تحقیقات ضد انحصار اپل در ایتالیا بر سر حفظ حریم خصوصی برنامه – کشور سوم آغاز شد

تحقیقات آلمان در ژوئن سال گذشته آغاز شد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

به ویژه، اپل متهم به تضعیف پلتفرم های تبلیغاتی رقیب به منظور تقویت تجارت پیشنهادات تبلیغاتی خود در اپ استور است.

تحقیقات ضد انحصار اپل به ایتالیا نیز کشیده شده است

یک گزارش جدید می گوید که سازمان رقابت فرانسه شواهدی از رفتار ضد رقابتی اپل در ردیابی اپلیکیشن پیدا کرده است.

این نظرسنجی اخیر ممکن است جدید باشد، اما موضوع آن این نیست: ایتالیا سومین کشوری است که قانونی بودن اپل را زیر سوال می‌برد که الزامات سخت‌گیرانه‌تری را برای حفظ حریم خصوصی برای برنامه‌های شخص ثالث نسبت به آن اعمال می‌کند. ساخته شده برای برنامه‌های خود…

اپل از قوانین شفافیت ردیابی اپلیکیشن معاف شد

فرانسه و آلمان قبلاً تحقیقات ضد انحصاری در این زمینه آغاز کرده اند.

این مقام گفت: «رفتار تبعیض آمیز ادعایی اپل می تواند منجر به کاهش درآمد تبلیغاتی از سوی تبلیغ کنندگان شخص ثالث شود که به نفع بخش تجاری اپل است.

گرفتن 9to5Mac

آژانس ضد انحصار ایتالیا AGCM روز پنجشنبه اعلام کرد که تحقیقاتی را علیه غول فناوری آمریکایی اپل به اتهام سوء استفاده از موقعیت مسلط خود در بازار اپلیکیشن آغاز کرده است.

این با معرفی شفافیت ردیابی برنامه تغییر کرد. اکنون توسعه دهندگان برنامه باید از شما بپرسند که آیا می خواهید این ردیابی را مجاز کنید. اگر نه بگویید (همانطور که اکثر مردم انجام می دهند)، برنامه ها مجاز به استفاده از این سیستم نیستند.

یک روز دیگر، یک تحقیق ضد تراست دیگر اپل. همین دیروز متوجه شدیم که اتحادیه اروپا تحقیقات خود را در مورد Apple Pay افزایش می دهد و امروز ناظر رقابت ایتالیا تحقیقاتی را در مورد سیاست های حفظ حریم خصوصی اپ استور این شرکت اعلام کرد.

متا، مالک فیس بوک و اینستاگرام به ویژه از این موضوع ناراحت شد و پیش بینی کرد که تغییر سیاست سالانه میلیاردها دلار برای او هزینه خواهد داشت. به طور خاص، او با این واقعیت که برنامه‌های خود اپل نیازی به درخواست مجوز ردیابی ندارند، مشکل دارد و به سازنده آیفون اجازه می‌دهد داده‌های ارزشمندی را جمع‌آوری کند که برای توسعه‌دهندگان شخص ثالث در دسترس نیست.

پیش از این، اپل خوشحال بود که به برنامه‌ها اجازه می‌دهد آزادانه از شناسه‌های ردیابی ناشناس برای پیوند دادن سرویس تبلیغات به بازدیدهای وب‌سایت استفاده کنند. این به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا تبلیغات شخصی سازی شده را در برنامه های خود بفروشند که درآمد بیشتری نسبت به تبلیغات عمومی ایجاد می کند.

با این حال، منطقی است که برنامه های خود اپل نیز مشمول قوانین مشابهی باشند. در واقع، سازنده آیفون در آستانه انجام این کار است، اما یک منطقه خاکستری وجود دارد که در آن می توان شرکت را به طور منطقی متهم کرد که از داده هایی که در اختیار دارد صرفاً برای سود بردن از تجارت تبلیغات آنلاین خود استفاده می کند. App Store.

تصویر: ماریا شالبایوا/Unsplash

این ناظر گفت که اپل از آوریل 2021، توسعه دهندگان برنامه های شخص ثالث را با اعمال «سیاست حفظ حریم خصوصی محدودتر» نسبت به خودش، جریمه کرد. […]

Bundeskartellamt دادرسی را علیه شرکت فناوری اپل آغاز کرده است تا با توجه به قانون رقابت، قوانین ردیابی آن و چارچوب شفافیت ردیابی برنامه را بررسی کند. به طور خاص، قوانین اپل سوء ظن اولیه را در مورد ترجیح خود و/یا مانع تراشی از سوی دیگر شرکت ها ایجاد کرد.

قوانین شفافیت ردیابی اپلیکیشن اپل چیز خوبی است. طبیعی است که ما داده‌های شخصی را که با برنامه‌ها به اشتراک می‌گذاریم انتخاب می‌کنیم و در صورت موافقت با اشتراک‌گذاری، از نحوه استفاده از این داده‌ها مطلع می‌شویم.

و رویترز امروز گزارش می دهد که ایتالیا نیز همین کار را کرده است.

پیشرفت کند بوده است، تا کنون به این نتیجه رسیده‌ایم که اپل به اندازه کافی قدرتمند است تا با مقررات سخت‌تر مواجه شود. در همان ماه، فرانسه نیز تحقیقات خود را اعلام کرد.

پیروی از روح و متن قانون برای اپل دشوار نخواهد بود و می تواند با انجام این کار سردرد فزاینده ضد انحصار را از بین ببرد. به عبارت دیگر، به نظر می رسد اپل یک بیانیه واضح و بدون ابهام صادر کند که از همان قوانین ATT مورد نیاز برای برنامه های شخص ثالث، از جمله خود برنامه اپ استور، پیروی می کند.