مشخصات و قیمت گوشی آیفون 14 پرو اپل Apple iPhone 14 Pro

این تراشه چهار تریلیون عملیات را در هر بار گرفتن عکس انجام می‌دهد که به موتور فوتوتونیک اپل کمک می‌کند که از یک “موتور عصبی قدرتمند” استفاده می‌کند که چندین تصویر را در یک عکس ترکیب می‌کند. سیستم دوربین جدید اپل، باعث بهبود عملکرد در نور کم را تا دو برابر در دوربین اصلی، تا سه برابر در دوربین Ultra Wide، تا دو برابر در دوربین تله فوتو و تا دو برابر در دوربین TrueDepth می‌شود. اپلیکیشن dynamicSpot، با تمرکز بر قابلیت‌های مالتی‌تسک، به عنوان شبیه‌ساز ویژگی داینامیک آیلند آیفون 14 برای گوشی های اندرویدی منتشر شد. به نظر می‌رسد این شرکت آمریکایی قصد دارد همچنان وابستگی‌های خود به خطوط تولید چین را کمتر کند. ۱۴۰۱ © تمامی حقوق این وب سایت برای تکراتو – اخبار تکنولوژیمحفوظ بوده و نقل مطالب تنها با ذکر منبع سایت بصورت لینک، مجاز است.

  • آیفون 14 پرو نیز مانند سایر مدل‌های سری به سیستم عامل iOS 16 مجهز می‌شود که درواقع سیستم عامل اختصاصی اپل برای سری گوشی‌های آیفون است.
  • البته، انتظار داشته باشید که در آیفون 14 جک هدفون وجود نداشته باشد، همانطور که در چند سال گذشته در آیفون وجود نداشته است.
  • درواقع همان طراحی صاف را مشاهده خواهیم کرد که البته تغییرات جزئی در پنل جلو رخ می‌دهد.
  • اما با توجه به رویدادهای قبلی اپل و معرفی محصولات جدید خود، انتظار داریم که آيفون 14 در ماه سپتامبر 2022 معرفی شود.
  • همین موضوع باعث شده تا تصمیم بگیریم در این مقاله به بررسی غیر رسمی و احتمالی قابلیت‌ها مشخصات آيفون 14 بپردازیم.

با این حال این انتظار وجود دارد که شرکت اپل، اقدام به حذف مدل مینی و البته سری اقتصادی گوشی‌ های آیفون کند. احتمالا تا سال آینده از طرف شرکت اپل شاهد یک مدل جدید از سری اقتصادی آیفون SE هستیم که در ماه های اول سال آینده میلادی یعنی سال 2022 معرفی خواهد شد. همه چیز از زمانی شروع شد که گوشی های آیفون 13 به صورت رسمی در تمامی بازارهای جهان عرضه شدند؛ از بازار لوازم دیجیتال آمریکا گرفته تا بازار موبایل ایران، می توانید به راحتی گوشی های iPhone 13 را پیدا کنید. اما در این مطلب از مجله دلتوس قصد داریم تا تمامی حدس و گمان ها درباره ی مدل معرفی نشده و البته بعدی آیفون یعنی سری گوشی های آیفون 14 و زمان احتمالی عرضه آن را برایتان بگوییم؛ در ادامه با ما همراه باشید.

صفحه نمایشی که در این گوشی آیفون 14 پرو استفاده شده است از نوع LTPO Super Retina XDR OLED می باشد که از نرخ به روز رسانی تصویر ۱۲۰ هرتز و قابلیت پشتیبانی از hdr۱۰ و Dolby vision و شدت نور ۱۰۰۰ نیت را دارد. این صفحه نمایش از اندازه ۶٫۱ اینچ بهره برده است که از حاشیه های کمی هم در بدن استفاده می کند به طوری وبلاگ 9to5mac.ir که نسبت صفحه نمایش به کل بدنه ۸۷ درصد میباشد. زمانی که کاربران در منطقه کم سیگنال قرار داشته باشند می‌توانند از طریق ماهواره پیام متنی ارسال کنند. یک سیستم فشرده‌سازی اندازه پیام‌های متنی را به یک سوم کاهش می‌دهند این سیستم می‌تواند با استفاده از این فناوری پیام‌های متنی را در کمتر از ۱۵ ثانیه ارسال کند.

این کامپیوتر Apple-1 ، گران‌ترین کامپیوتر دنیاست

امسال به غیر از مدل‌های پرو شاهد تغییرات زیادی در مدل‌های معمولی نبودیم و حتی پردازنده این مدل‌ها هم نسبت به سال گذشته تغییری نداشته است. اما مدل‌های پرو با ویژگی‌هایی مثل جزیره داینامیک، نمایشگر همیشه روشن، پردازنده جدیدتر و بهینه‌تر و همچنین دوربین‌های جدید، می‌توانند جزو بهترین آیفون‌هایی باشند که اپل طی چند سال اخیر عرضه کرده است. نظر شما در مورد سری جدید آیفون چیست؟ دیدگاه‌های خود را در بخش نظرات با ما و سایر کاربران به‌اشتراک بگذارید.

آیفون 14، گوشی متفاوت تر از سری های قبل آیفون؟

شیشه های قرار گرفته روی صفحه نمایش و لبه پشت دستگاه نیز در مقابل نسل قبلی مقاومت بیشتر از خود نشان داده و به خوبی در مقابل ضربات از خود مقاومت نشان می دهد. در آیفون 14 پرو مکس ناچ از صفحه نمایش حذف شده و هم اکنون شاهد حضور جزیره دینامیکی در اطراف برش مخصوص دوربین های جلویی هستیم که طبق ادعای اپل، شیوه تعاملی جدیدی را برای کاربران فراهم آورده است. هرچند مانند تمامی گوشی‌های اپل، گوشی ایفون ۱۴ پرو مکس قیمت بالایی خواهد داشت، اما هیچکس نمی‌تواند منکر کیفیت ساخت و ارزش خرید بالای آیفون شود. این مدل نیز قطعاً رضایت شما را جلب می‌کند و در سال 2022 کاندیدای بهترین گوشی سال خواهد بود و کاربران زیادی از آن استقبال خواهند کرد. همان طور که در عکس گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس پیداست، بالاخره اپل دست به یک طراحی جدید زده و ظاهر پنل جلوی این گوشی را تا اندازه‌ای تغییر داده است! هرچند کارشناسان این کمپانی آمریکایی با کوچک کردن ناچ در پرچمدار سال 2021، حسن نیت خود و توجه به نظر کاربران را نشان داده بودند، اما بازهم از اپل بیشتر انتظار می‌رفت که تغییرات بیشتری را برای حذف ناچ مستطیلی انجام دهد.

راهنمای خرید