خرید گوشی شیائومی (xiaomi) 9to5mac Farsi

ایده این تکنولوژی و استفاده از آن بسیار جالب و با سایت 9to5mac حال است. از دیگر ویژگی های جالب این گوشی موبایل، حسگر عنبیه آن می باشد. از آن زمان تاکنون بیش از ۲۰ گوشیایفون رونمایی و عرضه شده است و ایفونها در این سالها در بین پرفروشترین گوشیهای جهان خودنمایی کردهاند. در این میان ریلمی و هوآوی نیز خود را برای تخفیفها و قیمتهای کمتر محصولاتشان آماده کردهاند. بررسی های خود را به مشخصات سخت افزاری اصلی محدود نکنید. مواظب باشید هنگام جدا کردن سر چسب نواری از باتری، باتری را سوراخ نکنید چون مواد شیمیایی موجود در باتری باعث آسیب به گوشی می شود. این باعث میشود در کوتاه مدت احساس شادی کنند اما در آخر این وسیله موجب خستگی آنها میشود زیرا نیازهای واقعی آنها را به طور کافی برآورده نمیکند.

در این محصول فناوریهای پیشرفته بسیاری به کار رفته است. از آغاز بهوجود آمدن هواوی شرکت مخابرات ایران با این شرکت چینی همکاریهای بسیاری داشته و بیشتر آنتنهای BTS تلفن همراه در ایران از این شرکت خریداری شدهاست. سیاست این شرکت چینی برای کاهش قیمت ها به خود کمپانی مربوط می شود اما چیزی که در حال حاضر شاهد آن هستیم، تولید گوشی های متنوع با زیربرندهای Redmi،Mi ،Redmi Note ،Redmi K و Poco با قیمت مناسب هستیم. دقت کنید که موقع بستن هر پیچ را سرجای خود ببندید. پوشش فلزی که در مرحله قبل پیچ های آن را باز کردید، بردارید.

پیچ های مشخص شده در عکس زیر را باز کنید. پیچی که در عکس زیر با دایره قرمز مشخص شده را باز کنید. پیچ های نشان داده شده در عکس زیر را باز کنید. آیفون ایکس دکمه هوم و حسگر اثر انگشت ندارد.آیفون ایکس قفل دستگاه را از طریق اسکن کردن چهره صورت باز می کند.برای استفاده از این قابلیت باید دکمه هوم را سوایپ کرد. ریستارت کردن گوشی: دکمه افزایش صدا را فشار دهید. سپس خیلی سریع دکمه کاهش صدا را فشار دهید. هم سایزش خیلی مناسبه و هم امکاناتش. تقریبا ده ماهه که این گوشیو دارم و تاحالا هیچ عیبی ازش ندیدم نه هنگی نه چیز دیگه ای که بشه گفت, در مورد این هم بگم که اره درسته چنتایی از امکاناتش پولیه و نمیشه استفاده نمونه ش همین دانلود اهنگ از ایتونز… من نمیدونم واقعا مردم چه توقعی از گوشی ها دارند ولی اگه واقعا گوشی خوب و پرسرعت و زیبا با کیفیت دوربین بالا و کارایی متوسط میخوان کلا محصولات آیفون پیشنهاد میشه اونایی هم که میگن ارزش خرید نداره باید بدونن سامسونگ هم مثل قدیم ارزون نیست و محصولاتش داره با محصولات جدید اپل هم قیمت میشه و اگه قرار باشه پول به گوشی بدیم نباید به گوشی اندرویدی مخصوصا سامسونگ بدیم چون پول آیفون میدیم گلکسی با سرعت متوسط و کیفیت دوربین نسبتا خوب تحویل میگیریم که بعد ۶ ماه همون سرعت متوسط و کیفیت دوربین خوب بد میشن واقعا پول به گوشی های ۶ ماهه بدیم؟

