تبلیغ کارت اپل برای ارتقاء ویژگی “خانواده” تا 125 دلار پاداش نقدی روزانه ارائه می دهد

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



[ad_2]

Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی

Apple Card Family به دارنده کارت اصلی اجازه می دهد تا حساب را با اعضای خانواده 13 ساله و بالاتر به اشتراک بگذارد. برنامه کیف پول اپل در آیفون به دارنده کارت اجازه می دهد تا هزینه های فردی را ردیابی کند و اعضا فقط می توانند به هزینه ها دسترسی داشته باشند.

تجربه مشترک اپل کارت همچنین به هر یک از اعضای خانواده اپل کارت اجازه می دهد تا روزانه نقدی خود را کسب کنند. این مزیت اصلی اپل کارت است زیرا اپل در تراکنش های اپل کارت درصدهای مختلف بازگشت نقدی را ارائه می دهد.

ممنون آنتونیو

روزانه نقدی را می توان برای موجودی Apple Card استفاده کرد، از طریق Apple Cash با Apple Pay خرج کرد یا حتی به یک حساب بانکی جداگانه منتقل کرد و می توان آن را به عنوان پول نقد برداشت کرد.

اپل همچنین اخیرا یک ویژگی جدید و هیجان انگیز را برای دارندگان کارت اپل با حساب های پس انداز بالا راه اندازی کرده است. اپل کارت از طریق برنامه کیف پول در آیفون در ایالات متحده در دسترس است.

با توجه به تبلیغات جدید، از دارندگان اپل کارت دعوت به عمل می آید “تا 125 دلار را با خانواده خود به اشتراک بگذارید” برای مدت محدود. اپل می‌گوید با افزودن پنج شرکت‌کننده جدید به خانواده Apple Card، زمانی که هر عضو ۲۵ دلار در عرض ۳۰ روز خرج کند، ۲۵ دلار خواهد داد.

دارندگان اپل کارت می توانند تا 125 دلار به عنوان پاداش روزانه از طریق تبلیغات با زمان محدود کسب کنند. این کمپین بر روی دارندگان اپل کارت متمرکز است که از ویژگی Apple Card Family استفاده کرده اند.

این تبلیغات به مدت محدود اکنون فعال است و تا دوشنبه 5 ژوئن ادامه خواهد داشت. (این تاریخ رویداد بزرگ بعدی اپل است که انتظار می رود از هدست واقعیت ترکیبی خود که مدت ها صحبت از آن صحبت می شد رونمایی کند.)

اپل کارت در 20 آوریل 2019 راه اندازی شد و یکپارچگی عمیق آیفون را با کارت اعتباری گلدمن ساکس ارائه کرد. دو سال بعد، اپل Apple Card را گسترش داد و تنها برای افراد در دسترس بود تا حداکثر پنج کاربر را پشتیبانی کند.