اپل میزبان یک رویداد مطبوعاتی است که “آخرین پیشرفت های خود در بازی” را به نمایش می گذارد.

[ad_1]

این هفته، اپل از اعضای مختلف مطبوعات و اینفلوئنسرها دعوت کرد تا بازی‌هایی را که امسال برای آیفون، آی‌پد، اپل تی‌وی و مک عرضه می‌شوند، از نزدیک نگاه کنند. با توجه راهنمای تاماین رویداد “همه چیز را نشان داد، از مجموعه گسترده Apple Arcade در Apple TV گرفته تا The Medium که به صورت بومی روی Mac اجرا می‌شود، تا بازی‌های تناسب اندام خلاقانه در Apple Entrepreneur Camp.”

اپل… اولین رویداد سال؟

اپل در گذشته رویدادهای کوچک فقط با دعوت را برگزار کرده است. آنها معمولاً بر ارائه تجربه صمیمی تر و عملی تر با محصولات جدید به مطبوعات و تأثیرگذاران تمرکز می کنند. اپل یک مکان اختصاصی در نیویورک دارد که در آن گهگاه جلسات توجیهی خصوصی با اعضای مطبوعات برای ارائه سخنرانی و ارائه زمان نمایشی عملی برگزار می کند.

در این مورد، همه چیز در مورد بازی بود.تعدادی از توسعه دهندگان بازی در این رویداد حضور داشتند تا آنچه را که در نقشه راه آنها برای پلتفرم های اپل امسال وجود دارد، نشان دهند.

YouTuber Jacklyn Dallas، “NothingButTech” در مورد این تجربه در روز جمعه در پست اینستاگرام خود نوشت:

من دیروز به یک رویداد اپل رفتم که واقعاً من را بسیار الهام گرفته و هیجان زده کرد!

این گروهی از توسعه دهندگان بودند که برنامه هایی را برای اپل آرکید و مک ساختند. بازی‌ها برای من بسیار خاص هستند زیرا می‌توانند از تفاوت‌های فرهنگی فراتر بروند و داستان محور و سرگرم‌کننده هستند

توسعه دهندگان نیز به راه اندازی های جدید خود علاقه داشتند – آنها تمام روز من را ساختند 🙂

به گفته جکلین، بازی هایی که اپل در رویداد این هفته به نمایش گذاشته است عبارتند از:

  • Call of Duty: Warzone Mobile
  • هنکای: راه آهن ستاره ای
  • غارهای لگو استاروارز
  • زیرنویس ها را اجرا کنید
  • راه

مایک آندرونیکو از سی‌ان‌ان نیز در این مراسم شرکت کرد و در مورد آن روز نوشت CNN تاکید کرد. آندرونیکو آن را با گفتن این جمله خلاصه کرد که «سال 2023 بهترین زمان برای یک گیمر اپل شدن است». Andronico از رویداد کنار رفت و تحت تاثیر Call of Duty: Warzone قرار گرفت که اواخر امسال برای آیفون عرضه می شود.

آخرین بازی اکتیویژن Call of Duty عالی به نظر می‌رسید و با سرعت 120 فریم بر ثانیه در آیفون 14 پرو مکس – تلفن پیشرفته فعلی اپل – اجرا می‌شد، اگرچه برای اجرا در آخرین نسل‌های آیفون بهینه شده است. ‘iPhone. متوجه شدم که گوشی در حین بازی من گرم شده است و حتی نگران کننده تر، بازی در اواخر یک مسابقه شدید به طور کامل خراب شد. اکتیویژن سریعاً اشاره کرد که ما در حال بازی کردن نرم‌افزار پیش‌نشر بودیم، بنابراین امیدواریم این اشکال‌ها برای جلوگیری از هرگونه سفر تصادفی به گولاگ برطرف شوند.

تصویر از طریق CNN

با این حال، بازی که بیش از همه آندرونیکو را تحت تاثیر قرار داد، این بود راه. اپل معرفی کرد راه در حال اجرا بر روی مک مینی M2 جدید:

من The Medium را روی یک Mac Mini M2 جدید نمایش دادم و تقریباً به همان خوبی که به یاد دارم در رایانه شخصی من در خانه کاملاً بارگذاری شده به نظر می رسید – رایانه ای که دارای یک کارت گرافیک برتر Nvidia RTX 3080 است. توجه داشته باشید. اکشن سینمایی بداخلاق بازی با رزولوشن غوطه ور 4K و حداقل 60 فریم در ثانیه اجرا می شد (به این معنی که خوب و روان بود) و با وجود اینکه وقتی وارد گیم پلی دوگانه شدیم متوجه لکنت های گاه و بیگاه شدم، هنوز هم در طول کات سین ها و سکانس های اکشن فشرده با تقسیم صفحه به طرز چشمگیری حفظ شد. در حالی که توسعه دهنده Bloober Team نمی تواند به اعداد عملکرد خاصی صحبت کند، این شرکت خاطرنشان کرد که این بازی بر روی مک های مجهز به M1 و M2 آزمایش شده است و حتی بر روی MacBook Air پایه 2020 نیز باید به خوبی اجرا شود. این را می توان تا حدی به فناوری Apple Metal نسبت داد که از هوش نرم افزاری برای بهینه سازی بازی ها برای دستگاه های مک در حال پرواز استفاده می کند.

مارشال اونوروف راهنمای تام همچنین در این رویداد شرکت کرد و در مورد این تجربه به تفصیل نوشت. Honorof آن را به عنوان یک رویداد مطبوعاتی توصیف کرد که آخرین پیشرفت های سازنده آیفون در بازی را برجسته می کند.

Call of Duty: Warzone Mobile یکی از بازی‌هایی بود که در رویداد مطبوعاتی اپل به نمایش درآمد و آخرین پیشرفت‌های سازنده آیفون در بازی را برجسته کرد. این شرکت همه چیز را از مجموعه گسترده Apple Arcade در Apple TV، The Medium که به صورت بومی روی Mac اجرا می‌شود، تا بازی‌های تناسب اندام خلاقانه در Apple Entrepreneur Camp به نمایش گذاشت.

در واقع، Call of Duty: Warzone Mobile از این نظر یک چیز عجیب بود. این توسط اپل ساخته نشده است. این منحصر به فرد برای iOS نیست. این بخشی از Apple Arcade نیست. اما یک ویترین عالی برای نشان دادن اینکه iOS چقدر می‌تواند بازی‌های موبایل را اجرا کند و همچنین چگونه آن بازی‌ها شروع به غلبه بر محدودیت‌های پلتفرم خود کرده‌اند، ارائه می‌کند.

به عنوان بخشی از انتقال به Apple Silicon، اپل به طور فزاینده ای شروع به معرفی مک به عنوان یک پلت فرم بازی کرد، در کنار تمرکز مداوم خود بر روی بازی های آیفون و آی پد. رویدادی مانند این راهی عالی برای نمایش برخی از بازی‌هایی است که امسال روی پلتفرم‌های آن عرضه می‌شوند.

ما همچنان منتظر انتشار مطالب بیشتری از رویداد این هفته هستیم. اگر چیزی دیدید به ما اطلاع دهید.

شانس را دنبال کنید: توییتراینستاگرام و ماستودون

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:



[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی