معرفی برترین گوشی های سامسونگ + تصاویر 9to5mac Farsi

طبق گفته وب سایت رسمی هواوی، این شرکت در حدود ۱۹۷.۰۰۰ کارمند داشته و به ۱۷۰ کشور و همچنین به بیش از سه میلیارد نفر در سراسر جهان محصولات و خدمات می رساند. همچنین صفحه نمایش این دستگاه کیفیت خوبی را ارائه میدهد و توانسته نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب نماید. • از گوشی اچ تی سی متصل به برق به هیچ وجه استفاده نکنید! توصیه مهم : توجه داشته باشید که هرگز به باتری باد کرده فشار وارد نکنید و زود تر اقدام به تعویض باتری اچ تی سی باد کرده بکنید که بسیار خطرناک هست. • باتری اچ تی سی خود را بیش از حد شارژ نکنید. با این حال باید توجه داشته باشیم این سری از گوشیها بیشتر مناسب افرادیست که نیاز به طراحی یا یادداشتبرداریهای مدام با گوشیشان دارند. حال ترکیب این فناوری با نسخه بهینه شده لرزشگیر AIS Pro ِمبتنی بر هوش مصنوعی و عملکرد ویژهای که خصوصاً در شرایط نور کم و جلوگیری از ایجاد تاری به همراه دارد، پدید آورنده جزئیات بالا حین فیلمبرداری یا گرفتن عکس در هنگام حرکت است. این نمایشگر از نظر غنای رنگ و کنتراست و زاویه دید هیچ نقصی ندارد و با نرخ رفرش بالا، رابط کاربری گوشی را روانتر از همیشه اجرا میکند.

برای مثال سری Galaxy S از گوشیهای گران قیمت این برند و سری A و M جزو موبایلهای قیمت مناسب برند سامسونگ دسته بندی میشوند. شما میتوانید با بررسی مشخصات و لیست قیمت گوشی huawei یکی از بهترین مدلها را انتخاب کنید. اگر در مورد انتخاب گوشی موبایل سخت گیر هستید یا استفادههای خاصی از آن دارید، به احتمال زیاد یکی از مدلهای سری P جوابگوی نیازهای شما خواهد بود. اگر چه گوشی های هواوی با برند هایی مثه سامسونگ و HTC یا سونی قابل مقایسه نیستن اما اغلب این گوشی های هواوی کار خیلی از کاربران رو راه میندازن . در حال حاضر، هواوی با موفقیت در تولید گوشی های سری P، سری Mate و همچنین سری Y قسمت مهمی از بازار جهانی را از آن خود کرده است. 2. ♦ همچنین کانال تلگرام ترنجی برای اطلاع سریع از اخبار هم هست.

فروشگاه هایی که تمایل دارن با مجله علم فردا همکاری کنن ، می تونن با ما تماس بگیرن . شما میتوانید سوالات و نظران خود را با ما در قسمت کامنتها در میان بگذارید. با این حال، تحریمهای سخت دونالد ترامپ علیه این شرکت مرموز چینی که وابسته به نهادهای کمونیستی جمهوری خلق چین است، مانع از پشتیبانی گوگل از محصولات این برند و البته برند وابستهی هانر میشود. می توانند به تمام نیاز هایی که از یک گوشی هوشمند دارید، پاسخ دهند. بنابراین اگر به قابلیتهای خیلی بالا و خاص نیاز ندارید و طراحی گوشی برای شما اهمیت بیشتری دارد، پیشنهاد میکنیم Y9a را بررسی کنید. گوشی Mate 20 Pro با طراحی زیبا طرفداران بسیار زیادی را به خود جلب کرده و البته گوشی P30 با داشتن قیمت مناسب و کارایی خیلی خوب یکی از ارزشمندترین مدلهای این کمپانی است. یکی از بهترین مدلهای این گوشی مدل P30 Pro است که از تمام جوانب جزو بهترینها بوده و کارایی بینظیری دارد. به طور کلی نمی توان مدل خاصی را به عنوان بهترین گوشی هواوی معرفی کرد، چرا که هر مدل از قابلیت های منحصر به فرد و خاصی تبعیت می کنند که جزو برترین های آن برند به حساب می آید.

