اپل به دلیل قرارداد مالیاتی ویژه خود با کوپرتینو با نظارت نظارتی مواجه است

اپل با تمام خریدهای آنلاین محصولات در ایالت کالیفرنیا به‌گونه‌ای رفتار می‌کند که گویی در کوپرتینو انجام شده‌اند، بدون احتساب سهم محلی 1 درصدی از مالیات فروش 7.25 درصد. مقامات شهر گفتند که این ترتیب برای فروش آنلاین اپل به مصرف کنندگان در ایالت و همچنین معاملات با سایر مشاغل در کالیفرنیا، فروش در دو فروشگاه خرده فروشی آن در کوپرتینو و استفاده از مالیات بر خرید تجهیزات خود شرکت اعمال می شود.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

ممیزی بر نحوه مدیریت فروش آنلاین اپل متمرکز بود. توافق اپل با کوپرتینو به این صورت است که این شرکت “با تمام خریدهای آنلاین محصولات در ایالت کالیفرنیا به گونه ای رفتار می کند که گویی در کوپرتینو ساخته شده اند.” این بدان معناست که بر اساس قانون کالیفرنیا، «1 درصد» از مالیات فروش 7.25 درصدی برای کوپرتینو در نظر گرفته شده است.

اگرچه نام اپل در گزارش کارکنان شهر ذکر نشده است، اما این شرکت بزرگترین درآمد مالیات بر فروش کوپرتینو است. حسابرسی می گوید که درآمد از 42.1 میلیون دلار در سال مالی جاری به 11.4 میلیون دلار کاهش می یابد و کوپرتینو ممکن است ملزم شود پولی را که در سال های گذشته دریافت کرده است به ایالت بازگرداند.

از آنجا، شهر 35٪ از کل خود را به اپل اهدا می کند:

این شرکت تمام مالیات های فروش را که دریافت می کند به اداره مالیات ایالتی بازپرداخت می کند که سپس سهم محلی را به کوپرتینو اختصاص می دهد. این شهر 35 درصد از کل خود را به اپل اهدا می کند. بر اساس سوابق پرداخت شهری بررسی شده توسط بلومبرگ، این پرداخت ها به اپل از سال 1998 بالغ بر 107.7 میلیون دلار بوده است.

اپل بار دیگر تحت نظارت نظارتی قرار گرفت، این بار از سوی مقامات ایالتی کالیفرنیا. بر اساس گزارش جدید از بلومبرگتنظیم‌کننده‌های ایالتی کالیفرنیا قرارداد مالیاتی اپل با شهر زادگاهش کوپرتینو را حسابرسی کرده‌اند و قصد دارند تغییراتی را اعلام کنند که می‌تواند منجر به کاهش ۷۳ درصدی درآمد مالیاتی محلی برای شهر شود.

نتیجه نهایی این ممیزی باید دید، اما بلومبرگ اشاره می کند که کوپرتینو “ممکن است مجبور شود نیروی کار و سایر هزینه های خود را کاهش دهد تا این کمبود را پوشش دهد”. پس از انتشار گزارش کامل فردا، کوپرتینویی این فرصت را خواهد داشت که نسبت به یافته ها تجدید نظر کند.

این گزارش توضیح می دهد که اداره مالیات و هزینه کالیفرنیا در سال 2021 ممیزی معامله اپل با شهر کوپرتینو را آغاز کرد و انتظار می رود نتایج فردا به مقامات شورای شهر اعلام شود. “نتیجه برای کوپرتینو این است که انتظار می رود درآمد مالیات محلی در سال جاری 73 درصد کاهش یابد.” بلومبرگ گفت.