هدف ترکیبی Siri GPT-3 ایجاد یک دستیار صوتی واقعاً هوشمند است

فکر می کردم اگر بتوانم سیری را با GPT-3 جایگزین کنم عالی خواهد بود. از GPT-3 خواستم وانمود کند که مغز باهوش خانه من است، به دقت توضیح دادم که او به چه چیزی در خانه دسترسی دارد و چگونه به درخواست های من پاسخ دهد.

Mate Marschalko یک وبلاگ Medium نوشت که در آن درباره کارهایی که انجام داده صحبت می کند، همراه با یک ویدیوی YouTube (در زیر) با نتایج نمونه. او گفت که هدفش جایگزینی موثر سیری با GPT-3 است.

آینده پژوهی یکی از مقالاتی را که گوگلیلمو در پست برجسته کرده بود، یعنی مقاله ای با عنوان “بهره مرکب چیست؟” بررسی کرد و تعداد انگشت شماری از خطاهای جدی را یافت. اگرچه مقاله از آن زمان تصحیح شده است، نسخه اصلی بیان می‌کرد که «در پایان سال اول 10300 دلار درآمد خواهید داشت» – به جای فقط 300 دلار – اگر 10000 دلار به حسابی واریز کنید که 3 درصد سود مرکب سالانه دریافت می‌کند. هوش مصنوعی همچنین در توضیح پرداخت‌های نرخ بهره برای وام‌ها و گواهی سپرده یا سی‌دی‌ها اشتباهاتی مرتکب شد.

مثلا همین دیروز CNET پس از اینکه یک اشتباه واقعا احمقانه ظاهر شد، مجبور شد تمام مقالات نوشته شده با هوش مصنوعی خود را بررسی کند.

سیستم هوش مصنوعی قادر به درک گفتار محاوره‌ای بود – از جمله برخی که در آن‌ها به جای بیان مستقیم، عمل مورد نیاز به طور ضمنی اشاره شده بود…

{
“عمل”: “فرمان”،
“مکان”: “دفتر”،
“هدف”: “نور”،
“ارزش”: “روشن”،
“کامنت”: “چراغ را برایت روشن کن.”،
“ScheduleTimeStamp”: “”
}

سپس هوش مصنوعی ترموستات را روی 19 درجه سانتیگراد تنظیم می کند. اتفاقاً به نظر من برای خواب زیاد است (من خودم 16 درجه سانتیگراد را انتخاب می کنم) و یک خطر بالقوه را با این رویکرد نشان می دهد: AIهای GPT همیشه در دریافت حقایق و توصیه های توافقی خوب نیستند.

او همچنین به GPT-3 تکیه کرد تا چیزهای دیگر را به تنهایی کشف کند.

از زمانی که ChatGPT و GPT-3 را امتحان کردم، همه چیز به طرز دردناکی احمقانه و بیهوده به نظر می رسد: سیری، الکسا، گوگل هوم و همه دستیارهای «هوشمند» دیگر. […]

اتاق خواب را روی دمایی تنظیم کنید که فکر می کنید به من کمک می کند بهتر بخوابم.

حتی تاثیرگذارتر، او نیازی به نوشتن هیچ کدی برای رسیدن به این هدف نداشت. در عوض، او به GPT-3 توضیح داد که چه کاری می‌خواهد انجام دهد. او از او خواست که مکالمه انگلیسی را تفسیر کند و پاسخ JSON مناسب ارائه دهد.

او سپس آن را آزمایش کرد و گفت که نمی تواند باور کند که چقدر خوب کار می کند.

کنار لبه

همانطور که می بینید همه چیز را به زبان انگلیسی ساده توضیح دادم. من انواع پرس و جوها، ساختار دقیق پاسخ را توضیح دادم و از او خواستم که مانند یک هوش مصنوعی رفتار کند و حتی برای سؤالات شخصی مشاوره دهد. من همچنین جزئیاتی در مورد زمان، مکان، لوازم خانگی و اتاق های خانه ارائه کرده ام. از آنجا، ما یک پاسخ کاملا ساختار یافته دریافت خواهیم کرد. و این تمام چیزی است که برای برنامه ریزی وجود دارد!

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

Marschalko از یک میانبر سیری برای تبدیل آن به یک فرمان واقعی HomeKit استفاده کرد.

یک توسعه دهنده وب یک Mashup Siri GPT-3 ایجاد کرده است که به منظور نشان دادن پتانسیل یک دستیار صوتی واقعاً هوشمند است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. ذیل.


با این حال، این یک نسخه نمایشی چشمگیر است و پتانسیل a را نشان می دهد واقعا نسخه هوشمند سیری امیدواریم اپل تیمی داشته باشد که با یک ترکیب Siri GPT-3 بازی می کند – یا بعد از مشاهده این یک تیم ایجاد کند.

نمونه سوال ما این بود: “من تازه متوجه شدم که دارم این ویدئو را در تاریکی دفتر ضبط می کنم.
آیا می توانید کاری در این مورد انجام دهید؟ و ما این پاسخ را دریافت کردیم:

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی