بحث در مورد عرضه جهانی اپل کارت ادامه دارد، اما بدون موفقیت

اپل کارت در سال 2019 در ایالات متحده راه اندازی شد و از همان لحظه ای که این کار را انجام داد، مردم در کشورهای دیگر شروع به پرسیدن این سوال کردند که چه زمانی در دسترس آنها خواهد بود. تقریباً چهار سال پیش در حال حاضر، هنوز در کشورهای دیگر در دسترس نبود.

طبق یکی از منابع ذکر شده در بالا، رگولاتور از اپل خواسته است تا رویه معمول کارت های اعتباری مشترک را دنبال کند، بدون اینکه توجه خاصی به این شرکت ارائه دهد. […]

این تنها مشکل نیست. همانطور که اپل در هند دریافته است، مقررات مالی نیز می تواند مشکل باشد. کنترل پول گزارش می دهد که سازنده آیفون هم با بانک HDFC و هم با رگولاتورها صحبت می کند، اما هنوز خیلی عقب نمانده است.

برخلاف ایالات متحده، اپل نمی‌تواند کارت ساده‌ای را که فقط آرم اپل و نام مشتری در جلوی آن باشد، به همراه داشته باشد. طبق قوانین اپل باید در صندلی عقب و بانک در صندلی راننده بنشیند. نام Goldman Sachs و Mastercard نیز در پشت آن دیده می شود [not front] اپل کارت در ایالات متحده روی کارت نیز شماره کارت چاپ نشده است. اینها آزادی هایی نیستند که اپل می تواند در هند تحت قوانین فعلی کارت اعتباری مشترک در هند از آن استفاده کند.

دوم، در حالی که جوایز بر اساس استانداردهای ایالات متحده عالی نیستند، اما خوب هستند، و کارت استفاده از آنها را به عنوان خرج کردن پول به جای امتیاز برای بازخرید، بسیار ساده می کند. شما 3٪ در خرید اپل، 2٪ در تراکنش های Apple Pay، و 1٪ برای هر چیزی که با کارت فیزیکی خریداری می شود، دریافت می کنید. این جوایز را می توان به صورت نقدی روزانه در نظر گرفت که به سادگی می توان آن را از مانده مانده کسر کرد.

اما انتظار این پاداش ها را در جای دیگری نداشته باشید

یکی از منابع گفت که اپل به دنبال انحرافات قابل توجهی از مدل استاندارد کارت اعتباری مشترک در هند بود. این منبع افزود، مشخص نیست که آیا این شرکت مایل به انجام این مصالحه برای راه اندازی کارت در هند است یا خیر.

یک الزام قانونی در طرح چیزها نسبتاً جزئی است، اما بر مینیمالیسم طراحی نقشه تأثیر می گذارد.

علاقه شدید به کارت توسط ترکیبی از دو چیز ایجاد شده است. اول، فاکتور جالب برند اپل و ظاهر ممتاز کارت فیزیکی وجود دارد: طراحی مینیمالیستی روی کارت تیتانیومی.

این گزارش می گوید سیب با بانک ها و رگولاتورها در مورد راه اندازی کارت در هند صحبت می کند…

تماس با اپل کارت

بنابراین، در مجموع، ما نباید نفس خود را برای عرضه اپل کارت در هند حبس کنیم – با مشکلات مشابهی که احتمالاً به طور کلی مانع عرضه جهانی اپل کارت خواهد شد.

سال گذشته، RBI به صراحت اعلام کرد که بانک شریک نمی تواند داده های مشتری یا داده های تراکنش را ذخیره کند. حتی جزئیات اپل کارت را نمی توان در پلتفرم های اپل ذخیره کرد.

یکی از مهمترین آنها پیشنهاد بازگشت پول است. در حالی که بازپرداخت 3٪ یا حتی بیشتر در ایالات متحده غیرمعمول نیست، به این دلیل است که آنها عمدتاً توسط آنچه کارمزد مبادله نامیده می شود تأمین می شود: کارمزدهایی که تاجران هنگام استفاده از کارت خود برای خرید می پردازند.

اما یک مشکل بزرگتر برای اپل یکپارچه سازی با این برنامه است.

با این حال، همانطور که در سال 2020 توضیح دادیمتعدادی از موانع برای ارائه کارت در کشورهای دیگر وجود دارد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی

یکی از سوالات اصلی که از زمان راه اندازی آمریکایی ها پرسیده شده است اپل کارت est: چه زمانی در کشورهای دیگر راه اندازی می شود؟ گزارش جدید حاکی از آن است که شرکت کوپرتینویی در حال مذاکره فعال برای عرضه برنامه ریزی شده اپل کارت در سراسر جهان است، اما ممکن است آسان نباشد.

در ایالات متحده، هزینه های مبادله می تواند تا 2.95٪ به اضافه 20 سنت برای خریدهای خاصی که با کارت های پریمیوم انجام می شود، باشد. از سوی دیگر، در اروپا، این کارمزدها از نظر قانونی فقط 0.2٪ برای تراکنش های کارت نقدی و 0.3٪ برای کارت های اعتباری محدود شده است. بنابراین در بسیاری از کشورها حاشیه ای برای بازی کردن وجود ندارد.

موانع نظارتی نیز مانع عرضه جهانی اپل کارت شده است