رشد AAPL هند می تواند نقطه روشنی برای درآمدهای سه ماهه دوم باشد

راه اندازی اپل استور در کشور بخش کلیدی برنامه های رشد این شرکت است و در نهایت در حال تحقق است. امروز عکس‌هایی از فروشگاه جدید و زیبای Apple BLK که فردا در بمبئی افتتاح می‌شود را دیدیم که دو روز بعد فروشگاهی در دهلی افتتاح شد.

اولاً، در حالی که اپل دیگر راهنمای درآمد مشخصی را برای سه ماهه آینده ارائه نمی دهد، تیم کوک، مدیر عامل شرکت در فوریه گفت که این شرکت انتظار دارد تصویری «مشابه» با سه ماهه قبل داشته باشد.

اپل قرار است نتایج مالی سه ماهه دوم خود را – که شامل سه ماهه اول سال تقویم می شود – در 4 مه اعلام کند.

سه دلیل وجود دارد که چرا ما انتظار داریم این شرکت کاهش کلی درآمد جهانی را در مقایسه با سه ماهه مشابه سال گذشته گزارش کند.

سوم، این تصویر مشابه با TSMC سازنده تراشه اپل بود که 15 درصد کاهش داشت. همین سلب مسئولیت نیز صدق می کند، اما از آنجایی که TSMC سازنده تراشه های انحصاری اپل برای تراشه های سری A و سری M است، به احتمال زیاد به این نتیجه می رسد که حداقل بخشی از کاهش فروش آن منعکس کننده کاهش تقاضا برای محصولات اپل است.

رشد AAPL در هند

اپل فضای زیادی برای رشد در این کشور دارد. در حالی که عمده فروش گوشی های هوشمند تا به امروز مربوط به مدل های مقرون به صرفه بوده است، اما به تدریج در حال تغییر است. همین چند سال پیش، سهم بازار این شرکت در دومین کشور پرجمعیت جهان تنها 1 درصد بود. امروزه آیفون حدود 4 درصد از فروش گوشی های هوشمند در کشور را به خود اختصاص داده و سهم بیشتری از درآمد را به خود اختصاص داده است.

رشد چشمگیر AAPL در هند ممکن است بزرگترین نقطه روشن در گزارش درآمد سه ماهه دوم مالی این شرکت در ماه آینده باشد.

فروش شرکت اپل در هند در سال منتهی به مارس به بالاترین حد خود یعنی نزدیک به 6 میلیارد دلار رسید که نشان دهنده اهمیت روزافزون بازار برای سازنده آیفون با ورود تیم کوک، مدیر عامل شرکت به این کشور برای افتتاح اولین فروشگاه های محلی خود است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی هند اما باید از این قاعده مستثنی باشد. بلومبرگ گزارش می دهد که درآمد این کشور کلیدی در سال گذشته نزدیک به 50 درصد رشد کرده است.

دوم، فاکسکان، سازنده آیفون، کاهش 21 درصدی درآمد را در ماه مارس گزارش کرد. سپس متوجه شدیم که این شرکت برای سایر شرکت‌های فناوری نیز کار می‌کند، بنابراین ثروت آن منحصراً به اپل وابسته نیست، اما گفته می‌شود که شرکت کوپرتینویی حدود نیمی از درآمد آن را تشکیل می‌دهد.

به گفته یک فرد آشنا که خواست نامش فاش نشود، درآمد در هند از 4.1 میلیارد دلار در سال گذشته نزدیک به 50 درصد افزایش یافت.

انتظار می‌رود اپل اعلام کند که درآمد جهانی آن نسبت به سال گذشته حدود 5 درصد کاهش یافته است، اما این شرکت خبرهای خوبی را در مورد هند به اشتراک خواهد گذاشت.

انتظار می رود AAPL Q2 2023 درآمد کمتری را نشان دهد