سنسور دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی در پس لنزی با زاویه دید فوقعریض ۱۰۰ درجهای میتواند تصاویر پرترهای با جزئیات بالا و فضای دید وسیع را به ثمر برساند که خروجی آن مثال زدنی است. برای دوربین سلفی هم سنسور با رزولوشن ۱۰.۷ پیکسل از نوع عریض (wide) در نظر گرفته شده است. در نمای روبهرو این گوشی به صفحهنمایش ۵.۴۵ اینچ با رزولوشن ۷۲۰×۱۴۰۰ پیکسل از نوع IPS LCD مجهز شده است. هوآوی از طراحی کلاسیک برای صفحهنمایش استفاده کرده است و خبری از بریدگی نیست و همین امر سبب شده تا ۷۳.۸ درصد از نمای روبهرو را صفحهنمایش به خودش اختصاص دهد. آخرین نسخه این رابط کاربری با استقبال خوبی از سوی منتقدین روبهرو شد و توانست رضایت کاربران خود را جلب کند. System Updates بروید و اگر بروزرسانی موجود بود، آخرین بروزرسانی را دانلود کنید. صفحه نمایش های بزرگ و قلم های موجود در این سری، کاربرد های فراوانی برای افراد می تونه داشته باشه.

این دو ویژگی خاص و انقلابی سبب میشود تا خصوصاً در عکاسی HDR شاهد تصاویری با کیفیت باشیم که نسبت به گوشی پی ۴۰ پرو، از بهبود ۲۸ درصدی داینامیک رنج برخوردار است. 2 مگاپیکسلی در بیشتر سناریوهای عکاسی عملکرد خوبی دارد و نیازهای شما را برآورده خواهد کرد. لنز اولتراواید ۱۳ مگاپیکسلی این گوشی با ایجاد فاصله کانونی ۱۳ میلیمتری میتواند امکان عکسبرداری ماکرو را نیز برای شما فراهم کند. در این روش، دستگاه با شناسایی تکان خوردن دوربین، برای مقابله با لرزش ایجاد شده اقدام به حرکت دادن لنز به کمک این موتورها میکند. سنسور ۶۴ مگاپیکسلی دوربین هواوی پی۵۰ پرو، برای نخستین بار به لنز پریسکوپی مجهز شده که امکان زوم اپتیکال با فاصله کانونی ۹۰ میلیمتری را ایجاد کند.

سامسونگ جز برندهایی است که در هر سن و با هر کاربردی می توانید یکی از آن ها را در دست داشته باشید، برای کاربران حرفه ای و کسانی که به نوعی با گوشی خود کار و بیزینس انجام می دهند مدل های پرچم دار با امکاناتی از قبیل دوربین های چندگانه به علاوه ی پردازنده ی قوی تر ارائه شده است. فقط هم پرچم دار های اپل و سامسونگ نیستند و سلیقه هم در خرید گوشی، عاملی تاثیر گذار است. می توانید به گوشی های پرچم دار دو شرکت اپل (Apple) و گوشی های سامسونگ (Samsung) فکر کنید. شرکت اچ تی سی HTC افتخار تولید اولین گوشی اندرویدی دنیا رو داره . با اینکه در سالهای گذشته انواع گوشی هواوی مهمترین محصول این کمپانی بود، اما محصولات مختلفی با برند هواوی در دنیا ساخته میشوند. همانطور که میدانید محصول اصلی شرکت Huawei گوشی موبایل میباشد. برای استفاده از گارانتی می توانیم محصول خود را ارسال کنیم یا فقط حضوری قابل انجام هست؟ کافیه فقط بودجه و کاربری تون رو برای ما ارسال کنید تا بهترین گزینه ممکن رو خدمت تون معرفی کنیم .

