ثبت نام در کوینکس با گوشی در ۸ دقیقه +عکس ویرگول

اما این را بدانید که این قسمت هم سطح بندی از VIP صفر تا VIP پنج را دارد و در تصویر زیر توضیحات بیشتر را می توانید مشاهده کنید. توجه کنید اگر ایمیلی برای شما نیامده، حتما قسمت هرزنامه را در ایمیل خود نیز چک نمایید. اگر آنجا هم ایمیلی نبود در سایت خود کوینکس روی قسمت ارسال مجدد همانند تصویر زیر کلیک کنید.

می توانید با استفاده از کد معرف تا سقف 40 درصد از معاملات ان ها سود بگیرید لینک معرف شما از مسیر account،referral reward قابل دسترسی است. در صفحه بعدی رمز های مورد درخواست را وارد کنید وsubmit را بزنید. این سایت بین ۳۰۷ صرافی برتر ثبت‌شده در سایت معتبر کوین مارکت کپ (Coinmarketcap.com) رتبه ۴۵ را دارد که نشان‌دهنده این هست که می‌توان به آن اعتماد کرد.

در پنجره جدیدی که باز می شود به شما یک ویژگی کدضدفیشینگ را گفته و به شما تذکر داده که این کد ضد فیشینگ را حتی به پشتیبانان و کارشناسان صرافی هم نباید بگویید. 60 ثانیه زمان می برد تا ایمیلی از طرف صرافی برای شما ارسال شود. کد یکبار مصرف را که کپی زدید، همانند تصویر بالا در محل مربوطه بنویسید و در نهایت روی بعدی کلیک کنید. توصیه ما به شما دوستان گرامی این است که از فعال کردن این گزینه خودداری کنید که بعدا اگر خط شما گم یا مسدود شد و یا هر اتفاقی برای خطوط ایران افتد، شما به مشکل برنخورید.

با توجه به اینکه ممکن است این مرحله را در زمان ثبت نام در سایت صرافی کوینکس فراموش کنید، لازم دانستیم تا نحوه فعال سازی آن از طریق حساب کاربری را نیز تشریح کنیم. از این پس هر بار که این نرم افزار را در گوشی خود باز کنید، یک کد ۶ رقمی به شما نمایش داده می‌شود که هر ۳۰ ثانیه عوض می‌شود. در مواقعی که درصدد ورود به حساب کاربری خود در صرافی کوینکس باشید، نیاز است تا این کد را وارد کنید. در واقع با فعال کردن کد دو عاملی تنها در صورتی امکان ورود به حساب کاربری خود را خواهید داشت که موبایل خود را در دسترس داشته و این کد را از روی نرم افزار بخوانید.

2-نوع مدرکی که می خواهید با آن احراز هویت شوید را انتخاب کنید، شما هم می توانید از کارت ملی، هم گواهینامه و هم پاسپورت استفاده کنید. برای انجام مرحله اول باید روی ارسال کد تأیید کلیک نمایید. بعد از گذراندن مراحل بالا کاربران می توانند وارد برنامه Google Authenticator شده و کیو آر کد را وارد کنند یا از کد 16 رقمی استفاده نمایند. فراموش نکنید که کد 16 رقمی را در یک محل امن یادداشت کنید. از سال 1390 که مجموعه خانه سرمایه شروع به کار کرد با برگزاری ۳۱ دوره جامع آموزشی بلند مدت، بیش از ۶۰۰۰ تحلیلگر را وارد بازار سرمایه کرده‌ایم. تمام تلاش من و همکارانم ایجاد مرجعی برای آموزش واقعی و صحیح موفقیت مالی و سرمایه گذاری بوده است مرجعی که کمک می کند زندگی بهتری برای خود و اطرافیانمان بسازیم.

برای انتقال شبکه تون رو انتخاب کرده و کوینکس بهتون ادرس کیف پول رو نمایش میده. اونو کپی کنید و از جایی که میخواید تتر انتقال بدین اونو وارد کنین. یادتون باشه هر شبکه ای رو انتخاب کردین در مبدا از همون شبکه برای انتقال استفاده کنین. برای انجام معاملات فیوچرز Futures در صرافی کوینکس ابتدا باید طبق مراحل قبل وارد حساب کاربری خود در این صرفی شوید.

آموزش صفر تا صد ثبت نام و کار با صرافی کوینکس

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از آموزش ثبت نام در کوینکس با موبایل ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

ثبت نام در کوینکس با گوشی در ۸ دقیقه +عکس ویرگول

این محدودیت، محدودیت ورود نمی باشد بلکه محدودیت معامله می باشد. اگر شما بدون تغییر دادن ای پی وارد صرافی شوید و معامله خود را آغاز کنید ممکن است پس از مدتی با مشکل رو به رو شوید. بهتر است قبل از ایجاد هر گونه مشکل، ابتدا از ان پیشگیری کنید. همانطور که می دانید برای خریدارز های دیجیتالباید ازصرافی های آنلایناستفاده کنیم.

چرا ارزهای دیجیتال در حساب کاربری کوینکس فریز می‌شوند؟

تمام سفارشات وorder های باز شما برای خارج کردن و برداشت ارزهای دیجیتال شما کنسل می شود. ما با گردآوری جمعی از متخصصین هر حوزه(کریپتوکارنسی،بورس ایران،بازارهای بین المللی) بر آن شدیم تا با جمع آوری و دسته بندی تجربیات و اطلاعات فعالین گامی در جهت رشد سوالی مالی همه ی هموطنان برداریم. نمره‌ی ما به کاربر پسند بودن وب سایت کوینکس، از ده، عدد 7 می باشد.

معاملات مارجین در صرافی Coinex چیست؟

بر روی گزینه Sign Up کلیک کنید تا مراحل ثبت نام در کوینکس برای شما به اتمام برسد. دقت داشته بشاید که هر چند مراحل اولیه ثبت نام در صرافی کوینکس در این مرحله به انتها می‌رسد، اما لازم است تا موارد دیگری را نیز به حساب کاربری خود اضافه کنید که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت. ببخشید از عابر کارت های ایرانی نمی توانید به کوینکس، پول واریز کنید.

فراموش نکنید که کد 16 رقمی را در یک محل امن یادداشت کنید.