اپل استور اصلی تغییر مکان و طراحی مجدد در 19 می افتتاح می شود

در راستای فلسفه این شرکت، فروشگاه جدید “بهبودهای طراحی فراگیر، خلاقانه و پایدار” را ارائه می دهد.

فروشگاه جدید اپل در سطح دوم Tysons Corner Center در مک‌لین، ویرجینیا قرار دارد و به طور رسمی در ساعت 10 صبح روز 19 می افتتاح می‌شود.

اوایل این ماه متوجه شدیم که اولین فروشگاه اپل در خارج از واشنگتن دی سی نه تنها در حال بازسازی اساسی است، بلکه یک مکان جدید نیز دارد. اکنون این شرکت رسما اعلام کرده است که Apple Tysons Corner در 19 می بازگشایی خواهد شد.

ناگفته نماند که این افتتاحیه قابل توجه خواهد بود زیرا اولین بار است که اولین فروشگاه اپل جابجا می شود. اما این افتتاحیه بسیار بیشتر از این خواهد بود – باور کنید. Tysons Corner جایی است که همه چیز شروع شد.

همانطور که قبلاً اشاره کردم، مایکل استیبر یک برنامه شگفت‌انگیز به نام Apple Store Time Machine ایجاد کرده است که به شما امکان می‌دهد برخی از فروشگاه‌های نمادین اپل، از جمله Tysons Corner را در زمان راه‌اندازی کشف کنید.

Apple Tysons Corner در زمان عرضه
از زمان افتتاح اولین فروشگاه اپل در 22 سال پیش، ما مفتخریم که این فضای تازه طراحی شده را باز کنیم.
این جشنی است که چقدر جلو آمده ایم.
و ما نمی توانستیم بدون جامعه این کار را انجام دهیم

اپل یک اعلامیه رسمی را با 9to5Mac:

مایکل استیبر، متخصص تاریخ و خرده‌فروشی اپل، قبلاً به اشتراک گذاشته بود که انتظار دارد فروشگاه جدید Tysons Corner یک معامله بزرگ باشد:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی 19 می تاریخ خاصی برای افتتاح فروشگاه جدید Tysons Corner است، زیرا بیست و دومین سالگرد افتتاح اولیه فروشگاه اپل در سال 2001 است.