گوشیهای سری 2 ،3 و 4 جزو گوشیهای پایین رده، گوشیهای سری 5، 6 و 7 جزو گوشیهای میان رده و گوشیهای سری 8 جزو بالا ردهها به حساب میآیند. در مجموع، هواوی پی 30 پرو نه تنها یک استاندارد جدید برای گوشیهای هواوی محسوب میشود، بلکه در دنیای موبایل نیز یک نقطه عطف بزرگ بود و باعث تحول در دوربین و سخت افزار این دستگاهها شد. مورد اول، یک گوشی است که ظاهری شبیه به یک گوشی معمولی دارد و وقتی باز میشود، ظاهری شبیه به یک تبلت پیدا میکند. یعنی یکی از انتخابهای مناسب برای فردی که میخواهد یک موبایل هوشمند معمولی با هزینه کم بخرد همین a22 خودمان است. قیمت کمتر در این محصولات به معنی کاستن از کیفیت نیست و رسالت این شرکت تولید گوشی هایی بوده که در کنار قیمت پایین یک گوشی مخاطب پسند را به خریداران عرضه کنند و طبق آمار و ارقام و نظرات کاربران تا امروز نیز در این امر بسیار موفق بوده است. هوآوی Y5p یکی از گوشیهای هوشمند میانرده این برند چینی است که در کنار بهرهبردن از مشخصات فنی مناسب و قابل قبول، قیمت مقرون بهصرفهای هم دارد. یک سنسور دوربین اصلی قدرتمند با رزولوشن ۴۰ مگاپیکسل از نوع عریض (wide) در کنار سنسور ۱۳ مگاپیکسل از نوع فوق عریض (ultrawide) و سنسور ۳۲ مگاپیکسل با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8، سنسورهای دوربین سهگانه این گوشی هوشمند خاص و جذاب را تشکیل میدهند.

با وجود طیف گسترده ای از گوشی ها که همیشه جدیدترین نوآوری ها را به ارمغان می آورد، شرکت هواوی بهترین ها را در اختیار خریداران خود قرار می دهد و حالا بعد از چند سال کاملا می توان این شعار را درک کرد.گوشی هواوی پس از سال های بسیار در بازار ایران و جهان پخته و جا افتاده شده است و الان طرفداران بسیاری دارد. را پشت سر گذاشت و پس از آن نیز با معرفی برند زیر مجموعه خود تحت نام Honor و Nova سیاست صحیح و اقتدار خود را در زمینه تولید گوشی هوشمند به همه اثبات نمود و اگر شما به عنوان یک خریدار از طرفداران چشم و گوش بسته یک برند نباشید، گوشی هواوی از لحاظ منطقی و تجربی یکی از بهترین انتخاب های موجود برای هر فرد خواهد بود. اگر برای زندگی حرفهای و شغلی خود، به امکانات و ابزار خاصی برای گوشی هوشمندتان نیاز نداشته نباشید، گوشیهای سری P بهترین و مناسبترین محصولات این برند، برای شما خواهند بود. آن گفته رن ژنگفی که تکنولوژی سوئیچینگ مهمترین ابزار امنیت ملی است. به همین خاطر کسانی که یک ابزار دیجیتالی خود را از این کمپانی میخرند، سعی میکنند سایر محصولات این برند را نیز خریداری کرده تا از تمام قابلیتهای موجود استفاده کنند.

گوشی A 73 تقریباً با A 52 برابر است، البته شایانذکر است که کیفیت دوربین 73A خیلی بهتر از 52 A است اما تراشهها و سیستم سختافزاری یکسانی دارند، بنابراین اگر به عکاسی علاقه دارید بهتر است که گوشی A 73 را خریداری کنید، همچنین این گوشی نیز دارای گواهی ip67 است. از این رو بهرهمند شدن گوشی پی ۵۰ پرو از فناوری انقلابی HUAWEI XD Optics در کنار بهینهسازیهای صورت گرفته روی ویژگی HUAWEI XD Fusion Pro، گوشی P۵۰ Pro را به یک غول واقعی در زمینه پردازش نور در عکاسی تبدیل کرده است. برای رفع این مشکل و تنظیمات گوشی میتوانید نکات گفته شده در مقاله «علت کم شدن صدای گوشی در حالت اسپیکر و مکالمه» را مطالعه کنید. اولین موردی که جزو مهمترین نکات خرید گوشی نو هم هست انتخاب پردازنده است.

