فروشگاه اینترنتی کوک همراه گوشی موبایل اپل آیفون 14 پرو مکس با ظرفیت 1 ترابایت-Apple iPhone 14 Pro Max 5G 1Tb

تحلیل‌گران به‌شکل سرسختی معتقد هستند که خانواده آیفون ۱۴ نسبت به سری آیفون ۱۳ تغییرات بیشتری خواهد داشت. نظرات ممکن است که در یک سری جزئیات با همدیگر متفاوت باشد، اما همه آن‌ها از تغییرات بزرگ خبر می‌دهند. داستان از سپتامبر سال ۲۰۲۱ و چند روز پس از رونمایی رسمی آیفون ۱۳ شروع شد.

بررسی ایفون ۱۴ پرو مکس

و با تراشه فوق العاده قدرتمند و کارآمد A16 Bionic و عمر باتری بالا می توان گفت که این بهترین آیفون است. این پردازنده که جدید ترین نسل پردازنده های سری A اپل است، در طراحی آن نیم نگاهی به پردازنده های M و تکنولوژی های خوب آن شده است. این نسل از پردازنده های آیفون دارای 6 هسته پردازشی با چینشی مشابه M2 بوده و تا قدرت بیشتری را در مقابل A15 دریافت کرده اند. شاید این پیشرفت جای شگفتی داشته اما این عدد نشان می دهد پردازنده A15 هنوز در دسته قوی ترین ها حضور دارد. حافظه های ذخیره سازی آن به ترتیب ۱۲۸، ۲۵۶، ۵۱۲ گیگابایت و 1 ترابایت توسط اپل در نظر گرفته شده است.

سوالات متداول درباره آیفون 14 پرو

این گوشی اپل پرو مکس 2022 به چیست A16 بیونیک 4 نانومتر، رم 6 گیگابایت، پردازنده شش هسته ای و پردازنده گرافیکی 5 هسته ای است که در ادامه مطلب توضیحات کامل درباره قدرت و عملکرد این سخت افزارها ارائه می شود. باتری 3200 میلی آمپر گوشی ایفون 14 پرو 256 گیگابایت، از جمله مشخصه های مهم دیگر در این گوشی آیفون است که می تواند عملکرد پایداری را به مدت 24 ساعت ارائه کند. برای آشنایی با مشخصات و دلایل خرید ایفون ۱۴ پرو مکس ۲۵۶ گیگابایت پیشنهاد می کنیم تا پایان این پست با همراه باشید. امکان اتصال ماهواره‌ای برای ارسال پیام‌های اضطراری و تشخیص تصادف‌های خودرویی نیز وجود دارد. سایز نمایشگر این مدل همانند آیفون ۱۳ پرو مکس ۶.۷ اینچ است و همان نرخ نوسازی خودکار ۱۲۰ هرتز برای آن در نظر گرفته شده است.

به هرحال اگر از دوستداران این برند هستید و قصد خرید پرچمدار 2022 را دارید، باید تا عرضه شدن و ورود آن به کشور صبور باشید و بر اساس اطلاعات اولیه تصمیمی نگیرید. انتظار می رود این گوشی با صفحه نمایش 6.1 اینچی (15.49 سانتی متر) با وضوح 1170 در 2532 پیکسل عرضه شود. از این رو، در حین بازی یا تماشای 9to5mac ویدیو، تجربه تماشای همه جانبه ای خواهید داشت. در مرکز نوار مشکی رنگ بالای نمایشگر، شاهد یک ناچ کوچک برای قرارگیری دوربین سلفی و چندین حسگر دیگر هستیم. پورت Lightning نسخه ۲، دکمه‌های پاور و تعیین میزان ولوم صدا، بریدگی‌های اسپیکر و حفره‌های میکروفون نیز در اطراف فریم جای‌گیری کرده‌اند.

بررسی

با سنسور چهار پیکسلی و Photonic Engine، یک خط لوله تصویر پیشرفته معرفی می‌کند که به طور چشمگیری عکس های در نور کم را بهبود می بخشد. برای شارژ باتری گفته شده که تنها اتصال آن به مدت 30 دقیقه به شارژ می‌تواند میزان باتری را از صفر به پنجاه درصد برساند. محصول شرکت آمریکایی دارای ویژگی‌هایی ازجمله شارژ بی‌سیم 7.5 وات است که البته در حالت شارژ با مگ سیف، این سرعت به 15 وات می‌رسد. از نظر حافظه با ظرفیت‌های مختلفی مواجه هستیم که شامل گزینه‌های 128 گیگابایتی، 256 گیگابایتی، 512 گیگابایتی و 1 ترابایتی دسترسی خواهید داشت. البته تنها یک حافظه رم برای محصول جدید اپل در نظر گرفته شده و آن نیز حافظه 6 گیگابایتی است.

  • گفته می‌شود که این واحد بیش از ۵۷ درصد افزایش مساحت خواهد داشت و در مقایسه با آیفون ۱۳ پرو مکس، از پیکسل‌های کوچک‌تری هم استفاده می‌کند.
  • به هرحال اگر از دوستداران این برند هستید و قصد خرید پرچمدار 2022 را دارید، باید تا عرضه شدن و ورود آن به کشور صبور باشید و بر اساس اطلاعات اولیه تصمیمی نگیرید.
  • CPU، GPU، Neural Engine و پردازنده سیگنال تصویر به طور یکپارچه با هم کار می کنند تا از سخت افزار دوربین جدید پشتیبانی کنند و تا 4 تریلیون عملیات در هر عکس انجام دهند.
  • از زمانی که آیفون 5S و آیفون 5C روانه بازار شدند، اپل از یک پردازنده در سری خود استفاده می‌کرد.