اپل خرید خدمات بزرگ را رد نمی کند

البته، تیم کوک جزئیاتی در مورد استراتژی های اپل ارائه نکرد، اما او گفت که اپل “به طور مداوم بازار” را برای خریدهای احتمالی زیر نظر دارد و اپل احتمال خرید یک شرکت بزرگ را در صورتی که منطقی باشد، رد نمی کند. . با این حال، کوک ادعا می کند که اپل “هیچ وقت فقط برای خرید خرید نمی کند” و “برای درآمد خرید نمی کند”.

اپل نتایج سه ماهه سوم مالی 2022 را روز پنجشنبه اعلام کرد که با اعداد و ارقام بالاتر از برآوردها بود. تیم کوک، مدیر عامل اپل در تماسی با سرمایه گذاران، دوباره گفت که خرید شرکت های بزرگ را رد نمی کند، اما اپل هرگز شرکتی را بدون داشتن یک برنامه استراتژیک خریداری نخواهد کرد.

اپل خریدهای بزرگ را رد نمی کند

برای سه ماهه سوم سال 2022، اپل درآمد 19.60 میلیارد دلاری از خدمات را گزارش کرد که 12 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. به طور کلی، اپل درآمد 83.0 میلیارد دلاری و سود 19.4 میلیارد دلاری را ثبت کرده است. سود هر سهم در سه ماهه به 1.20 دلار رسید. جزئیات بیشتر را می توانید در وب سایت اپل بیابید.

همچنین بخوانید:

مدیر عامل اپل همچنین خاطرنشان کرد که حداقل در حال حاضر، اپل همچنان بر کسب مشاغل کوچک و استعدادهای فردی متمرکز است که می تواند به تجارت بیافزاید.

ما همیشه تماشا می کنیم و تعجب می کنیم که چقدر استراتژیک است. ما هرگز صرفاً برای خرید یا صرفاً برای خدمات درآمدی خرید نمی کنیم. تا به امروز، ما خریدهای کوچکی از مالکیت معنوی و مردم داشته ایم. من هیچ چیز را برای آینده رد نمی کنم. ما دائماً بازار را رصد می کنیم.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.




Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

این اولین باری نیست که از کوک در مورد خرید شرکت های بزرگ توسط اپل سوال می شود. در آوریل گذشته، مدیر عامل اپل قبلاً گفته بود که این شرکت هنوز در حال ادغام استعدادها است و اگر منطقی باشد، خریدهای بزرگ منتفی نیستند. به گفته برخی از تحلیلگران بازار، اپل باید شرکت هایی مانند Peloton و حتی Netflix را خریداری کند.

در این تماس از کوک در مورد بازار خدمات سوال شد که هر سال در حال رشد است. سوال در مورد علاقه اپل به دستیابی به “محصولات خارجی” برای گسترش کاتالوگ خدمات خود بود که ممکن است اشاره غیرمستقیم به خرید نتفلیکس توسط اپل باشد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید: