برنامه اشتراک سخت افزار آیفون به دلیل “شکست های فنی و مهندسی” به تعویق افتاد

هر دوی این خدمات در اپل همچنان ادامه دارد، اما واضح است که فشار مالی دشوارتر از حد انتظار بوده است. من معتقدم که تأخیر در هر چهار ابتکار ناشی از چالش های فنی و همچنین کار بر روی یک سیستم مالی نسل بعدی است که از آنها حمایت می کند.

برنامه اشتراک سخت افزار آیفون با سایر گزینه های تامین مالی برای خریداران آیفون متفاوت است زیرا “هزینه ماهانه با قیمت دستگاه در 12 یا 24 ماه مطابقت ندارد.” در عوض، “هزینه ماهانه تعیین می شود که بستگی به دستگاه انتخاب شده توسط کاربر دارد”.

در آخرین ویرایش او برای روشن شدن خبرنامه، بلومبرگ مارک گورمن توضیح می دهد که اپل در حال حاضر چهار پروژه فین تک در دست اجرا دارد. دو مورد از آنها، حساب پس انداز کارت اپل و Apple Pay Later، به صورت عمومی اعلام شده است. دو مورد دیگر اعلام نشده بودند، «اقساط ماهانه Apple Pay» و یک برنامه اشتراک سخت افزاری آیفون.

با آماده شدن اپل برای راه اندازی سرویس Apple Pay Later، این شرکت همچنین به کار بر روی سرویس اشتراک سخت افزاری آیفون ادامه می دهد. بلومبرگ با این حال، امروز گزارش می دهد که درست مانند Apple Pay Later، این سرویس اشتراک آیفون نیز از تاخیرهای فنی رنج می برد.

سرویس اشتراک سخت افزار آیفون هنوز در دسترس است

شانس را دنبال کنید: توییتراینستاگرام و ماستودون

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.






Source link

بخش appl 9to5mac فارسی بلومبرگ توضیح می‌دهد که خدمات فین‌تک اپل مبتنی بر یک پلتفرم زیربنایی است که توسط اپل ایجاد شده است، که «یکی از جاه‌طلبانه‌ترین بخش‌های تلاش‌های مالی اپل است». این پلتفرم که «Project Breakout» نامیده می‌شود، همان چیزی است که اپل برای انتقال بیشتر پروژه‌های فین‌تک خود به‌طور کاملاً داخلی استفاده می‌کند: «تأیید، تأییدها و تاریخچه تراکنش‌ها». همه این موارد در حال حاضر از طرف اپل توسط شرکای نظارت می شود.

طبق گفته Gurman، انتظار می رود Apple Pay Later تا «مارس یا آوریل» عرضه شود. هیچ کلمه ای در مورد جدول زمانی به روز شده برای مواردی مانند حساب پس انداز کارت اپل یا اشتراک آیفون یا خدمات ماهانه Apple Pay وجود ندارد.

گورمن می‌گوید برنامه اشتراک آیفون قرار بود در کنار آیفون 13 در سال 2021 یا آیفون 14 در سال 2022 راه‌اندازی شود. با این حال، مانند سایر پروژه‌های فین‌تک اپل، «شکست‌هایی از مهندسی و تکنیک‌ها که منجر به پیشرفت کند و از دست دادن ضرب‌الاجل‌ها شد، متحمل شده است. با این حال این پروژه همچنان در اپل ادامه دارد و رها نشده است.