اپل استور گزارش می دهد – احتمال یک نقص بیشتر از راه اندازی محصول است

macworld گفته می‌شود که امروز دو بار این پیام را برای فروشگاه‌های آنلاین اپل در ایالات متحده و بریتانیا دیده‌ام.

مطمئناً می توان استدلال کرد که راه اندازی جزئی است – صرفاً یک نسخه بزرگتر از مدل 13 اینچی موجود، با مشخصات مشابه یا بسیار مشابه. با این حال، یک مک بوک ایر 15 اینچی با تراشه M2 برای بسیاری خبر بزرگی خواهد بود، همانطور که قبلاً گفتیم، می تواند برای بسیاری از خریداران دستگاه ایده آلی باشد.

وقتی اپل استور آنلاین قطع می‌شود، معمولاً به این معنی است که شرکت در حال افزودن محصولات جدید است، اما این بار احتمالاً فقط یک مشکل فنی است.

ما برمی گردیم.
به روز رسانی ها به فروشگاه اپل می آیند. زود برگرد

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

اپل فروشگاه را آفلاین می‌کند تا محصولات جدیدی را برای یک رویداد اپل اضافه کند (و امروز وجود ندارد) یا زمانی که می‌خواهد محصول جدیدی را از طریق یک بیانیه مطبوعاتی عرضه کند – کاری که این شرکت برای نسخه‌های با ارزش خبری کمتر انجام می‌دهد. به‌روزرسانی‌های انتشار جزئی برای یک محصول موجود.

با این حال، اپل به دلیل نمایش ندادن مشکلات به هیچ وجه یا برای مدت طولانی پس از اولین شروع آنها بدنام است – بنابراین در عمل صفحه وضعیت هیچ معنایی ندارد. همچنین اگر فروشگاه برای عرضه محصول ساخته شده است باید تا زمان اعلام محصول بسته بماند. برای من بارگذاری کند است اما پیام آفلاین را ندیدم.

ما امروز دو بار آفلاین شدن اپل استور بریتانیا و ایالات متحده را دیده‌ایم: 24 آوریل 2023، بنابراین ما کنجکاو هستیم که چه خبر است؟ انتظار می رود اپل در چند هفته آینده یک مک بوک ایر 15 اینچی جدید را عرضه کند، آیا این شرکت می تواند برای عرضه امروز آماده شود؟

برای دستگاهی با چنین جذابیت احتمالی، اپل تقریباً مطمئن است که آن را در یک رویداد اعلام می کند، نه بی سر و صدا از طریق یک بیانیه مطبوعاتی. WWDC محتمل ترین زمان است، اگرچه نمی توانیم قبل از آن رویداد خاصی را رد کنیم.

فروشگاه امروز دو بار با پیامی که شرکت هنگام آماده کردن محصولات جدید برای فروش نشان می دهد جایگزین شده است…

اگرچه پرتاب آوریل پیشنهاد شد، اما پاسخ به Macworldسوال در مورد مک بوک ایر 15 اینچی تقریباً به طور قطع “نه” است.

در مورد تئوری اشکال، سایت پیشنهاد می کند که صفحه وضعیت سیستم اپل یکی از راه های بررسی است. اگر سایت از مشکلات فنی رنج می برد، نشانگر فروشگاه اینترنتی اپل باید زرد باشد تا سبز. این نیست.

بنابراین شواهد موجود قویاً به یک مشکل فنی به جای عرضه محصول اشاره می کند.