گوشی اپل آیفون 12 پرو حافظه 256 گیگابایت ماناتل پارس

این مطلب به این معنی است که گوشی آیفون ۱۲ لنز زوم ندارد، به همین دلیل قدرت زوم آیفون ۱۲ پرو، چهار برابر قدرت زوم آیفون ۱۲ است، اگرچه که زوم دیجیتال آن تنها دو برابر بیشتر از آیفون ۱۲ است. ۱۴۷.۳ در ۵۰.۸ در ۷.۶ میلی‌متر بوده و کاملاً به یکدیگر هم اندازه هستند. به دلیل استفاده از بدنه استیلی، وزن گوشی آیفون ۱۲ پرو، مقداری سنگین‌تر است. به این ترتیب که وزن گوشی آیفون ۱۲ پرو ۱۹۲.۷ گرم و وزن گوشی آیفون ۱۲ ۱۶۴.۴ گرم است. هر دو گوشی دارای حسگر اثر انگشت بوده و علاوه بر این حسگر شناسایی چهره نیز در هر دو گوشی آیفون ۱۲ و گوشی آیفون ۱۲ پرو فعال است.

گوشی موبایل اپل مدل آیفون 12 پرو مکس ظرفیت 256 گیگابایت رم 6 گیگابایت 5G پارت CH/A نات اکتیو

این سیستم برای سنجش فاصله است و این کار را با تاباندن پرتو لیزر روی سوژه و محاسبه‌ی مدت‌زمان بازتابش انجام می‌دهد. آیفون از لیدار برای سنجش عمق محیط استفاده می‌کند که در جلوه‌های ویدئویی و عکاسی کاربرد دارد. آیفون ۱۲ پرو از این سیستم برای فوکوس دقیق‌تر و سریع‌تر در عکاسی در حالت پرتره و فیلم‌برداری در تاریکی نیز بهره می‌گیرد.

  • اگر همه ویژگی‌های صفحه‌نمایش را هم کنار بگذاریم باید به ناچ یا همان بریدگی مشهور اپل هم اشاره کنیم که همچنان روی گوشی خودنمایی می‌کند تا دوربین سلفی و حسگر تشخیص چهره را در خود جای دهد.
  • جنس بدنه آیفون 12 شیشه ای است و اطراف بدنه را یک فریم آلومینیومی احاطه کرده است.
  • این دوربین از قابلیت اسلوموشن در کیفیت 1080p نیز پشتیبانی می‌کند که با نرخ ۲۴۰ فریم بر ثانیه در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
  • این در حالی است که دوربین استاندارد گوشی دارای دریچه دیافراگم f/1.6 است.
  • حتی پردازش مبتنی بر شبکه عصبی هم در آیفون جدید با عملکرد بهینه 70درصدی همراه شده است تا به خدمت فناوری هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی بیاید.

تصاویر سه بعدی، اطلاعات فنی و نقد و بررسی های دقیق و به روز از جمله این موارد محسوب می‌شوند. این مدل از دو سنسور ارزنده تشکیل شده که نقش اساسی در عملکرد این وبلاگ 9to5mac.ir نسخه دارند. سنسور Face ID برای باز کردن قفل صفحه و سنسور Siri natural language نیز اپل ۱۲ را می‌توان از بهبودهای این سری نسبت به نسل قبل در نظر گرفت.

آیفون 11 و 12، دو روح در یک بدن!

فیلم‌برداری بخش دیگری است که اپل در آیفون ۱۲ پرو توجه بسیار ویژه‌ای به آن داشته است. در این حد که اپل امکان فیلم‌برداری خام را با فرمت Apple ProRAW نیز در این آیفون قرارداه است که با ضبط ویدئو بصورت خام، دست کاربر را برای پردازش‌ها و ویرایش‌های حرفه‌ای بسیار باز خواهد گذاشت. از ویژگی‌های مهم فیلم‌برداری این دوربین باید به فیلم‌برداری Dolby Vision آن اشاره کرد. این فرمت فیلم‌برداری HDR دوربین دستگاه را قادر ساخته تا رنگ‌ها را دقیق‌تر ضبت کرده و نقاط تاریک و یا روشن تصویر را با جزییات بهتر و بصورت طبیعی‌تری ثبت کند.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Samsung Galaxy S10 Lite SM-G770F/DS دو سیم کارت ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۶ گیگابایت

استفاده از حسگر لیدار در گوشی موبایل که با نام رادار لیزری هم شناخته می‌شود، شاهکاری است که فقط از عهده شرکتی مثل اپل برمی‎‌آید. از همین طریق، آیفون 12 پرو مکس می‌تواند تصاویر سه‌بعدی از اجسام را در گوشی موبایل زنده کند. فرض کنید که می‌خواهید ببنید صندلی که به عنوان کالای شگفت‌انگیز در دیجی‌کالا وجود دارد با فضای اتاق‌تان هماهنگ است یا نه! اندازه‌گیری دقیق فضا و استفاده از بازی‌های واقعیت افزوده هم دیگر ویژگی‌هایی هستند که با استفاده از لیدار قابل استفاده می‌شوند.