آیا اپل قصد دارد Arcade را به یک سرویس پخش بازی تبدیل کند؟

احتمال دیگر این است که اپل بخواهد از شکایت قریب الوقوع وزارت دادگستری یا سایر فشارهای نظارتی پیشی بگیرد. هر دو نیویورک تایمز و بلومبرگ گزارش داد که وزارت دادگستری احتمالاً در نیمه اول سال جاری، به ویژه در اوایل ماه مارس، علیه اپل شکایت خواهد کرد.

شما چی فکر میکنید؟ آیا زمان اپل برای اجازه دادن ناگهانی به برنامه های بازی ابری عجیب بود؟ یا اینکه اپل به سادگی از فشارهای نظارتی بیشتر جلوتر می‌رفت؟ آیا بازی های ابری Arcade شما را تشویق به استفاده از این سرویس می کند؟ نظر خود را در نظرات به اشتراک بگذارید.

بیشتر

اپل اخیرا قیمت Arcade را از 4.99 دلار به 6.99 دلار در ماه افزایش داده است. این شرکت از کاتالوگ بسیار بزرگ‌تری نسبت به زمانی که در سال 2019 معرفی شد استناد کرد. اگر اپل بخواهد هزینه بیشتری برای استریم دریافت کند، Arcade+ می‌تواند اشتراکی سطح بالاتر باشد.

به عنوان بخشی از همین خبر، اپل از ممنوعیت کامل اپ استور خود در سرویس های پخش بازی خبر داد. این تغییر فوری، جهانی است و به نظر نمی رسد که نتیجه مستقیم DMA باشد. چرا تغییر ناگهانی قلب؟

حالا چرا محور؟

اگر می‌خواهید یک امکان هیجان‌انگیزتر داشته باشید، این یکی را برای شما دارم. اگر اپل در نظر داشت Arcade را به یک سرویس بازی استریم تبدیل کند چه؟ این ایده خوبی است که قبل از انتقال به Arcade، به برنامه های پخش بازی برای سرویس های Xbox و Nvidia اجازه دهید.

پرونده ای علیه بازی های ابری Arcade؟ اپل دوست دارد از بازی ها به عنوان ویترین نهایی قدرت محاسباتی و گرافیکی سخت افزار جدید استفاده کند.

هفته گذشته، اپل تعدادی تغییرات بسیار خاص را در iOS و اپ استور فقط برای مشتریان اتحادیه اروپا اعلام کرد. اپل این تغییرات را خطراتی می نامد که هوشمندانه سعی در کاهش آن داشته است. با این حال، اکنون که قانون بازارهای دیجیتال سیاست های شرکت را دیکته می کند، اپل به سادگی نمی تواند حمایت های مشابهی را برای مشتریان اتحادیه اروپا تضمین کند.

البته این تغییر ممکن است اصلاً معنایی نداشته باشد. شاید اپل تصمیم گرفته باشد که بازی های ابری درون مرورگر برای سخت افزار آیفون و آیپد ایده خوبی نیست.

مزایای بازی های ابری

با این حال، اپل درآمدهای مکرر و ادغام بیشتر آن را در ارائه خدمات خود دوست دارد. بازی‌های آرکید ابری حتی می‌توانند عناوین انحصاری را ارائه دهند که راه را برای کلاس جدیدی از بازی‌ها در مک و اپل تی‌وی هموار می‌کنند.

مطالعه سخاوتمندانه‌تر این است که اگر اپل بتواند این شرکت‌ها را متقاعد کند که خریدهای درون‌برنامه‌ای را ارائه دهند، می‌تواند از درآمد اشتراک بهره‌برداری کند. نفسم حبس نمیشه

اما اپل مسدود کردن یا اجازه دادن به سرویس‌های پخش بازی‌های مایکروسافت و نتفلیکس در اپ استور، موضوع کوچکی برای وزارت دادگستری است. به نظر می رسد که آنها بر اساس شکایات رقبا در مورد Apple Music، AirTags، iMessage و سیاست کلی اپ استور، استدلال بسیار بزرگتری دارند.

Arcade قطعاً از پشتیبانی استریم بازی سود می برد. بازی های مدرن فضای زیادی را اشغال می کنند. بازی های ابری تا زمانی که اتصال شبکه داشته باشید، این موضوع را کاهش می دهد. بازی Cloud همچنین به شما امکان می‌دهد بدون نصب عناوین کامل یا مدیریت فضای ذخیره‌سازی، به بازی‌ها بپرید و از آن خارج شوید و ببینید چه چیزی را دوست دارید.

Apple Arcade+

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش اپل آرکید 9to5mac فارسی