تیم کوک می گوید درآمد اپل با وجود تورم به رشد خود ادامه خواهد داد

وی در ادامه در مورد تورم گفت: “ما آن را در مواردی مانند لجستیک، دستمزدها و برخی اجزای سیلیکونی می بینیم و همچنان در حال استخدام هستیم، اما به عمد این کار را انجام می دهیم.” این اظهار نظر خاص پس از گزارش اخیر بلومبرگ بیان می‌شود که اپل با کاهش سرعت استخدام، هزینه‌ها را کاهش می‌دهد.

کوک نیز با او صحبت کرد امیلی چانگ از بلومبرگ و افزود که اپل شاهد “بهبود قابل توجه عرضه و تقاضا در چین” بوده است که می تواند یکی دیگر از عوامل افزایشی برای سه ماهه ماه سپتامبر قوی تر باشد.

خدمات اپل نیز در این سه ماهه 12 درصد افزایش یافته است که به متعادل کردن کاهش در مک، آی پد و ابزارهای پوشیدنی در سه ماهه سوم کمک کرده است.

– اپل به سرمایه گذاری در شرایط رکود ادامه می دهد، اما در تصمیم گیری های هزینه های خود “عمدی” خواهد بود.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


من همین الان با مدیر عامل اپل صحبت کردم @tim_cook که به من گفت:

از نظر دورنمای کلی، ما انتظار داریم که درآمد در سه ماهه سپتامبر با وجود برخی نقاط ضعف، سرعت بیشتری بگیرد.



[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

در پوشش کامل ما درباره نتایج سه ماهه سوم اپل بیشتر بدانید:

استیو کواچ از CNBC درست بعد از اینکه اپل درآمد سه ماهه سوم خود را به اشتراک گذاشت، با کوک صحبت کرد. در مورد اقتصاد، کوک گفت که این شرکت تورم را در “ساختار هزینه” خود می بیند.

– شاهد بهبود قابل توجهی در عرضه/تقاضای چین هستیم

با نگاهی به سه ماهه سپتامبر این شرکت که شامل محصولات جدیدی مانند آیفون 14، اپل واچ سری 8 و موارد دیگر می شود، کوک خوشبین است:

اگرچه این نسبت نسبت به سه ماهه سوم سال گذشته بسیار کم بود، اما کوک “سطح سوئیچ رکورد” و “رشد دو رقمی برای مشتریان جدید آیفون” را به عنوان کمک به ثبت رکورد جدید با درآمد 83 میلیارد دلاری عنوان کرد.

– انتظار دارد با وجود “نرم افزاری در برخی زمینه ها” درآمد در ماه سپتامبر افزایش یابد.