اپل قصد دارد برای اولین بار به جایگزین های شخص ثالث برای اپ استور در آیفون اجازه دهد

این تصمیم در داخل اپل مورد انتقاد برخی از کارمندان قرار گرفت. به عنوان مثال، برخی از مهندسان، این را “انحراف از توسعه معمولی روزانه ویژگی های آینده” می دانند.

اپل مقدار قابل توجهی از منابع سازمانی را به کار می گیرد. این یک حرکت محبوب در داخل اپل نبوده است، با توجه به اینکه این شرکت سال‌ها نیاز به «بارگذاری جانبی» – فرآیند نصب نرم‌افزار بدون استفاده از اپ استور رسمی – را محکوم کرده است. اپل در لابی کردن علیه قوانین جدید اروپایی استدلال کرد که بارگذاری جانبی می‌تواند برنامه‌های خطرناکی را روی دستگاه‌های مصرف‌کننده قرار دهد و حریم خصوصی را نقض کند.

اپل در آستانه ایجاد یک تغییر بزرگ در اپ استور آیفون است. در پاسخ به مقررات قریب الوقوع در اتحادیه اروپا، اپل مهندسان نرم افزار و کارمندان خدماتی دارد که روی پروژه ای برای «اجازه دادن به فروشگاه های اپلیکیشن جایگزین» در آیفون و آی پد کار می کنند. این تغییر می تواند به زودی در iOS 17 در سال آینده راه اندازی شود.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.




Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

این کار توسط آندریاس وندکر، معاون مهندسی نرم افزار در اپل رهبری می شود. وندکر مستقیماً به کریگ فدریگی گزارش می دهد. علاوه بر تیم های مهندسی، تیم خدمات اپل نیز درگیر هستند. جف رابین، “مدیر مهندسی خدمات برتر” اپل این تلاش را در آنجا رهبری می کند. رابین به ادی کیو گزارش می دهد.

اپل در حال بررسی “ایده تحمیل برخی الزامات امنیتی حتی اگر نرم افزار در خارج از فروشگاه خود توزیع شود” را در نظر گرفته است. این برنامه‌ها ممکن است به تأیید اپل نیاز داشته باشند، «فرآیندی که ممکن است هزینه‌هایی را برای توسعه‌دهندگان متحمل شود». اینکه آیا این شرکت با این جنبه از پروژه پیش می رود یا خیر، باید دید.

بر اساس گزارش جدید از بلومبرگ، این تغییرات باعث می شود که اپل برای اولین بار اجازه خارج از اپ استور را در آیفون بدهد. طبق گزارش ها، این شرکت “مقدار قابل توجهی از منابع را به تلاش های کل شرکت اختصاص می دهد.”

طبق گفته افرادی که با این تلاش ها آشنا هستند، این یک “فشار بزرگ برای باز کردن بخش های کلیدی پلتفرم های اپل” توصیف می شود. بلومبرگ. در این گزارش توضیح می‌دهد: «به عنوان بخشی از تغییرات، مشتریان در نهایت می‌توانند نرم‌افزار شخص ثالث را بدون استفاده از اپ استور شرکت روی آیفون و آی‌پد خود دانلود کنند.

به گفته مردم، برخی از مهندسین که روی این طرح کار می‌کنند، آن را به‌عنوان منحرف‌کننده‌ای از توسعه معمولی روزانه ویژگی‌های آینده می‌دانند. این شرکت قصد دارد تغییرات را به عنوان بخشی از به‌روزرسانی iOS 17 در سال آینده آماده کند که شرایط را برآورده کند.