چگونه Apple Fitness+ روال تمرینی من را تکمیل می کند


Apple Fitness+ بیش از یک سال است که در دسترس کاربران منتخب است. چند ماه پیش اولین توسعه بزرگ خود را دریافت کرد، که به من اولین فرصت را داد تا آن را امتحان کنم. پس از چند ماه، می توانم بگویم که سرویس اشتراک تناسب اندام اپل در حال حاضر به خوبی در روال تمرینی من ادغام شده است.

حدود یک سال پیش تصمیم گرفتم خودم را بگذارم ساعت اپل استفاده کنند. هر روز به محض اینکه می توانستم از خواب بیدار می شدم، خودم را گرفتم AirPods Pro، و به پیاده روی یا دویدن بروید. تا اینجای کار خیلی خوب هستم. در برنامه تناسب اندام، می توانم پیشرفت خود را ببینم: هر بار که سرعتم بهبود می یابد، زمانی که آمادگی قلبی من افزایش می یابد، و میانگین روزانه تمریناتی که انجام می دهم.

وقتی اپل اعلام کرد که Fitness+ به برزیل می آید، من واقعا هیجان زده بودم که آن را امتحان کنم. با وجود اینکه فقط زیرنویس پرتغالی هست و دوبله نیست اما تونستم تمرینات رو بفهمم. نه تنها این، بلکه من واقعاً مشتاق بودم که این یکپارچه سازی نهایی اپل را با استفاده از من داشته باشم AppleTV 4Kاپل واچ سری 7، من سامسونگ QLEDو یک جفت هوم پاد مینی.

بر خلاف برخی افراد، من لوازم بدنسازی ندارم و پلوتون هرگز پیش من نمی آید. خوشبختانه، اپل هنگام توسعه Fitness+ این را نیز در نظر گرفت. تمرینات زیادی وجود دارد که من تنها ابزاری هستم که به آنها نیاز دارم و این عالی است.

تا کنون، در کنار برنامه تمرینی خود بر روی سه تمرین اصلی تناسب اندام متمرکز شده ام: مدیتیشن، یوگا و کلاس های رقص. من عاشق تنوع تیم مربیان Apple Fitness+ هستم. همه آنها حال و هوای شگفت انگیزی دارند زیرا واقعاً شما را برای تکمیل تمرینات تشویق می کنند.

من شخصاً عاشق رقصیدن با بن هستم، اگرچه حرکات رقص من وحشتناک است. من همچنین واقعاً از توجهی که جوآنا به من کمک می کند با تمرینات مدیتیشن خود به آن دست پیدا کنم، قدردانی می کنم. و در حالی که من تنظیمات کامل اپل را دوست دارم، فقط برای شروع کار با Fitness+ به Apple Watch و iPhone خود نیاز دارم. فوق العاده کاربردی

سرویس تناسب اندام اپل 11 نوع تمرین را ارائه می دهد و این شرکت همیشه هر هفته تعداد زیادی تمرین جدید اضافه می کند. همانطور که در عنوان نوشتم، Apple Fitness+ مکمل عالی برای تمرینات ورزشی من است زیرا همیشه چیزهای متفاوتی برای کشف وجود دارد.

نه تنها این، بلکه فکر می کنم خیلی راضی کننده است که حلقه هایم را درست زمانی که درس به پایان می رسد، ببندم. این احساس موفقیت است که من را هدایت می کند.

در کنار این تمرینات، من این شانس را داشتم که در چندین موقعیت از عملکرد Time to Walk استفاده کنم. اخیراً با خود شاهزاده ویلیام به پیاده روی رفتم و برایم لذت بخش بود. شناخت بهتر فرزندان و سلیقه آنها، در حین بحث در مورد موضوعات مهم، شگفت انگیز است. ترکیب آن با آهنگ های مورد علاقه او و عکس های زندگی شخصی او در اپل واچ، فقط یک ترکیب شگفت انگیز است. ویژگی Time to Walk پتانسیل بالایی دارد و من نمی‌توانم منتظر بمانم تا ببینم اپل چه کسی بعدی را خواهد آورد.

