اپل استور کاملا جدید Dadeland به زودی در میامی افتتاح می شود

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:





Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی

فروشگاه‌های اپل در فلوریدا اکثر فعالیت‌های خود را به طور کامل از سر گرفته‌اند و امکان خرید حضوری را فراهم می‌کنند، اما باید بررسی کنید وب سایت اپل برای اطلاع از آخرین اقدامات بهداشتی و ایمنی قبل از برنامه ریزی برای بازدید. اشغال فروشگاه ممکن است کاهش یابد و استفاده از ماسک اجباری است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


Apple Dadeland در میامی، فلوریدا به زودی در یک فضای آفتابی جدید رو به خیابان در Dadeland Mall بازگشایی خواهد شد. اپل امروز اعلام کرد.

Apple Dadeland با تبدیل شدن از یک فروشگاه سرپوشیده سطح اول به فضای بیرونی پوشیده از نور خورشید بی پایان، تبدیل به یک نقطه کانونی برای مرکز خرید دادلند. این فروشگاه دسترسی مستقیم به نوکر جنوبی دارد و در مجاورت ورودی اصلی مرکز خرید قرار دارد. روز و ساعت دقیق افتتاحیه متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

پيگيري كردن در توییتر برای اخبار روزانه از فروشگاه اپل.

Apple Dadeland در نوامبر 2008 افتتاح شد و یکی از نه فروشگاه اپل در منطقه مترو میامی است.

شرکت در افتتاحیه فروشگاه؟ من دوست دارم عکس های خود را به اشتراک بگذارید.

➡️ دانلود والپیپر دادلند «موج» (5K).

در داخل، می توانید انتظار داشته باشید که آخرین مدل های خرده فروشی اپل را پیدا کنید، مانند خیابان هاآ دیوار ویدیوییو یکی انجمنجایی که رایگان امروز در اپل جلسات توسط متخصصان خلاق اپل برگزار خواهد شد. مشتریان با طراحی جدید آشنا هستند ماجراجویی اپل در میامی ظاهری آشنا و بیشه‌ای مشخص از درختان سرپوشیده را تشخیص می‌دهد.