باتری ۲۷۱۶ میلی آمپر ساعتی این گوشی میتواند در استفاده سنگین هم شما را یک روز همراهی کند. طراحی زیبا، حافظه 32 گیگ، پردازنده قدرتمند برای استفاده از برنامه های وبگردی و اجتماعی از ویژگی های این گوشی که در کنار دیگر امکانات لذت استفاده یک گوشی ارزان قیمت را برای افراد ایجاد می کند. درخصوص مضراتش نمی تونم حرف خاصی بزنم فقط اینکه وقتی اینترنت روشن باشه شبانه روز خیلی زود باطریش خالی می شه ولی با این وجود هم شبی یک بار شارژش می کنم بعد از یک مدت هم که برنامه خواب شما دستش اومد خصوصا وقتی شبها بزنی به شارژ و قراره تا صبح توی شارژ بمونه خودش سرعت شارژ رو میاره پایین و بهت اطلاع میده که مثلا اگه الان ساعت دو نصفه شب هست سرعت شارژ رو کند می کنه تا 6 صبح. رم فضایی است که اطلاعات موردنیاز برنامه های در حال اجرا داخل آن نگه داری می شود. برای هر محصول بررسی تخصصی و حرفهای انجام شده است تا در انتخاب مدل مورد نظرتان بتوانید با کارایی و تواناییهایش آشنا شوید و با مدلهای دیگر مقایسه کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. از طرفی پنل های OLED رنگ های غنی تری را تولید می کنند و مصرف انرژی کمتری در مقایسه با LCD ها دارند.

معمولا هنگام کشیدن به بیرون چسب پاره می شود. ولی اگر حتی یکی از چسب ها به طور کامل بیرون نیامده باید مرحله بعد را انجام دهید. سپس چسب باقی مانده را به طور کامل از شاسی گوشی جدا کنید. اگر موفق نشده اید همه چسب ها را خارج کنید پشت گوشی را با سشوار یا هیتر گرم کنید تا چسب های باقی مانده نرم شوند. درحالی که فلت را بالا نگه داشته اید اتصال آن به برد را مطابق عکس زیر جدا کنید. اگر موفق شده اید همه چسب ها را بیرون بیاورید مرحله بعد را رد کنید. بعد از بیرون آوردن این دو، باید چسب نواری وسط باتری را بیرون بیاورید. گرمایی که به پشت گوشی می دهید باید به مقداری باشد که بتوانید دست خود را بدون اینکه بسوزید بر روی پشت گوشی قرار دهید.

سپس مطابق عکس یک نخ نازک و بلند زیر باتری قرار دهید و به در طول باتری بکشید تا چسب ها جدا شوند. اگر امکان دارد نوک چسب را با انگشت یا انبر نوک تیز گرفته و دوباره به سمت بیرون بکشید. اکنون مطابق عکس زیر سر چسب نواری را بگیرید و به سمت بیرون بکشید. اکنون می توانید ال سی دی را به طور کامل از شاسی گوشی جدا کنید. فلت تاچ و ال سی دی را از برد اصلی جدا کنید. ال سی دی را به یک وسیله محکم تکیه بدهید تا در حین انجام کار جابه جا نشود. البته بد نیست بدانید که این خودرو از پلتفرم EP1 استفاده میکند و تا جایی که دلتان بخواهد، فضای مناسب را برای جا دادن باتریها دارد! برخی از سردرگمیها از این واقعیت ناشی شده که گزینه مذکور همچنان در منو وجود دارد، اما نماد ذخیره آن به سبک فلاپی دیسک و به عنوان یادگاری از گذشته به جا مانده است.

