هوندا گزینه ارتقای بی سیم CarPlay را برای خودروهای منتخب 2018-2022 راه اندازی کرد

اگرچه برای انجام این کار باید به یک نمایندگی مراجعه کنید، هوندا قول داده است که این یک “به روز رسانی سریع نرم افزار” خواهد بود. این ارتقا برای تمام تریم‌های Accord از آن سال‌ها که در ابتدا با Apple CarPlay و Android Auto فقط سیمی ارائه می‌شد، در دسترس است.

علاوه بر این، هوندا می‌گوید که این به‌روزرسانی نرم‌افزاری را «بدون هزینه اضافی بر روی تمام مدل‌های واجد شرایط آکورد که به‌عنوان خودروهای دارای گواهی هوندا از قبل تحت مالکیت فروخته می‌شوند، نصب می‌کند».

تصمیم برای ارائه این ارتقا بخشی از “تلاش های پایداری گسترده تر هوندا است که به دنبال به حداکثر رساندن ارزش طول عمر خودروهای هوندا در بازار با ارائه به روز رسانی ها و خدمات دیجیتال جدید است.”

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش کارپلی 9to5mac فارسی

هوندا می‌گوید این به‌روزرسانی نرم‌افزاری کارپلی بی‌سیم و اندروید اتو را روی تقریباً 631000 مدل آکورد از سال‌های 2018 تا 2022 فعال می‌کند.

رانندگان هوندا آکورد علاقه‌مند به انتخاب این ارتقاء CarPlay بی‌سیم می‌توانند از وب‌سایت هوندا دریم شاپ دیدن کنند تا درباره تعیین وقت در نمایندگی محلی خود اطلاعات بیشتری کسب کنند. فروشندگان مجاز می توانند از هم اکنون به روز رسانی نرم افزار را آغاز کنند.

اوایل این ماه، هوندا برنامه‌های اولیه‌ای را برای ارائه ارتقاء CarPlay به رانندگان هوندا آکورد اعلام کرد. این شرکت اکنون جزئیات بیشتری را در مورد این طرح به اشتراک گذاشته است و نشان می دهد که به روز رسانی نرم افزار از 112 دلار شروع می شود و در هر نمایندگی مجاز هوندا در دسترس خواهد بود.

تعدادی راه حل شخص ثالث در بازار وجود دارد که ارتقاء CarPlay بی سیم را ارائه می دهد، مانند راه حل CarlinKit. با این حال، قابل توجه است که هوندا CarPlay بی سیم را در دسترس رانندگان قدیمی آکورد قرار می دهد.

این خودروساز می‌گوید این ارتقای بی‌سیم CarPlay و Android Auto با «قیمت خرده‌فروشی پیشنهادی سازنده» 112 دلار، «به‌علاوه هزینه‌های نیروی کار فروشنده» ارائه می‌شود. مشخص نیست که این هزینه های نیروی کار چقدر خواهد بود، و به نظر می رسد که از فروشنده ای به فروشنده دیگر متفاوت است.