسیده است.



Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

سایر تغییرات شامل برنامه ریزی نکردن کارمندان برای کار بیش از پنج روز متوالی است، در حالی که قبلاً آنها می توانستند تا شش روز متوالی کار کنند. با این حال، در طول عرضه محصول و تعطیلات استثناهایی وجود خواهد داشت. کارمندان تمام وقت هر شش ماه یک بار از یک روز تعطیل آخر هفته برخوردار خواهند بود.