برای اتصال دوباره فلت ها دقت کنید که اول یک سمت فلت را سرجای خود قرار داده و با یک فشار ملایم آن را سرجای خود محکم کرده و سپس به سراغ سمت دیگر بروید. این شرکت از زمان فعالیت خود صدها مدل مانند گوشیهای سری Ascend , T-line و GR-line را به بازار عرضه کرده است. اثر تکنولوژی در آن زمان در حمل و نقل و ارتباطات تصویری با آنسوی جهان خود را نشان میداد و فناوری به شکلی توسعه پیدا نکرده بود که مردم در سال 1350 با ابعاد مضر آن آشنا شوند. شما میتوانید بسته به بودجهای که در اختیار دارید، یک گوشی را خریداری کنید. برخی دستهای کوچکی دارند و میخواهند بدون دردسر یک دستی از گوشی خود استفاده کنند. در نهایت این خود کاربران هستند که بر اساس بودجه و عملکردی که از گوشی شان دارند، این مزایا و معایب را سبک و سنگین کرده و در نهایت تصمیم به خریدن یا نخریدن یک گوشی می کنند. روشنایی صفحه رضایت بخش بوده و رضایت خاطر کاربران را جلب کرده است. این سری از گوشی های هوآوی در دسته ی میان رده جای دارد، با معرفی و رو نمایی این سری از گوشی های هوآوی در سال 2016 توجه افراد زیادی به این گوشی ها جلب شد چرا که به نسبت قیمت مناسبی که داشتند قابلیت هایی در آنها وجود داشت که می توانست سبب برتری این گوشی ها از رقبای موجود در بازار شود.

شاهکاری بود این گوشی در زمان خودش و هنوزم که هنوزه به نظرم یکی از بهترین هاست… بسیار گوشی عالی و خوب و زیبا هست ولی قیمت بسیار بسیار بالایی داره اگر ارزان تر باشه توی رَده ی خودش عالی میشه . نگران اینجور چیزاش هم نباشین چون توی اندروید هم محدودیت هایی هم وجود داره مثل ایفون ولی مونده به استفاده ات. نکته اخر اینکه اگه با قیمت،باطری،عدم امکانات و قابلیت های جذاب،عدم پشتیبانی راحت از اپ های ایرانی مثل همراه بانک و… من از آیفون شش همه آیفون ها را خریدم و مدل قدیمیمو به بقیه اعضای خانواده دادم غیر از آیفون ۶ که به تازگی باطریش تعویض شده هیچ مشکلی نداشتیم باهاشون و مثل روز اول کار میکنند و به آخرین نسخه نرم افزاری بروز میشند. قبل ازین من سامسونگ داشتم و مشکل داشتم برای بک آپ گرفتنم. گرمازدگی یک مشکل معمول در میان گوشیهای هوشمند میان رده آنهاست. اتصال دوباره این فلت مقداری مشکل است. هیچوقت برای اتصال دوباره فلت، به وسط آن فشار وارد نکنید. همچنین هنگام کشیدن چسب به باتری فشار وارد نکنید و برای نگه داشتن گوشی دو طرف شاسی گوشی را بگیرید. چسب بالای باتری خیلی به سنسور تشخیص چهره نزدیک است پس هنگام بیرون کشیدن آن بسیار مراقب باشید.

البته اگر موارد زیر را رعایت کنید می توانید بهترین نتیجه را بگیرید. شما با استفاده از اندروید به تعداد زیادی نرم افزار و بازی دسترسی خواهید داشت و می توانید با توجه به قیمت گوشی موبایل موردنظر خودتان محصولات متنوعی را انتخاب کنید. اگر چسب نواری مخصوص باتری را داشته باشید می توانید قبل از قرار دادن باتری جدید، آن ها را به باتری بچسبانید. در عکس زیر پشت گوشی به وسیله کیسه آب گرم مخصوص گرم شده است. وسایلی کمکی مختلفی مانند موس، صفحه کلید و لباس مخصوص در واقعیت مجازی وجود دارد که می توان از آنها برای بدست آوردن محتوای مورد نظر استفاده کرد. رزولوشن این نمایشگر ۲۴۳۶×۱۱۲۵ پیکسل است که تراکم فوق العاده ۴۵۸ پیکسل در هر اینچ را دارد. ابعاد آیفون ۱۰ بین ابعاد آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس قرار دارد.صفحه نمایش این گوشی ۵.۸ اینچ می باشد. در این بین و با توجه به فراگیر شدن استاندارد شارژ القایی یا همان Qi، تولید کننده بزرگ لوازم خانگی به نام IKEA نیز میز و چراغ مطالعه ای را طراحی نموده که تکنولوژی شارژ بی سیم با استاندارد مورد بحث را در خود دارند و کاربر صرفا می تواند موبایل خود را بر روی آن قرار داده و شاهد شارژ شدن دستگاهش باشد.