قیمت و بعدی

زمان اجرای Apple Fitness+ است

یکی دیگر از مواردی که Apple Fitness+ را برای من ارزشمند می کند بسته Apple One است. من واقعاً به 2 ترابایت iCloud نیاز دارم و از آنجایی که مشترک Apple Music هستم، عاشق Apple TV+ هستم و (گاهی اوقات) بازی‌های Apple Arcade را بازی می‌کنم، شگفت‌انگیز است که می‌توانم اشتراکی برای آموزش جایزه داشته باشم.

اگرچه Apple One Premier (Premium در برزیل) ارزان تر از ایالات متحده است (حدود 15 دلار در مقایسه با 30 دلاری که شهروندان آمریکایی باید بپردازند)، من فکر می کنم این یک بسته عالی برای هر کاربر اپلی است که به تعداد زیادی iCloud نیاز دارد و مشترک آن است. حداقل یکی دیگر از خدمات این شرکت

نه تنها این، بلکه اپل همچنان به افزودن ارزش به Apple Fitness+ ادامه می دهد. به تازگی، این شرکت مجموعه ها و ویژگی “زمان برای اجرا” را معرفی کرده است. یک بیانیه مطبوعاتی توضیح می دهد که در چند روز آینده چه خواهد شد:

Apple Fitness+، اولین سرویس تناسب اندام و تناسب اندام که به طور کامل بر روی Apple Watch ساخته شده و به گونه ای طراحی شده است که برای همه خوش آمد بگوید، مجموعه ها و Time to Run را در 10 ژانویه معرفی می کند. مجموعه‌ها مجموعه‌ای از تمرین‌ها و مدیتیشن‌های انتخاب‌شده از کتابخانه Fitness+ هستند که برای کمک به کاربران در دستیابی به یک هدف تنظیم شده‌اند، و Time to Run یک تجربه دویدن صوتی است که برای کمک به کاربران برای تبدیل شدن به دونده‌های سازگارتر و بهتر طراحی شده است. قابل توجه ترین شهرها

به عنوان فردی که با موفقیت یاد گرفته است به تنهایی 5K بدود، بسیار هیجان انگیز است که ببینیم این شرکت همچنین به افراد بیشتری کمک می کند تا اولین 5K خود را اجرا کنند، حرکات تعادلی مناسب برای یوگا پیدا کنند، کمر، باسن و غیره خود را تقویت کنند.

دیدگاه 9to5Mac

apple-fitness-2022

Apple Fitness+ بهترین سرویس برای کاربران اپل است. سخت‌ترین مشتریان را با محصولات و خدمات نهایی اپل گرد هم می‌آورد. در اینجا، هرچه دستگاه های سازمانی بیشتری داشته باشید، تجربه شما بهتر است.

و حتی اگر فقط چند دستگاه اپل دارید، همچنان می‌توانید از مربیان هیجان‌انگیز، لیست‌های پخش شدید و تعداد زیادی تمرین جدید لذت ببرید.

من شخصاً می‌خواستم بگویم که نمی‌خواهم روتین خارج از منزل خود را با Apple Fitness+ عوض کنم، اما از آنجایی که شرکت همچنان به ارزش افزودن به عضویت ادامه می‌دهد، عمدتاً با چالش‌های جدید و ایده‌های در حال اجرا، مشتاقانه منتظر ارائه خدمات بیشتر و بیشتر به عضویت هستم. برنامه تمرینی من

اگر می تواند باعث شود من در طول روز احساس سلامتی، تمرکز بیشتری داشته باشم و به اهدافم برسم، چرا آن را نمی پذیرم؟

من نمی‌توانم منتظر بمانم تا بیشتر درباره تجربه Apple Fitness+ خود با شما به اشتراک بگذارم، اما ابتدا در بخش نظرات زیر به من اطلاع دهید که چگونه این سرویس را دوست دارید. آیا این به شما کمک می کند؟ افکار خود را به اشتراک بگذارید

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:



Source link

بخش اپل وان 9to5mac فارسی