خرید و قیمت گوشی اپل استوک iPhone 8 حافظه 64 گیگابایت ا Apple iPhone 8 Stock 64GB ترب

می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید. کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به شرکت همیاران فناوری هوشمند ارس (فروشگاه آنلاین سایمان دیجیتال) می‌باشد. سایت آی تی بازار هیچگونه مبلغی را به عنوان کمیسیون فروش از فروشگاه های معرفی شده دریافت نمی کند و تمامی خدمات آی تی بازار برای خریداران رایگان است. موبایل یاران با بیست سال سابقه درخشان به عنوان مرجع قیمت تلفن همراه در ایران مورد شناخت تمامی اعضا و همکاران صنف تلفن همراه در وبلاگ 9to5mac.ir سراسر کشور می باشد و هم اکنون تحت عنوان شرکت همراه پردازش یاران با دارا بودن تمامی مجوزها سعی در ارائه تلفن همراه به صورت عمده و خرد با بهترین قیمت و باگارانتی های معتبر ازطریق این وبسایت دارد. آیفون ۸ از تراشه A11 Bionic از ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و از نوع LPDDR4x، مودم ال‌تی‌ایی X16 کوالکام و حافظه‌ی ۶۴ یا ۲۵۶ گیگابایتی NAND بهره می‌برد. اسپیکرهای استریو آیفون ۸ در لبه‌ی پایین فریم گوشی و حاشیه‌ی بالای نمایشگر (یکپارچه‌شده با اسپیکر مکالمه) قرار دارند.

  • درست است نمایشگر همانند نسل گذشته بوده اما آیفون ۸ از ویژگی جدیدی به نام True-Tone بهره می‌برد که تا قبل از این برای آی پد استفاده می‌شد.
  • نمایشگر گوشی موبایل آیفون 8 یک نمایشگر 4.7 اینچی از نوع IPS می‌باشد که کیفیتی مناسب دارد.
  • شما وقتی که به صفحه نمایش آیفون 8 نگاه می‌کنید کاملا متوجه کیفیت بالای اون خواهید شد.
  • بدنه‌ی شیشه‌ای این محصول نیز در وزن و کیفیت آن نیز تاثیراتی داشته و ارزش خرید آن را بیش از پیش افزایش داده است.
از لحاظ ظاهری با گوشی بسیار جذابی طرف هستیم که نمی‌توان هیچ گونه ایرادی از آن گرفت. از موارد قابل توجهی که در بخش طراحی به چشم می‌خورد، می‌توان به دوربین‌های برآمده، گوشه‌های گرد و حاشیه‌های ضخیم نمایشگر اشاره کرد. از طرفی دیگر با یک گوشی باکیفیت طرف رو به رو هستیم به طوری که با در دست گرفتن آن، احساس یک گوشی بالارده و قدرتمند به شما دست خواهد داد. در حال حاضر، برخی از گارانتی های محبوب گوشی موبایل Apple در سایت آی تی بازار، گارانتی اتصال آسیا و ATC است. در این فروشگاه شما می‌توانید جدیدترین مدل‌ها را از برندهای مطرح بازار به همراه اطلاعات کامل فنی ببینید، قیمت گوشی سامسونگ ، اپل، نوکیا، هوآوی کاملاً به روز بوده و خصوصاً اینکه بهترین قیمت گوشی شیائومی را همواره ارائه می‌دهد.

Apple iPhone 8 Original battery

بهترین انتخاب با توجه به مواردی که ذکر کردید قطعا همین مورد هست. بله امکان ساختن اپل آیدی هست و میشه از نرم افزار های ارائه شده استفاده کرد.

این گوشی با سخت افزاری که دارد می‌تواند به راحتی بازی‌های سنگین را به اجرا درآورد و بهترین خروجی را نیز به شما تحویل دهد. معرفی گوشی آیفون ایکس ( آیفون 10)شرکت آیفون از مدت‌ها قبل تاکنون به دنبال ساخت مدلی از گوشی‌های هوشمند خود بوده است که تماما صفحه نمایش باشد. این شرکت به دنبال محصولی بود تا بتواند به صورت هوشمند به صدا، حرکت و یا نگاه سریع و آنی شما پاسخ دهد. شما وقتی که به صفحه نمایش آیفون 8 نگاه می‌کنید کاملا متوجه کیفیت بالای اون خواهید شد. با فعال بودن قابلیت True Tone جدید که اپل اون رو روی آیفون 8 هم قرار داده، تمام رنگ ها و نور ها به حالت خیلی جذابی در میان که از دیدنش سیر نمیشیم.

گوشی زد تی ای

هر چند در اولین برخورد ممکن است خیلی ها ادعا کنند که آیفون 8 تنها یک گوشی هوشمند است که به میزان بسیار کمی نسبت به مدل آیفون 7 که در سال 2016 وارد بازار شد، ارتقاء یافته اما حقیقت این است که طراحی آیفون از سال 2007 تا امروز حداقل 4 بار به کلی تغییر کرده و از 2014 تا امروز هر سال، با تغییرات جزیی تکرار می شود. تراشه‌ی A11 Bionic توسط شرکت تایوانی TSMC و با لیتوگرافی ۱۰ نانومتری FinFET تولید شده است. تراشه‌ی موبایل جدید اپل، ۴.۳ میلیارد ترانزیستور را در فضایی به مساحت ۸۹.۲۳ میلی‌متر مربع در بر می‌گیرد؛ بنابراین ۳۰ درصد کوچک‌تر از تراشه‌ی A10 Fusion است. تراشه‌ی A11 Bionic بر مبنای متد پکیجینگ PoP با حافظه‌ی رم ۲ گیگابایتی LPDDR4x در آیفون ۸ یکپارچه شده است.