بررسی سایه SmartWings HomeKit

بنابراین ممکن است تعجب کنید، “باشه، بردلی، همه اینها صدا جالب است، اما چگونه کار می کند؟ خوشحالم که پرسیدی در اینجا یک ویدیو است. پیشاپیش متاسفم اگر هوم پاد شما را فعال کردم. خاموشی واقعی را هم تسریع کردم. در مجموع، افزودنی عالی به محیط HomeKit ما بوده است. مانند هر محصولی، می‌توان آن را با سنسورها یا زمان روز مرتبط کرد تا بسته شدن و باز شدن خودکار را آغاز کند. همچنین ممکن است از خود بپرسید که چه چیزی این محصول را تامین می کند: یک شارژ شش ساعته USB-C می تواند آن را 600 بار باز و بسته کند. خوشبختانه، پورت زیر فلپ قرار دارد، بنابراین می توانید به راحتی آن را بدون جدا کردن آن شارژ کنید. SmartWings همچنین دارای یک کابل USB-A به USB-C بسیار طولانی است.

خلاصه ای از SmartWings HomeKit Shade

تنها مشکلی که در هنگام افزودن به HomeKit با آن مواجه شدم، برنامه Home بود که شکایت داشت که یک محصول تأیید شده نیست. من کلیک کردم به هر حال اضافه کنیدو از آن زمان به خوبی کار می کند.

یکی از سخت ترین چیزهایی که در مورد فناوری خانه می توان تعادل ایجاد کرد، یافتن تعادل بین ظرافت و عملکرد است. سایه ها یک مثال کامل هستند. هر فرد فنی آخرین زنگ‌ها و سوت‌ها را می‌خواهد، در حالی که کسی که به طراحی اهمیت می‌دهد چیزی می‌خواهد که به نظر می‌رسد هیچ فناوری در آن نباشد. من اخیراً چند پرده SmartWings با قابلیت HomeKit نصب کردم و به سرعت به یکی از محصولات خانه هوشمند مورد علاقه من تبدیل شد. در هفته‌نامه HomeKit این هفته، نگاهی دقیق‌تر به SmartWing HomeKit Tint خواهیم داشت و به ویژگی‌ها، مزایا و چرایی تایید آن توسط طراحان می‌پردازیم.

فرآیند SmartWings HomeKit Shade خود را با رفتن به آمازون و برداشتن یک کیت نمونه شروع کنید یا برای شروع فرآیند خرید به وب سایت SmartWings بروید.

در هر صورت، از آمازون یا مستقیماً از SmartWings، در نهایت همان محصول را خواهید داشت.

مراحل نصب SmartWings HomeKit Shade

مانند محصولات HomeKit سنتی شما، سایه SmartWings HomeKit دارای کد HomeKit در پایین محصول و همچنین روی خود موتور است. اگر به هر دلیلی روی موتور ندارید، قبل از نصب آن از روی دستگاه عکس بگیرید، زیرا مخفی می شود.



Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

فرآیند نصب SmartWings HomeKit Shade دو بار است: شما براکت ها را نصب می کنید، سایه را سوار می کنید و سپس آن را به HomeKit اضافه می کنید. به طور کلی، مونتاژ فیزیکی محصول به آسانی هر سایه ای است که من امتحان کرده ام. طولانی ترین پنجره ای که در ویدیوی زیر می بینید دارای سه قلاب بود که به بالای پنجره می رفتند. هر کدام چهار پیچ داشتند. در مجموع، زمانی که همه چیز را اندازه‌گیری کردیم، این فرآیند از جعبه‌گشایی تا مونتاژ حدود 25 دقیقه طول کشید. خوشبختانه، مقداری اتاق حرکت روی محصول برای مونتاژ وجود دارد، بنابراین لازم نیست کامل باشد. پس از آماده شدن، پرده ها را از میان براکت ها گرفته و آنها را در جای خود پیچ ​​کنید.

آباژور SmartWings HomeKit

اضافه شدن به HomeKit

به طور کلی، من عاشق SmartWings HomeKit Shade هستم. گزینه های پارچه ترجیح همسرم را برای چیزهایی که نگاه کن بسیار عالی، در حالی که از نظر فنی تست کاری من را گذراند. ما از اتوماسیون های HomeKit برای پایین آوردن و بالا بردن خودکار آنها در شب و صبح استفاده می کنیم. SmartWings همچنین دارای یک کنترل از راه دور همراه با محصول است، بنابراین اگر نمی خواهید از Siri یا HomeKit استفاده کنید، می توانید آن را با ریموت نیز کنترل کنید. با استفاده از کنترل از راه دور، می توانید سرعت بالا و پایین و همچنین حداکثر و حداقل سطوح را سفارشی کنید. نسخه های مختلف این محصول با Amazon Alexa و Google Assistant نیز سازگار است.

برخلاف بسیاری از محصولات خانه‌های هوشمند، هیچ رویکرد یکسانی برای سایه‌ها و پرده‌های مجهز به HomeKit وجود ندارد. هر پنجره ای متفاوت است. پارچه ها انواع مختلفی دارند. درب بازکن انواع مختلفی دارد. در انتخاب SmartWings HomeKit Shade، مجموعه‌ای از نمونه‌های پارچه‌ای را انتخاب کرده‌ایم که به شما امکان می‌دهد از بین مجموعه‌ای از انواع مختلف انتخاب کنید تا ببینید کدام یک برای خانه شما بهترین کار را دارد. پس از تصمیم گیری، می توانید فرآیند سفارش را شروع کنید. اگرچه آنها در آمازون می فروشند و اندازه های سفارشی را ارائه می دهند، خرید مستقیم از SmartWings آسان تر است زیرا می توانید قیمت دقیق را بر اساس اندازه خود و ویژگی های مختلفی که می خواهید ببینید تعیین کنید. امکانات عبارتند از:

  • گزینه های راه دور
  • سمت برای موتور
  • نوع نصب

HomeKit هفتگی مجموعه‌ای است که بر لوازم جانبی خانه هوشمند، نکات و ترفندهای اتوماسیون و همه چیز مربوط به چارچوب خانه هوشمند اپل تمرکز دارد.


فرآیند خرید

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.