بنیانگذار Oculus به طور رمزآلود می‌گوید هدفون‌های اپل قبل از انتشار WWDC “خیلی خوب” هستند

لاکی، برای کسانی که آشنایی ندارند، Oculus را تأسیس کرد، یکی از اولین استارتاپ‌هایی که به موفقیت اصلی در فضای هدست‌های AR/VR دست یافت. Oculus بعداً توسط فیس بوک در سال 2014 به مبلغ 2 میلیارد دلار خریداری شد. در آن زمان به عنوان یک بخش از فیس بوک فعالیت می کرد و Oculus Rift را در سال 2016 راه اندازی کرد. Luckey به طراحی و مهندسی Oculus Rift کمک کرد و کار به سال 2011 برمی گردد.

در انتظار ساخت هدست واقعیت مجازی و واقعیت ترکیبی اپل، پالمر لاکی، بنیانگذار Oculus، از این دستگاه تمجید کرده است. لاکی در پیامی رمزآلود در شب یکشنبه در توییتر فقط توییت کرد: “هدفون اپل خیلی خوب است.”

انتظار می رود اپل هدفون های خود را در WWDC در تاریخ 5 ژوئن به طور رسمی معرفی کند. انتظار می‌رود این محصول دارای فناوری‌های پیشرفته از جمله ردیابی دست و چشم پیشرفته، نمایشگرهای با وضوح فوق‌العاده بالا و تراشه M2 اپل، و همچنین بیش از دوازده دوربین و سنسور در شاسی کلاه باشد. انتظار می رود این محصول گران باشد و قیمتی در حدود 3000 دلار داشته باشد.

پس از حضور در فیسبوک، لاکی صنایع Anduril را با همکاری تعدادی از مدیران سابق Oculus تأسیس کرد. صنایع Anduril بر توسعه فناوری سیستم های خودمختار برای اهداف دفاعی تمرکز دارد و میلیاردها سرمایه از سرمایه گذاران و میلیاردها قرارداد دفاعی را تضمین کرده است.

لاکی در پست توییتر خود افکار خود را در مورد هدفون مورد انتظار اپل مختصر اما واضح نگه می دارد. او بعد از ظهر یکشنبه در توییتی نوشت: «هدفون های اپل خیلی خوب هستند. در اظهارات بعدی، او گفت که اعتماد زیادی در داخل اپل برای عرضه این هدفون وجود دارد. او به هیچ سؤال دیگری در مورد اینکه دقیقاً نظرات خود را بر چه اساس است، پاسخ نداد.

با این حال، در مارس 2017، لاکی از فیس بوک استعفا داد و به همکاری خود با Oculus پایان داد. او در نهایت با پرداخت حداقل 100 میلیون دلار از فیس بوک مذاکره کرد و استدلال کرد که خروج او تحت تأثیر اعتقادات سیاسی او قرار گرفته است، پس از اینکه گزارش های رسانه ها فاش کردند که او به یک گروه حامی دونالد ترامپ کمک مالی کرده است. فیس بوک، از جمله نظرات مستقیم مارک زاکربرگ، بارها گفته است که جدایی لاکی ربطی به عقاید سیاسی او ندارد.

شانس را دنبال کنید: توییتراینستاگرام و ماستودون

مشخص نیست که آیا لاکی واقعاً هدست اپل را دیده یا استفاده کرده است. بعید به نظر می رسد، اگر نگوییم غیرممکن، که او یک نسخه نمایشی خصوصی از هدست دریافت کرده باشد. محتمل ترین سناریو این است که او با شخصی در داخل اپل در رابطه با هدست ارتباط برقرار کرده است. همچنین ممکن است او با توسعه دهندگانی که با اپل کار می کنند صحبت کرده باشد. این شرکت حداقل چندین ماه است که به طور خصوصی با توسعه دهندگان شخص ثالث روی نرم افزار این هدست کار می کند.

نظرات لاکی پس از آن بیان شد که طبق گزارش‌ها، آزمایش‌کنندگان توسط این محصول در دموهای اولیه “محور” شدند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.





Source link

بخش appl 9to5mac فارسی