اگر برای تعمیر موبایل خود به کمک نیاز دارید میتوانید در سایت یا اپلیکیشن آچارباز درخواست خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند و مشکل سایت 9to5mac را حل کنند. 6. مجدداً App Gallery را اجرا کنید و روی دکمه Agree ضربه بزنید تا زبان اپلیکیشن به چینی تغییر کند. در طی سالهای اخیر، دوربین سلفی گوشیهای این سری بهترینهای بازار بوده و هیچ کمپانی دیگری نتوانسته دوربین سلفی مشابه به آن معرفی کند. با وجود ارائه کیفیت ساخت فوقالعاده، سختافزار قدرتمند و همچنین دوربینهای با قدرت زوم فضایی حیرتانگیز خواهید دید که این گوشیهای از ارزش خرید بالایی برخوردارند. همچنین دارای سه دوربین در پشت است که از لنزهای عالی 40 مگاپیکسلی و 8 مگاپیکسلی تله فوتو P20 Pro استفاده می کند. بهرهگیری از فناوریهای لرزشگیر اپتیکال (OIS) در کنار استفاده از لرزشگیر هوش مصنوعی (AIS) این امکان را فراهم میسازد تا بتوانید قابلیت True-Steady Shot یا شات واقعاً استوار را به معنای کلمه محقق سازید. برچسب سفید به محصولاتی گفته میشود که یک کمپانی برای کمپانیهای دیگر میسازد و با لیبل کارخانه سفارشدهنده به بازار عرضه میشود.

از این رو میتوان با افزایش استثنائی دقت رنگ در ثبت تصاویر، بازتابی از واقعیت را در خروجی تصویر شاهد بود. این ویژگی به واسطه ارتقاء سیستم تشخیص نور محیط با بکارگیری سنسورهای رنگ ۱۰ کاناله، پوشش فضای رنگی وسیع DCI-P۳ (بسیار گستردهتر از فضای رنگی استاندارد sRGB) و تنظیم بیش از ۲۰۰۰ رنگ، تلفیقی از هنر و واقعیت را در عکاسی پیش روی شما بگذارد. فکر میکنم این شرکت تایوانی به این دلیل به سمت تولید عینک واقعیت مجازی رفته که هنوز شرکتهای زیادی وارد این حوزه نشدهاند یا اگر هم شدهاند تمرکزشان روی تولید گوشی است و به محصولات واقعیت مجازی به عنوان لوازم جانبی نگاه میکنند. این گوشی در دو مدل مجهز به حافظه اصلی 4 یا 6 گیگابایت حافظخ اصلی و 64 یا 128 گیگابایت حافظه جانبی تجهیر شده است. در واقع میتوان گفت قدرت بالاتر دوربینهای سری Nova، تنها اختلاف اصلی و عمده این دو سری گوشی کمپانی هواوی است. Honor همانند گوشیهای سری Nova، با دوربینهای بسیار خوب توجه کاربران مختلفی را به خود جلب کرده است. علاوه بر این سریها، سری Honor یکی از محبوبترین خط تولید گوشی هوشمند این کمپانی بود که با توجه به موفقیتهای چشمگیرش، در اواخر سال 2020 فروخته شد و بهعنوان یک زیربرند فعالیت خود را ادامه میدهد.

صفحهنمایش ثانویه هم از نوع اولد است که توانایی ارائه نرخ بهروزرسانی ۶۰ هرتز را دارد. این کمپانی برای گوشی های موبایل خود از سیستم عامل آندروید استفاده میکرد. ظاهر این گوشی شباهت بسیار زیادی به مدل Galaxy M11 و حتی Galaxy A11 دارد. قطعات موبایل و لوازم جانبی محصولات این شرکت به سادگی یافت می شود از این رو مشتریان برای تعمیرات گوشی های خود و حتی خرید و فروش گوشی های دست دوم و کارکرده با مشکل روبرو نمی شوند. همچنین این لنز که به خودی خود میتواند به بزرگنمایی ۳.۹ برابری دست یابد، قادر است با تکیه بر زوم دیجیتال و ایجاد فاصله کانونی ۲۷۰۰ میلیمتری، تا ۲۰۰ برابر زوم بیشتر را به همراه آورد که شما حتی در زوم ۱۰۰ برابری آن نیز شاهد افت کیفیت تصویر نخواهید بود.

