آیا اکنون باید یک iPad جدید بخرید؟ احتمالا نه یا شاید

[ad_1]

آیا قصد دارید iPad خود را در سال 2024 ارتقا دهید؟ اگر می توانید به آن کمک کنید، ممکن است بخواهید از ارتقای کل خط تولید امسال خودداری کنید. با این حال، در برخی شرایط ممکن است منطقی باشد که اکنون یک iPad جدید تهیه کنید. برای مشاوره خرید، انتظارات ما از نسل بعدی تبلت‌های اپل، مقایسه محصولات فعلی در صورت نیاز به یکی از این تبلت‌ها و موارد دیگر، به ادامه مطلب بروید.

همانطور که احتمالا می‌دانید، اپل حتی یک آی‌پد جدید را در سال 2023 راه‌اندازی نکرده است. آخرین به‌روزرسانی‌های اصلی این مجموعه در اکتبر 2022 انجام شد.

با نگاهی به آینده، انتظار داریم مدل‌های جدید iPad Pro و Air در بهار امسال – در اوایل ماه مارس – عرضه شوند. و سخت افزار iPad و iPad mini را در اواخر سال به روز کرد.

آیا اکنون باید یک iPad جدید بخرید؟

TL; DR

  • آیپد پرو – اگر می توانید تا مارس صبر کنید
  • آیپد ایر – اگر می توانید تا مارس صبر کنید
  • iPad (10) – شاید – انتظار نمی رود آیپد 11 تا پایان سال 2024 عرضه شود
  • آی پد مینی (6) – شاید – انتظار نمی رود آیپد مینی 7 تا پایان سال 2024 عرضه شود

مشاوره خرید آیپد پرو و ​​ایر

اگر می دانید یکی از این مدل ها را می خواهید، در صورت امکان تا ماه مارس صبر کنید. می‌توانید از آخرین ویژگی‌های جدید استفاده کنید یا نسل قبلی را با قیمت ارزان‌تری تهیه کنید.

اگر به دلایلی نمی توانید صبر کنید یا تخفیف خوبی پیدا کنید، مهمترین چیزهایی که ممکن است با آیپد پرو جدید از دست بدهید، حرکت به سمت نمایشگرهای OLED و جدیدترین تراشه سری M است. نسل بعدی iPad Air، این است. انتظار می رود در یک آپشن جدید 12.9 اینچی در کنار سایز 10.9 اینچی به همراه Apple Silicon ارتقا یافته عرضه شود.

مشاوره خرید آی پد و آیپد مینی

تغییرات عمده ای در مورد نسل بعدی آیپد و آیپد مینی انتظار نمی رود، اما انتظار می رود که آنها با تراشه های ارتقا یافته، احتمالا A16 Bionic (آیپد 10 در حال حاضر دارای A14 است، در حالی که آیپد مینی 6 دارای A15 Bionic است).

بسته به اینکه آیا می توانید تا اواخر سال 2024 صبر کنید (به طور بالقوه سقوط) و اگر ارتقاء پردازنده برای شما مهم نباشد، ممکن است در صورت مناسب بودن قیمت، خرید نسل فعلی iPad یا iPad mini در حال حاضر منطقی باشد.

خط تولید iPad فعلی چگونه مقایسه می شود؟

اگر به‌زودی به یک آی‌پد جدید نیاز دارید، به‌صورت زیر است:

نظر شما در مورد خط تولید آیپد فعلی چیست و چه انتظاراتی از دستگاه های آینده 2024 می رود؟ نظر خود را در نظرات به اشتراک بگذارید!

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی