نحوه استفاده از ترموستات Nest با HomeKit از طریق Matter

از آنجا، باید بتوانید از Nest Thermostat با سایر دستگاه‌های HomeKit استفاده کنید، درست همانطور که با ادغام HomeKit اصلی استفاده می‌کنید. یک شرط این است که در حالی که Nest Thermostat روی Matter کار می کند، شما همچنان به نوعی هاب در خانه خود نیاز دارید که با HomeKit کار کند – متأسفانه من به آن نیاز ندارم.

اگر ترموستات Nest 2020 دارید، برای اتصال آن به HomeKit با Matter به چند چیز نیاز دارید. اولین مورد از آنها یک دستگاه اندرویدی است. در حال حاضر، برنامه Google Home تنها از تنظیمات Matter از طریق Android پشتیبانی می‌کند و پشتیبانی iOS به زودی ارائه می‌شود.

احتمالاً می توان تصور کرد که وقتی برنامه Google Home در iOS از Matter پشتیبانی کند، این روند تغییر می کند، اما در این بین، این اولین باری است که Nest Thermostat از برنامه Home در iOS پشتیبانی می کند. اپل به طور طبیعی و فوق العاده است .

ماده این نوید را دارد که در نهایت خانه هوشمند را تحت یک استاندارد متحد کند، و به آرامی، این وعده به واقعیت تبدیل می شود. در حال حاضر، گوگل در حال به‌روزرسانی برای Nest Thermostat خود است که پشتیبانی از Matter را اضافه می‌کند و اجازه می‌دهد ترموستات به Apple HomeKit مرتبط شود. در اینجا نحوه کار آن آمده است.

کدام ترموستات‌های Nest با Apple HomeKit کار می‌کنند؟

پیش شرط ها

  • Nest Thermostat 2020 به‌روزرسانی با Matter
  • گوشی هوشمند اندروید
  • برنامه Google Home
  • iPhone یا iPad با iOS 16.4 یا بالاتر
  • نرم افزار Nest Thermostat نسخه 1.3 یا بالاتر

در برنامه Google Home برای Android، باید به ترموستات خود بروید و تنظیمات دستگاه را باز کنید. سپس روی «برنامه‌ها و سرویس‌های مرتبط با موضوع» ضربه بزنید. صفحه جدیدی ظاهر می شود که نشان می دهد Android، برنامه Google Home و Google Assistant به ترموستات شما مرتبط هستند.

برای تولید یک کد QR ضربه بزنید، سپس به دستگاه iOS خود بروید.

در برنامه Apple Home در iPhone یا iPad خود – به iOS 16.4 یا بالاتر نیاز دارید – می توانید به سادگی روی دکمه “+” ضربه بزنید و روی “Add Accessory” ضربه بزنید. دستگاه شما به‌طور خودکار جستجوی یک کد QR را آغاز می‌کند و می‌توانید از کد موجود در تلفن Android خود برای جفت کردن Nest Thermostat استفاده کنید.

مرحله بعدی این است که روی “پیوند برنامه ها و خدمات” ضربه بزنید. در اینجا می‌توانید ترموستات Nest را به هر برنامه دیگری که از Matter پشتیبانی می‌کند مانند Samsung SmartThings در تلفنتان پیوند دهید، یا از کد جفت‌سازی و/یا کد QR برای پیوند دادن ترموستات به برنامه‌های دیگر استفاده کنید. این همان چیزی است که برای پیوند Nest Thermostat به Apple HomeKit نیاز داریم.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی

همچنین باید مطمئن شوید که ترموستات Nest شما با پشتیبانی Matter به‌روزرسانی شده است. گوگل عرضه این به‌روزرسانی را در ماه آوریل آغاز کرد، اما هنوز به همه کاربران نرسیده است. اگر نمی توانید مرحله اول زیر را کامل کنید، هنوز به روز رسانی را ندارید. متأسفانه راهی برای اجبار وجود ندارد.

Matter یک استاندارد گسترده است که از بسیاری از محصولات موجود و جدید پشتیبانی می کند، اما در مورد گوگل، تنها از یک ترموستات پشتیبانی می کند. ترموستات Google Nest که در سال 2020 منتشر شد، تنها دستگاهی است که در حال حاضر با Matter و به نوبه خود HomeKit سازگار است. با این حال، گوگل احتمال به روز رسانی ترموستات Nest Learning را در آینده رد نکرده است.

قابل ذکر است که Matter تنها راه استفاده از دستگاه‌های Nest با Apple HomeKit نیست. همانطور که همکار من برادلی چمبرز توضیح می دهد 9to5MacStarling Home Hub نیز این قابلیت را باز می کند و با دیگر مدل های ترموستات Nest کار می کند.

نحوه اتصال Nest Thermostat به Apple HomeKit از طریق Matter

اگر می‌خواهید از ترموستات Nest با Apple Home استفاده کنید، ترموستات به قیمت 129 دلار فروخته می‌شود، اما واحدهای بازسازی‌شده اغلب ارزان‌تر هستند – Best Buy آن را با قیمتی کمتر از 55 دلار به فروش می‌رساند که صراحتاً یک معامله است.

درباره Nest بیشتر بدانید: