کلیدهای امنیتی توصیه شده اپل برای iPhone، iPad، Mac

و اگر همه الزامات را ندیده اید، در اینجا همه چیزهایی است که اپل می گوید برای استفاده از کلیدهای امنیتی Apple ID نیاز دارید:

  • حداقل دو کلید امنیتی دارای تاییدیه FIDO با قابلیت اتصال برای دستگاه های اپل شما
  • iOS 16.3، iPadOS 16.3، یا macOS Ventura 13.2 یا جدیدتر در همه دستگاه‌هایی که با Apple ID خود وارد سیستم شده‌اید
  • احراز هویت دو مرحله ای برای Apple ID شما تنظیم شده است
  • یک مرورگر وب مدرن – اگر نمی توانید از کلید امنیتی خود برای ورود به وب استفاده کنید، مرورگر خود را به آخرین نسخه به روز کنید یا مرورگر دیگری را امتحان کنید
  • برای ورود به Apple Watch، Apple TV یا HomePod پس از تنظیم کلیدهای امنیتی، به یک iPhone یا iPad با نسخه نرم افزاری که از کلیدهای امنیتی پشتیبانی می کند نیاز دارید.

با راه‌اندازی پشتیبانی از کلیدهای امنیتی فیزیکی برای دستگاه‌های اپل، این شرکت وارد ساخت کلیدهای خود نشده است. درعوض، آیفون، آی‌پد و مک را با کلیدهای امنیتی مورد تایید FIDO سازگار کرد.

اپل خاطرنشان می کند که NFC برای کلیدهای امنیتی فقط با آیفون ها (آیفون 6 و جدیدتر) کار می کند. USB-C با اکثر مک‌ها و آی‌پدهای جدیدتر کار می‌کند، USB-A با مک‌های قدیمی (یا آیفون/آی‌پد با آداپتور لایتنینگ) کار می‌کند، و لایتنینگ با آیفون‌ها و آی‌پدهای پشتیبانی‌شده کار می‌کند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. ذیل.


در یک سند پشتیبانی، اپل سه کلید خاص را توصیه کرد و در عین حال به دیگرانی که از چند دستورالعمل پیروی می کنند چراغ سبز نشان داد.

آخرین چیزی که باید در نظر داشته باشید، چهار مورد وجود دارد که کلیدهای امنیتی کار نمی کنند:

  • شما نمی توانید به iCloud برای ویندوز وارد شوید.
  • نمی‌توانید به دستگاه‌های قدیمی‌تری متصل شوید که نمی‌توانند به نسخه نرم‌افزاری که از کلیدهای امنیتی پشتیبانی می‌کند به‌روزرسانی شوند.
  • حساب های فرزند و شناسه های مدیریت شده Apple پشتیبانی نمی شوند.
  • اپل واچ هایی که با آیفون یکی از اعضای خانواده جفت شده اند پشتیبانی نمی شوند. برای استفاده از کلیدهای عبور، ابتدا ساعت خود را با آیفون خود تنظیم کنید.

مهم: برای فعال سازی با iPhone، iPad و Mac به حداقل دو کلید امنیتی تایید شده FIDO نیاز دارید.

  • YubiKey 5C NFC — هر کدام 55 دلار، موجود نیست از Yubico و Amazon (با اکثر آیفون ها و مک ها از طریق USB-C و NFC کار می کند)
  • YubiKey 5Ci – هر کدام 75 دلار، در دسترس Yubico (با تمام آیفون ها و اکثر مک ها از طریق Lightning و USB-C کار می کند)
  • FEITAN ePass K9 NFC USB-A – هر کدام ۲۵ دلار (با مک های قدیمی از طریق USB-A و اکثر آیفون ها از طریق NFC کار می کند)

اگر انتخاب کنید از کلیدهای امنیتی برای Apple ID استفاده کنید، کلیدهای سخت افزاری جایگزین کد 2FA شش رقمی می شوند که معمولاً به دستگاه تأیید شده ارسال می شود. این به این معنی است که قطعاً راه حل مناسبی برای همه نیست، زیرا شما مسئولیت کامل حساب خود را بر عهده می گیرید (اگر کلیدهای شما گم شوند، خطر مسدود شدن دائمی حساب خود را دارید). اما اگر سطح امنیتی بالاتری برای Apple ID خود می‌خواهید، کلیدهای فیزیکی آن را فراهم می‌کنند.

کلیدهای امنیتی توصیه شده اپل برای iPhone، iPad، Mac

برای سایر کلیدهای امنیتی توصیه شده، اپل توصیه می کند مطمئن شوید که آنها دارای گواهی FIDO هستند و البته برای دستگاه های اپل شما اتصال دارند. در اینجا یک گزینه مقرون به صرفه تر با USB-C و NFC وجود دارد:

آیا قصد دارید از کلیدهای امنیتی فیزیکی با Apple ID خود استفاده کنید؟ نظر خود را در نظرات به اشتراک بگذارید!

آموزش ها و راهنماهای 9to5Mac را بیشتر بخوانید:

برای یک نمای کلی از روند راه اندازی، ویدیوی گام به گام همکار من جف را بررسی کنید:



Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی

ویژگی جدید اصلی که با iOS 16.3 و macOS 13.2 ارائه شد، پشتیبانی از کلیدهای امنیتی فیزیکی است. برای کسانی که امنیت بیشتری می خواهند، باید حداقل دو کلید سخت افزاری دریافت کنند، اما کدام یک را باید انتخاب کنید؟ در اینجا کلیدهای امنیتی توصیه شده اپل برای iPhone، iPad و Mac آمده است.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید: