گلدمن ساکس در پاسخ به اتهامات «جنسگرایانه» اپل کارت بیانیه ای صادر کرد

خود اپل هنوز واکنشی به این وضعیت نشان نداده است. اپل کارت به عنوان “ساخته شده توسط اپل، نه یک بانک” تبلیغ می شود، بنابراین منصفانه به نظر می رسد که آنها مسئولیت مستقیم این موضوع را با بیانیه ای رسمی به عهده بگیرند. آنها ممکن است این کار را در اواخر هفته انجام دهند، اما در طول دوره آخر هفته نظری نداده اند.

آنها می گویند که هر درخواست به طور مستقل ارزیابی می شود و از عواملی مانند امتیاز اعتبار شخصی، سطح درآمد و سطح بدهی برای تصمیم گیری استفاده می شود. در این بیانیه آمده است: «بر اساس این عوامل، ممکن است دو نفر از اعضای خانواده تصمیمات اعتباری متفاوتی دریافت کنند. به هر حال ما بر اساس عواملی مانند جنسیت تصمیم نگرفته ایم و نخواهیم کرد.


ما می خواستیم به برخی از سؤالات اخیر در مورد آن پاسخ دهیم #اپل کارت فرآیند تصمیم گیری اعتباری pic.twitter.com/TNZJTUZv36

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:





Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی

— پشتیبانی بانک GS (@gsbanksupport) 11 نوامبر 2019

همانطور که مطرح می شود، یک کارت اپل برای هر فرد منحصر به فرد است. حساب‌های مشترک و کارت‌های خانواده مشترک پشتیبانی نمی‌شوند. در انتهای بیانیه گلدمن ساکس، این شرکت اعلام کرد که قصد دارد در آینده قابلیت افزودن کاربران مجاز به یک کارت اپل را اضافه کند.

دیوید هاین مایر هانسون اخیراً توجه خود را به یک مشکل بالقوه در برنامه های Apple Card جلب کرده است، جایی که به همسرش محدودیت اعتباری بسیار کمتری نسبت به او داده شده است. استیو وزنیاک نیز داستان مشابهی را به اشتراک گذاشته است. “الگوریتم” توسط هانسون به عنوان جنسیت گرا و تبعیض آمیز خوانده شده است. بانک صادرکننده کارت اپل گلدمن ساکس در توییتی اکنون بیانیه‌ای منتشر کرده و این اتهامات را رد کرده است.