صفحه مشاغل خرده فروشی اپل برای برجسته کردن مزایا، توصیفات و موارد دیگر اصلاح شده است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

قاب محافظ مک بوک


در حالی که کارمندان فروشگاه اپل در ترمینال بزرگ مرکزی نیویورک هستند اولین قدم ها را برای اتحادیه برداریداین شرکت مستقر در کوپرتینو اخیراً صفحه مشاغل خرده‌فروشی خود را اصلاح کرده و مزایا، توصیفات کارکنان و اطلاعات زیادی درباره نقش‌های موجود در فروشگاه‌های خرده‌فروشی خود را برجسته کرده است.



Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی

این صفحه وب بازسازی شده برای اولین بار توسط مایکل استیبر در صفحه خود مورد توجه قرار گرفت ست میز خبرنامه. در اینجا چیزی است که او در مورد این صفحه مشاغل خرده فروشی جدید نوشت:

این صفحه تعاملی مشاغل خرده فروشی، به عنوان مثال، برخی از موقعیت های موجود در یک فروشگاه را به نمایش می گذارد، از جمله:

  • متخصص
  • کارشناس بازرگانی
  • متخصص فنی
  • مدیر
  • نابغه
سرن، یکی از اعضای تیم گفت: “کار در اپل باعث شد در اهداف تحصیلی خود تجدید نظر کنم. از طریق تجربه خود به عنوان یک متخصص فنی، متوجه شدم که چقدر کار با فناوری را دوست دارم و رشته ام را به مهندسی کامپیوتر تغییر دادم. بازپرداخت شهریه برنامه این امکان را فراهم کرد.” – متخصص فنی در اپل.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

می توانید بررسی کنید صفحه وب مشاغل خرده فروشی کاملاً اصلاح شده در اینجا.

در اوایل این ماه، اپل صفحه وب خرده فروشی – مشاغل در اپل را با طراحی جدید منحصر به فرد، هزاران تصویر و داستان های جدید کارمندان اصلاح کرد. یکی از جزئیات مورد علاقه من یک نوار لغزنده تعاملی است که در مرکز بازدیدکنندگان اپل پارک فیلمبرداری شده است. پیمایش صفحه و کلیک کردن روی دکمه‌های ردیابی حرکت، مانند بازی کردن یک بازی ویدیویی است.

اپل همچنین در حال ایجاد بخش متفاوتی برای یادگیری در مورد نقش‌ها در فروش، پشتیبانی و رهبری است، تا افراد بتوانند بفهمند کدام نقش ممکن است برای آنها بهتر عمل کند. در نهایت، این شرکت چند داستان از کارمندان خود را برجسته می کند: