این تصاویر پس زمینه خیره کننده داخل آیفون شما را با جزئیات باورنکردنی نشان می دهد

اگر به دنبال یک تصویر زمینه جدید و شیک برای تکان دادن روی آیفون خود هستید، پسر اصلی اپل مجموعه جدیدی از والپیپرهای شماتیک که زیبا به نظر می رسند عرضه شد. این والپیپرها برای نشان دادن “وب داخلی پیچیده اجزای کاملاً یکپارچه” که در داخل آیفون شما پنهان شده است طراحی شده اند.

این تصاویر پس زمینه به اصطلاح شماتیک بر اساس تصاویر اشعه ایکس که توسط افراد در iFixit جدا شده اند ایجاد شده اند. در یک پست وبلاگ، پسر اصلی اپل روند خسته کننده ایجاد این والپیپرها را بر روی بسیاری از تصاویر پس زمینه ما با Sketch و Pixelmator توضیح می دهد:



Source link

بخش آیفون 13 9to5mac فارسی

شماتیک های iPhone 13 Pro و 13 Pro Max با استفاده از والپیپر iFixit به عنوان راهنمای دقیق محل قرار دادن هر جزء، با زحمت بسیار در داخل Sketch ایجاد شدند. ترانزیستور به ترانزیستور، پیچ به پیچ، این والپیپرها به آرامی و طی ساعت ها زنده شدند. از آنجا، پروژه ها به Pixelmator وارد شدند تا انواع مختلفی از تغییرات خیره کننده را برای دستگاه های شما ایجاد کنند. و پس از اتمام تصویر زمینه آیفون 13 پرو، دومین پروژه 13 پرو مکس از ابتدا ایجاد شد. اگرچه آنها بسیاری از اجزای مشابه را به اشتراک می گذارند، اندازه و موقعیت مولفه نیاز به بازسازی کامل پروژه دارد.

به روز رسانی: پسر اصلی اپل با یک طرح واره جدید بیرون آمد والپیپر برای آیفون 12 نیز.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

هشت طرح مختلف برای انتخاب وجود دارد: مشکی، Xray، غروب آفتاب، تخته سنگ، آبی نئون، M1، کارتی و بلوپرینت. والپیپرها برای آیفون 13 پرو و ​​آیفون 13 پرو مکس طراحی شده اند، اما با آیفون 13 و آیفون 13 مینی نیز به خوبی کار می کنند.

تو می توانی همه این تصاویر پس زمینه را دانلود کنید از جانب پسر اصلی اپل سایت اینترنتی. به سادگی آنها را در کتابخانه عکس خود ذخیره کنید، زوم پرسپکتیو را خاموش کنید و اندازه کاغذدیواری را متناسب با حاشیه های صفحه نمایش آیفون خود تغییر دهید.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.