رگولاتور گلدمن ساکس را در مورد تعصب جنسیتی احتمالی در تاییدیه‌های اپل کارت بررسی می‌کند





Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی

می توانید هانسون را بخوانید تاپیک کامل توییتر اینجا.

همین اتفاق برای ما افتاد. من 10 برابر سقف اعتبار دارم. ما حساب بانکی یا کارت اعتباری جداگانه یا دارایی جداگانه نداریم. هر چند دستیابی به یک انسان برای رفع مشکل سخت است. این فناوری بزرگ در سال 2019 است.

امروز، دیوید هاین مایر هانسون در توییتر نوشت تعجب کند که چرا اپل کارت به او محدودیت اعتباری 20 برابر همسرش داده است. به گفته هانسون، او و همسرش اظهارنامه های مالیاتی مشترک ارائه می کنند و همسرش در واقع رتبه اعتباری بهتری نسبت به او دارد.

برای اخبار بیشتر اپل در 9to5Mac در YouTube مشترک شوید:

یک تنظیم کننده وال استریت تحقیقاتی را در مورد گلدمن ساکس آغاز خواهد کرد. بلومبرگ گزارش این آخر هفته این تحقیقات پس از آن انجام شد که هفته گذشته مجموعه‌ای از توییت‌های ویروسی مبنی بر تبعیض جنسیتی بر الگوریتم‌های مورد استفاده برای تعیین محدودیت‌های اعتباری Apple Card تأثیر گذاشت.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

معامله ایستگاه اتصال USB-C OWC


سخنگوی لیندا لیسول، ناظر دپارتمان، گفت: “دپارتمان تحقیقاتی را برای تعیین اینکه آیا قوانین نیویورک نقض شده است یا خیر و اطمینان حاصل شود که با همه مصرف کنندگان بدون توجه به جنسیت برابر است، تحقیق خواهد کرد.” “هر الگوریتمی که عمدا یا ناخواسته منجر به رفتار تبعیض آمیز با زنان یا هر طبقه محافظت شده دیگری از مردم شود، قوانین نیویورک را نقض می کند.”

سخنگوی دپارتمان خدمات مالی نیویورک در بیانیه‌ای گفت که این وزارت در حال انجام تحقیقاتی است تا اطمینان حاصل شود که با همه مصرف‌کنندگان بدون در نظر گرفتن جنسیت به طور یکسان رفتار می‌شود. این سخنگو خاطرنشان می کند که الگوریتمی که منجر به رفتار تبعیض آمیز با هر طبقه محافظت شده از مردم می شود، نقض قوانین نیویورک است، خواه عمدی یا غیرعمدی.

هانسون گفت بلومبرگ پس از اینکه او داستان را در توییتر به اشتراک گذاشت، و این موضوع “به یک مسئله روابط عمومی تبدیل شد”، سقف اعتبار همسرش بدون نیاز به اسناد اضافی افزایش یافت:

او در مصاحبه ای گفت: «به محض اینکه موضوع به روابط عمومی تبدیل شد، بلافاصله سقف اعتبار او را بدون درخواست اسناد اضافی افزایش دادند. «اعتقاد من این نیست که یک فرد بدنام برای تبعیض وجود داشته است. اما این مهم نیست. وقتی هیچ کس نمی تواند توضیح دهد که چگونه این تصمیم گرفته شده است، چگونه می دانید الگوریتم یادگیری ماشین مشکلی ندارد؟ »

استیو وزنیاک، یکی از بنیانگذاران اپل نیز به آن ملحق شد و گفت که محدودیت اعتباری 10 برابر همسرش دریافت کرده است، حتی اگر همه آنها دارایی مشترک داشته باشند. وزنیاک نوشت: