اپل از آلومینیوم بدون کربن استفاده می کند. با MBP 16 اینچی شروع شد

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


اپل از طریق مشارکت سرمایه گذاری با Alcoa، Rio Tinto و دولت های کانادا و کبک که در سال 2018 آغاز شد، به این پیشرفت پیشگامانه در تولید آلومینیوم کمک کرد. سال بعد، اپل کل اولین دسته تجاری آلومینیوم را از سرمایه گذاری مشترک خریداری کرد. ، استفاده از آن در تولید مک بوک پرو 16 اینچی.

اپل اعلام کرده است که از آلومینیوم بدون کربن در محصولات آینده خود استفاده خواهد کرد و جدیدترین آیفون SE در راستای بهره گیری از فرآیند جدید تولید سازگار با محیط زیست است.

این فرآیند به جای گازهای گلخانه ای اکسیژن ایجاد می کند و در نتیجه انتشار کربن صفر است.

در مجموع، اپل 4.7 میلیارد دلار برای تسریع پیشرفت به سمت هدف شرکت مبنی بر خنثی شدن کربن در زنجیره تامین خود تا سال 2030 منتشر کرد. دو اوراق قرضه اول آن در سال های 2016 و 2017 اکنون به طور کامل تخصیص داده شده است. گرین باند 2019 از 50 پروژه از جمله پیشرفت آلومینیوم کم کربن پشتیبانی می کند.

اما این شرکت بی سر و صدا از “پیشرفت انقلابی” در تولید آلومینیوم از سال 2019 در مک بوک پرو 16 اینچی استفاده کرده است.



Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

اپل آلومینیوم بدون کربن را مستقیماً به دنبال پیشرفت بزرگ در فناوری ذوب برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای خریداری می کند. آلومینیوم اولین چیزی است که در مقیاس صنعتی خارج از آزمایشگاه بدون ایجاد انتشار مستقیم کربن در طی فرآیند ذوب تولید می شود. این شرکت قصد دارد سخت افزار را در آیفون SE معرفی کند […]

لیزا جکسون، معاون محیط‌زیست، سیاست‌ها و ابتکارات اجتماعی اپل گفت: «اپل متعهد است که سیاره را بهتر از آنچه ما پیدا کرده‌ایم ترک کند، و اوراق قرضه سبز ما ابزاری کلیدی در پیشبرد تلاش‌های زیست‌محیطی ما است.» سرمایه‌گذاری‌های ما در حال پیشرفت فن‌آوری‌های پیشرفت مورد نیاز برای کاهش ردپای کربن موادی است که استفاده می‌کنیم، حتی زمانی که ما در حال انتقال به استفاده از مواد قابل بازیافت و تجدیدپذیر در محصولات خود برای حفظ منابع محدود زمین هستیم.»

سیب ذکر شده که او از طریق سرمایه گذاری مشترک به تامین مالی توسعه فناوری تولید کمک کرد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

اپل گفت که این سرمایه گذاری بخشی از برنامه اوراق قرضه سبز آن است که برای اولین بار در سال 2017 اعلام شد، که برای تأمین مالی طرح های سازگار با محیط زیست در همه چیز از تولید برق گرفته تا فرآیندهای تولید، پول جمع آوری می کند.