سیری زنگ خطر کاذب را در ورزشگاه به راه انداخت و 15 افسر پلیس مسلح را به خدمت گرفت

“همه وارد شدند و من به این فکر کردم که “چه خبر است؟” یکی از آنها پرسید که جیمی اوری کیست – یا چیزی و من گفتم: «من جیمی آلین هستم.





Source link

بخش سیری 9to5mac فارسی

چیزی که در اینجا منحصر به فرد است این است که مربی هنگام آموزش تمرین فریاد 1-1-2 می زد. این بسیار معمول است که یک شعار ورزشی در هر جایی انجام شود. با این حال، مانند 911 در ایالات متحده، 112 وسیله ای برای شماره گیری خدمات اضطراری در استرالیا است.

پس اتفاقی که افتاد… کمی غیر قابل باور بود. سیری در اپل واچ با خدمات اضطراری در یک باشگاه ورزشی در استرالیا تماس گرفت که باعث شد 15 پلیس مسلح در انتظار یک تیرانداز فعال ظاهر شوند.

مبارز موی تای و مربی بوکس، جیمی آلین، 34 ساله، که برای PTJ Gladesville در Lower North Shore کار می کند، در حال پوشیدن اپل واچ (سری 7) خود بود که سیری را فعال کرد و به طور تصادفی با خدمات اورژانس تماس گرفت.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

این باعث شد اولین پاسخ دهندگان فکر کنند که یک موقعیت اضطراری شامل تیراندازی، احتمالاً خودکشی، در آدرس باشگاه رخ داده است.

بدتر از همه، مربی تناسب اندام در حالی که اپل واچ در خط خدمات اورژانس بود، می گفت “بن کود” یا “کودتا زیبا”.

«…دقیقه بعد، حدود 15 افسر، از جمله افسران مخفی، با چندین آمبولانس جلوی پارک آمدند، و این زمانی بود که من شروع به آجر زدن کردم.

واقعاً یک سری حوادث ناگوار – اما نه غم انگیز. خوشبختانه، در هنگام هشدار اشتباه سیری به کسی آسیبی نرسید. نمونه هایی از اپل واچ که به عنوان یک راه نجات عمل می کند بسیار رایج تر است:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. ذیل.


نیوز کورپ استرالیا، news.com.au جزئیات چگونگی وقوع آن را دارد:

یک مربی شخصی سیدنی پس از اینکه حدود 15 پلیس مسلح در حالی که مشغول آموزش به مشتری بود در سالن بدنسازی او حاضر شدند کاملا شوکه شده است.

پس واقعا چه اتفاقی افتاد؟ معلوم شد که اپل واچ مربی مدام سیری را در حین کار فعال می‌کرد. برای همه اتفاق می افتد، درست است؟

حدود ساعت 7:45 صبح روز سه‌شنبه بود که جیمی گفت یک افسر پلیس در حالی که اولین مشتری آن روز خود را آموزش می‌داد وارد سالن ورزشی شد.

تصویر از طریق ترینر انتخاب شده است (از طریق Apple Insider)

از آنجایی که هشدار نادرست یک اشتباه صادقانه بود، بلافاصله مشخص نشد واقعا چه اتفاقی افتاده است. مربی اتفاقات بعدی را شرح می دهد:

او به من گفت که این من بودم که تماس گرفتم که غیرممکن بود زیرا حتی تلفنم را نداشتم.

آنچه که بعیدترین مجموعه شرایط برای هشدار نادرست است، روز سه شنبه در استرالیا رخ داد.