طراحی زیبا و پردازش قوی..شما هر توقعی که از یک اسمارت فون میتونید داشته باشید رو به بهترین نحو برآورده میکنه… آیفون همیشه بهترینه. هر مدلی که ازش تهیه کنی خیالت راحته که بهترین کیفیت رو داری. مشکل دوم این بود که من بعد از 6 سال کار با اپل ، نتوانستم روی اندروید سوییچ کنم و عملا دخترم به خاطر کیفیت بد عکس ها و من به این خاطر و عادت به سیستم اپل ، هر دو گوشی را مجدد فروختم با ضرر و دوباره به دنبال گوشی گشتم. من دو ساله این گوشی دستمه و بی نظیره مخصوصا اینکه به راحتی دیگه با macbook من ست شد و همه ی زندگیم به راحتی قابل بک آپ شد. و حتما باید قاب داشته باشه چون شیشه ای هست بیفته میشکنه ولی من روی اسکرینش گلس نگذاشتم و هیج مشکلی هم پیدا نکرده خداروشکر تفاوت های کاربری بین اندروید و آی او اس سرجای خودش هست که هر کدوم برای خودش نقاط قوت و ضعفی دارند و ربطی به خوب یا بد بودن هیچ کدوم نداره من کلا از این گوشی خیلی راضی هستم حافظه گوشی من 256 هست و مدام هم دارم آپدیتش می کنم و کاملا به روز هست خصوصا این قابلیت بار پایین صفحه که وقتی به بالا می کشی برمی گردی صفحه اصلی گوشی که جایگزین دکمه دایره ای شده بسیییار باحال و عالیه و انقدر من بهش عادت کردم که گوشی کسی دیگه رو دست می گیرم همش انتظار دارم روی همه هم این قابلیت کار کنه کلا برای استفاده از این گوشی آیفون هیچ انرژی اضافی لازم نیست و اصلا هم تا حالا هنگ نکرده.

گرچه صادقانه باید گفت ردمی نوت 8 در این محدوده قیمت عملکرد بسیار قابل قبول و رضایت بخشی را برای استفاده روزانه کاربرانش ارائه میدهد. را به کاربر میدهد. اما این تکنولوژی ها با همان سرعتی که فراگیر شدند، کم کم نیز منقرض خواهد شد و جای خود را به تکنولوژی های جدیدتر خواهند داد. 4.بلوتوث و وایفای خود را تنها هنگام نیاز روشن کنید. واقعا همش خوبه ولی تنها مشکلش باتریشه که ضعیفه. بر اساس آمار، از هر ۶۰ هزار تولد یک مورد دوقلوی به هم چسبیده وجود دارد که از این میان تنها ۵ درصد از ناحیه سر به یکدیگر متصل هستند. با خرید این گوشی بهترین ویژگیهای و قابلیتهایی که در خط تولید S10 قرار دارد را به دست خواهید آورد.

گوشی هواوی( Huawei ) در سال 2009 به عنوان یکی از محصولات شرکت هواوی که از معتبرترین شرکت های ارائه دهنده سرویس اعتباری در دنیا است به بازار عرضه شد. در مه این سال نیز وزارت دفاع آمریکا بالاخره با شرکت شیائومی به تفاهم رسید و عنوان وابسته به ارتش آزادی بخش خلق را از نام این شرکت پاک کرد. نمایشگر آیفون ایکس از پنل OLED شرکت سامسونگ بهره می برد.در تکنولوژی OLED یا دیودهای نوری ارگانیک، هر پیکسل به صورت مجزا روشن و خاموش می شود و نیازی به بک لایت (مانند LCD ها) ندارد. با این حال، فناوریهایی مانند دیگ سبز و نیروگاههای گازی از تکنولوژی های مفید برای محیط زیست هستند. در حالی که برنامه قصد داشت وجوه تطبیقی برای دوره پنج تا هفتساله راهاندازی اولیه را دریافت کند، تولیدکنندهها تقریباً تا %50 فراتر از هدف رفتهاند. در ایالات متحده آمریکا، هوآوی از سال ۲۰۰۸ به عنوان حامی مالی شروع به حمایت از برنامه آینده ارتباطات مؤسسه فناوری ماساچوست (یک تحقیق در زمینه آینده صنعت ارتباطات) نمود. با این حال، گوشی شیائومی مدل Redmi 9A با قیمتی حدود دو میلیون سیصد هزار تومان را میتوانیم به عنوان ارزان ترین قیمت گوشی شیائومی معرفی کنیم. دیگر نکته مثبت redmi note 8 pro طراحی متفاوت بدنه آن است که نمایشگر آن بدون هیچ لبهای در جلو گوشی دیده میشود.

