اسکن، پرداخت، رفتن: پرداخت خودکار App Clip به برنامه Apple Store می آید

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:



[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی

Apple Stores Now Available را انتخاب کنید کدهای کلیپ برنامه بین لوازم جانبی و قاب آیفون قرار گرفته است انواع توت ها. برای اسکن کردن کد دایره‌ای، که شبیه یک کد QR است، کافی است دوربین را در هر آیفونی که iOS 14.3 یا بالاتر دارد، وارد کرده و از آن استفاده کنید. شما یک اسکنر بارکد راه اندازی می کنید که در آن می توانید لوازم جانبی را برای تأیید سازگاری اسکن کنید و فرآیند پرداخت بدون تماس خود را آغاز کنید.

اگر می خواهید App Clip Autopay را در Apple Store محلی خود امتحان کنید، به خاطر داشته باشید که این ویژگی با لوازم جانبی موجود در قفسه ها سازگار است. برای کمک در مورد موارد بزرگتر مانند iPhone، iPad و Mac باید با یک متخصص صحبت کنید. کدهای کلیپ برنامه در حال حاضر فقط برای فروشگاه های منتخب عرضه شده است.

پيگيري كردن در توییتر برای اخبار روزانه از فروشگاه اپل.

Scan. Pay. Go. App Clip self-payment در فروشگاه اپل
FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


خرید خود از فروشگاه اپل مدتهاست که روش خریداران متخصص بوده است از دم بگذر، اما استفاده از این ویژگی مستلزم دانلود برنامه Apple Store از قبل و دانش اولیه خوب بود – اپل این قابلیت را با علامت گذاری در فروشگاه ارتقا نداد. با App Clips، در زمانی که تجربه‌های خرده‌فروشی بدون تماس مهم‌تر از همیشه هستند، پرداخت خودسرانه برای همه قابل دسترسی است.

جعبه هایی در امتداد خیابان در Apple Fifth Avenue.
خیابان پنجم اپل

اپل با یک کلیپ جدید برنامه خودتسویه حساب که توسط اپلیکیشن اپل استور و Apple Pay. کلیپ های کاربردی بخش های کوچکی از برنامه ها هستند که در صورت نیاز به سرعت بارگیری می شوند.