میگن آیفون هیچوقت از قیمتش کم نمیشه . برای خرید گوشی هواوی باید اذعان کنیم در تمام رده های قیمتی گوشی های هواوی مدل های کم نظیر و جذابی دارند که میتوانند خریداران را با بودجه های مختلف راضی نگه دارند. انواع تجهیزات الکترونیکی پوشیدنی همانند ساعتهای هوشمند نیز در این کمپانی ساخته شده که محبوبیت زیادی برای کاربران مختلف دارد. اگر درخواست زیادی ازگوشی خود ندارید یا میخواهید هزینههای کمتری برای گوشی خود کنید. استفاده از شارژهای تقلبی مهمترین علل خرابی باتری اچ تی سی است .استفاده از شارژر های کپی و یا فیک آسیبهای جبران ناپذیری به باتری اچ تی سی شما وارد کند.

گاهی می خواهید گوشی HTC خود دارای بدنه با کیفیت تر و مقاوم تری باشد به همین خاطر باید بین مدلی هایی با بدنه ای از جنس آلومینیوم خرید خود را انجام دهید. هماهنگی به این خاطر هست. در ضمن ، نمایشگر گوشی های لیست زیر به مراتب از گوشی های ارزان قیمت و میان رده بهتر هستن . قیمت گوشی های پرچم دار شرکت هواوی به مراتب کمتر از پرچم داران سامسونگ ، سونی و HTC هست که خب البته دلایل علمی هم داره . دوربین P40 Pro یکی از بهترین دوربینهای بازار در بین گوشیهای هوشمند است. گوشیهای سامسونگ در سریهای مختلفی اعم از سری A، Note، S، Z، M و غیره عرضه شدهاند. از نظر پردازش و اجرای روان بازی های نسبتا سنگین و گرافیکی، گوشی گلکسی A13 به سبب داشتن پردازنده قوی، برتر می باشد. این جزئیات بالا در بزرگنمایی حداکثری مرهون استفاده از فناوری اختصاصی HUAWEI XD Optics است که میتواند تحت هر شرایطی به خوبی جزئیات سوژه را مدیریت کند. 2- در هنگام پرداخت کد تخفیف محصول مورد نظر خود را در قسمت «کد تخفیف»، از جدول زیر وارد کنید. به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تا چند روز دیگر جشنواره سالیانه چراغهای هند (Diwali) آغاز میشود و معمولا این زمانی بسیار خوبی برای تخفیف و تبلیغ شرکتها است.

البته در این موضوع کمپانی شیائومی نیز رقیب قدری برای هواوی به شمار می آید و وقتی صحبت از ارزان بودن میشود نباید گوشی های شیائومی را فراموش کنیم.شما با گشتن در میان مدل های متفاوت این کمپانی حتما گوشی مورد نظر خود را با امکاناتی که از آن انتظار دارید با یک برچسب قیمتی مناسب پیدا می کنید چرا که این برند تقریبا هر 3 ماه چندین مدل جدید را در رده های متفاوت به بازار عرضه می کند و تنوع بسیار زیادی ایجاد نموده تا گزینه های زیادی را برای انتخاب کاربران در اختیارشان قرار دهد. در گوشی زد فلیپ ۴ به غیر از قابلیت ضد خش بودن ضد آب بودن را نیز به عنوان یک مزیت رقابتی به این گوشی اضافه کرده است. شاید همین فعالیت در زمینه باتری به صورت تخصصی باعث محروم شدن از مزیت های دیگر فروش اینترنتی ما شده است. بهرهمند شدن دوربین هواوی پی۵۰ پرو به این موارد به همراه سیستم فیلتراسیون رنگی در سنسورهای دوربین این گوشی، باعث ثبت تصاویری با ۵۰ درصد ارتقاء در وضوح طیف رنگی محیط و ۲۰ درصد افزایش متوسط دقت رنگ شده است. به لطف بهرهمند شدن دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی به لنز اولتراواید با زاویه ۱۰۰ درجه، سیستم فوکوس خودکار لیزری، لرزش گیر مبتنی بر تکنیکهای هوش مصنوعی (AIS) برای ثبات بیشتر تصویر حین حرکت، ثبت رنگ دقیق با ویژگی True-Chroma و استفاده همزمان از دوربین سلفی و پشتی تحت عنوان قابلیت Dual-View video، با طیف کاملی از مشخصههای یک دوربین مناسب روربرو هستیم که میتواند نیازهای هر کاربری را برای تولید محتوا برطرف نماید.