اما برای کارهای روزانه همانند وبگردی یا گشت و گذار در شبکههای اجتماعی، Y6 گزینه قابل قدری خواهد بود و به هیچ عنوان شما را مایوس نخواهد کرد. اگر پولم میرسید شاید اون را میگرفتم ولی یه قدری شاید به 5 میلیون اختلاف نیارزد. شاید در نگاه اول فکر کنید این دستگاه از ترکیب فلز و شیشه ساخته شده است اما در آن تماما پلاستیک به کار برده شده. این گوشی ویژگیهای زیادی از گوشی اصلی می 10 را به ارث برده است. سری گلکسی Z جدیدترین عضو خانواده گوشی سامسونگ است که شامل تمام گوشیهای تاشو این شرکت میشود. اولین مدل از این گوشیها در سال ۲۰۱۸ عرضه شده است و پس از آن در چهار نسل ادامه پیدا کرده است که بلک شارک ۴ و ۴ پرو در حال حاضر آخرین مدلهای تولید شده توسط این شرکت هستند. برای پاسخ دادن به این سوال با ما در ادامه همراه باشید.

خیلی تحقیق کردم برای خرید گوشی گوشی های سری A سامسونگ شامل A70 , A50s را برای خودم و دخترم خریدم . با سلام این گوشی هنوز هم گوشی خوبی می باشد، با آن طراحی انقلابیش که از طراحی های قدیمی خود پیروی نکرد زیرا با نقش مدیریتی تر Johny Ive در گروه طراحی اپل این گوشی از طراحی با Home Button معروف تغییر شکل یافت، بیشتر طرفداران اپل می گویند که این زیباترین iPhone طراحی شده توسط شرکت اپل است اما، بدانید اگر این گوشی را در حال حاضر (سال ۲۰۲۰) می خرید از پنج سال عمر مفیدش محروم شده و فقط تا دو سال (نهایت ۳ سال) آینده توسط اپل به صورت کامل (البته با نبود کمی از امکانات) پشتیبانی خواهد شد و این گوشی به IOS 16 یا IOS 17 بیشتر Upgrade نخواهد شد، و بله شرکت اپل به پیشتیبانی های طولانی شهرت دارد اما وقتی پشتیبانی به صورت کامل تمام می شود (آپدیت هایی مانند: Security Update) کم کم زندگی با این گوشی سخت خواهد شد زیرا دیگر همه نرم افزار های اپ استور بر روی این گوشی نصب نخواهند شد و ضمن این که من خودم طرفدار شرکت اپل هستم. این تکنولوژی جدید به ما این امکان را میدهد تا تغییرات و تنظیماتی را که ممکن است روی جسم واقعی بسیار گران یا پرخطر باشد، به راحتی آزمایش کنیم.

نسبت به 11pro که دقیقا همین سایزه یک دوربین کمتر داره و سیم کارت . تنوع گوشیهای سامسونگ در بازار جهانی به حدی است که میبایست زمان خرید گوشی به رم، حافظه داخلی، اندازه صفحه نمایش، تعداد سیم کارت و اندازه دوربین نیز دقت نمایید. برای مثال آخرین مدل عرضه شده از این سری در سال 2021، مدل Xiaomi Mi 11 Ultra بوده که سبب به وجود آمدن رقابت بسیار بالایی در بین گوشیهای بالا رده شد. تولید بهنگام روشی است که در آن هر قطعه، درست در هنگامی که به آن نیاز است، تولید می شود و بیشتر از آن در انبار وجود ندارد.