تیم کوک درباره قوانین فریز استخدام و کار حضوری اپل

استراتژی استخدام فعلی اپل با سایر شرکت های فناوری بسیار متفاوت است. به عنوان مثال، شرکت مادر فیسبوک متا، اخیراً 11000 کارمند خود را به دلیل کاهش نرخ تبلیغات و نگرانی های عمومی در مورد وضعیت اقتصادی اخراج کرد. توییتر نیز پس از خرید ایلان ماسک با اخراج های گسترده مواجه شد.

کاری که ما در نتیجه حضور در این دوره انجام می دهیم این است که در مورد استخدام خود بسیار عمدی هستیم. این بدان معناست که ما به استخدام ادامه می دهیم، اما در همه جای شرکت استخدام نمی کنیم.



Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

مصاحبه کامل CBS News با تیم کوک، مدیر عامل اپل، قرار است فردا پخش شود و CBS بحثی درباره “فناوری های جدید” و موارد دیگر را به اشتراک بگذارد.

گرفتن 9to5Mac

در میان گزارش‌هایی مبنی بر توقف گسترده استخدام‌ها در اپل، تیم کوک این هفته برای گفت‌وگو با CBS News پیوست تا تفکرات این شرکت را توضیح دهد. در این مصاحبه، کوک تأیید می کند که اپل سرعت استخدام را کاهش داده است و همچنین به بازگشت بحث برانگیز خود به الزامات حضوری می پردازد.

صحبت کنید اخبار سی بی اس در مصاحبه ای که (قسمتی) صبح دوشنبه پخش شد، کوک به جزئیات بیشتری در مورد آنچه اپل انجام می دهد پرداخت. به گفته مدیر عامل اپل، اپل “به استخدام خود ادامه می دهد” اما “نه در همه جای شرکت”.

در ماه ژوئیه، در جریان فراخوان درآمد سه ماهه اپل برای سه ماهه سوم، کوک گفت که اپل “هنوز استخدام می کند” اما این کار را “عمدا” انجام می دهد. از آن زمان، یک جفت گزارش از بلومبرگ و آغاز شد گفت اپل به طور گسترده‌تری استخدام را کند می‌کند، از جمله توقف استخدام برای برخی تیم‌ها و کاهش بودجه برای سال 2023.

ما به سرمایه گذاری بلندمدت اعتقاد جدی داریم. و ما باور نداریم که بتوانید راه خود را به سوی رفاه نجات دهید. ما معتقدیم که برای رسیدن به این هدف سرمایه گذاری می کنید.

برای اپل، استراتژی سرمایه گذاری در دوران رکود در گذشته موفق بوده است. آیفون در سال 2007 عرضه شد و این شرکت در طول رکود سال 2008 آمریکا به نوآوری و استخدام ادامه داد. با توجه به اینکه موجودی نقدینگی او در حال حاضر حتی بیشتر شده است، ما انتظار داریم که او این استراتژی را تا زمانی که این رکود ادامه دارد ادامه دهد.

این بدان معنا نیست که ما پنج روز دیگر آنجا خواهیم بود [a week]. نبود. اگر جمعه اینجا بودی، شهر ارواح می شد.»

ما محصولات تولید می کنیم و شما باید محصول را نگه دارید. شما با یکدیگر همکاری می کنید زیرا ما معتقدیم که یک به علاوه یک برابر با سه است. بنابراین، فرصت ملاقات با افراد، پراکنده کردن ایده‌ها و مراقبت کافی برای انتقال ایده‌تان از طریق شخص دیگری را می‌گیرد، زیرا می‌دانید که آن را به ایده بزرگ‌تری تبدیل می‌کند.

در مورد بازگشت اپل به کار حضوری، کوک توضیح داد که او معتقد است که همکاری حضوری کلید نوآوری و کار تیمی است. اما با توجه به آنچه گفته شد، او خاطرنشان کرد که کارمندان اپل پنج روز در هفته در دفتر نیستند – و به ویژه در روزهای جمعه، دفاتر “یک شهر ارواح” هستند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


سایر شرکت های فناوری مانند اسنپ، لیفت، سیلزفورس، شاپیفای، کوین بیس، آمازون و استرایپ نیز در هفته های اخیر تصمیم به اخراج کارمندان خود گرفته اند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید: