بررسی Philips Hue Bloom برای HomeKit

Philips Hue Bloom با حداقل بسته بندی و تنظیم عرضه می شود. چراغ واقعی، منبع تغذیه و یک دفترچه راهنمای کوچک در جعبه موجود است. اگر قبلا Hue Hub را راه‌اندازی و وصل کرده‌اید، می‌توانید Philips Hue Bloom را در کمتر از 60 ثانیه از جعبه‌گشایی راه‌اندازی کنید.

نورپردازی تطبیقی ​​در HomeKit یکی از جدیدترین ویژگی‌های اپل با انتشار iOS 14 بود. اگرچه تولیدکنندگان مدتی طول کشید تا آن را عرضه کنند، اما در میان چراغ‌های میان‌رده بسیار محبوب شده است. با نورپردازی تطبیقی، لامپ‌های هوشمند رنگ‌های خود را در طول روز تطبیق می‌دهند و یک تجربه نورپردازی بهینه را ارائه می‌دهند. صبح‌های خود را با درخششی ملایم و گرم شروع می‌کنید که به تدریج هوشیاری را افزایش می‌دهد و در ظهر به آرامی به رنگ‌های سردتر تبدیل می‌شود تا تمرکز را تشویق کند. در شب، لامپ‌ها به‌طور هوشمند نور آبی مخل را از بین می‌برند و نوری ایجاد می‌کنند که آرامش و خواب آرام را افزایش می‌دهد.

جعبه گشایی و راه اندازی Philips Hue Bloom

HomeKit هفتگی مجموعه‌ای است که بر لوازم جانبی خانه هوشمند، نکات و ترفندهای اتوماسیون و همه چیز مربوط به چارچوب خانه هوشمند اپل تمرکز دارد.


HomeKit Adaptive Lighting چیست؟

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی هنگامی که Philips Hue Bloom را وصل کردید، به برنامه Hue بروید، چراغ جدیدی را جستجو کنید و احتمالاً در کمتر از 60 ثانیه Hue Bloom را پیدا خواهد کرد. تا زمانی که نور ادغام خود را با برنامه Hue کامل کند، به HomeKit نیز مرتبط خواهد شد (با فرض اینکه هاب Hue شما قبلاً متصل باشد).

Philips Hue Bloom

استفاده روزانه و خلاصه

اگر قبلا از چراغ های HomeKit استفاده کرده اید، به کارهایی که Philips Hue Bloom می تواند انجام دهد عادت خواهید کرد. برای تامین نور غیر مستقیم طراحی شده است و به این هدف می رسد. ما از آن در اتاق بازی خود استفاده می کنیم تا هنگام تماشای فیلم، محیطی را ایجاد کنیم و در عین حال یک “نور شب” یا انواع در شب نیز ارائه می دهیم. اگر هاب Hue ندارید، می توانید نور را از طریق بلوتوث کار کنید، اما با هاب Hue می توان از آن در هر جایی از جمله HomeKit استفاده کرد. من عاشق پشتیبانی از نور تطبیقی ​​روزانه هستم. با قیمت زیر 80 دلار این محصول عالی است. من عاشق Lightning Hue هستم. من قابلیت اطمینان آن را با HomeKit دوست دارم.

فیلیپس برخی از بهترین محصولات HomeKit را در بازار تولید می کند. Philips Hue Bloom یکی دیگر از ورودی های این محدوده است. وقتی با Hue هاب جفت می‌شوید، نوری عالی به نظر می‌رسد، می‌درخشد و با نورپردازی تطبیقی ​​HomeKit عالی کار می‌کند.

اگر به دنبال یک چراغ مستقل هستید که از HomeKit پشتیبانی کند تا بتوانید آن را با دستگاه های دیگر در اتوماسیون ها و صحنه ها جفت کنید، می توانید Philips Hue Bloom را در آمازون یا مستقیماً از فیلیپس خریداری کنید.