صحبت های جانی سروجی و جان ترنوس در مورد سیلیکون اپل را به مدت 35 دقیقه تماشا کنید [Video]

دلیل اینکه ما از 3 نانومتر استفاده می کنیم این است که این توانایی را به ما می دهد تا ترانزیستورهای بیشتری را در یک بعد مشخص بسته بندی کنیم. سروجی در مورد اولین تراشه های 3 نانومتری اپل در آیفون 15 پرو و ​​مک بوک پرو گفت که این برای محصول و بهره وری بسیار بهتر انرژی مهم است. اگرچه ما یک شرکت ریزتراشه نیستیم، اما به دلایلی در خط مقدم صنعت هستیم. »

ترنوس، در همین حال، انتقال اینتل به اپل سیلیکون را “یکی از عمیق ترین تغییرات، اگر نه عمیق ترین، در اپل، قطعا در محصولات ما در 20 سال گذشته” نامید.

این داستان توسط Mosyle پشتیبانی می شود، تنها پلتفرم یکپارچه اپل. Mosyle تنها راه حلی است که به طور کامل پنج برنامه مختلف را در یک پلتفرم تنها اپل ادغام می کند و به کسب و کارها و مدارس اجازه می دهد تا به راحتی و به طور خودکار همه دستگاه های اپل خود را استقرار، مدیریت و محافظت کنند. بیش از 38000 سازمان از راه حل های Mosyle برای خودکارسازی استقرار، مدیریت و امنیت میلیون ها دستگاه اپل در هر روز استفاده می کنند. امروز یک حساب کاربری رایگان درخواست کنید و دریابید که چگونه می‌توانید ناوگان اپل خود را با قیمتی که باور کردنش سخت است، در حالت خلبان خودکار قرار دهید.

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش اپل سیلیکون 9to5mac فارسی

اوایل این ماه، CNBC نگاهی نادر به آزمایشگاه سیلیکون اپل در داخل اپل پارک به همراه مصاحبه با جانی سروجی و جان ترنوس منتشر کرد. اکنون، CNBC ویدئویی از مصاحبه کامل 35 دقیقه ای را برای لذت تماشای شما به اشتراک گذاشته است.

در این مصاحبه، جانی سروجی، معاون ارشد فناوری‌های سخت‌افزار اپل و جان ترنوس، معاون ارشد مهندسی سخت‌افزار اپل، عمیق‌تر به برنامه‌های سیلیکونی این شرکت می‌پردازند. این شامل مواردی مانند انتقال مداوم به Apple Silicon، آخرین اعلامیه‌های MacBook و Mac دسکتاپ و موارد دیگر می‌شود.

ویدیوی کامل زیر را ببینید.