اپل جلسات GarageBand Remix را با هنرمندان جدید و امروز در کلاس‌های اپل گسترش می‌دهد

این جلسات ریمیکس جدید برای دانلود رایگان از طریق کتابخانه صدای GarageBand در دسترس هستند. در اینجا همچنین می‌توانید طیف گسترده‌ای از حلقه‌ها، صداها و سازهای رایگان را بیابید که می‌توانند به شما کمک کنند «آهنگ‌های اصلی را در مسیری کاملاً جدید قرار دهید».

اپل همچنین Remix Sessions جدید را در فروشگاه‌های خرده‌فروشی خود همراه با Today at Apple Sessions ارائه می‌کند.

جلسات ریمیکس GarageBand به همه اجازه می دهد دی جی درونی خود را با استفاده از آهنگ های هنرمندان برتر امروزی بیان کنند. این جلسات با الهام گرفتن در برنامه از خود هنرمندان و دستورالعمل‌های ویدیویی گام به گام از Apple Creative Pro، این جلسات به نوازندگان نوازنده این فرصت را می‌دهد تا روی آهنگ‌های موفق «Harleys in Hawaii توسط Katy Perry و «Darl» قرار بگیرند. +ing” توسط SEVENTEEN.

از امروز، جلسه کاملاً جدید Today at Apple، Music Skills: Katy Perry Remix، به صورت حضوری در فروشگاه های اپل در سراسر جهان ارائه می شود. در این جلسه، Retail Creative Pros به مشتریان می‌آموزد که چگونه «Harleys in Hawaii» توسط کیتی پری را با استفاده از GarageBand در iPad و iPhone ریمیکس کنند. در جلسه قبلی امروز در Apple Remix Sessions هنرمندان برتر موسیقی از جمله Billie Eilish، Khalid، Lady Gaga، Taylor Swift و غیره حضور داشتند.

اپل در حال گسترش مجموعه Remix Sessions موجود در برنامه GarageBand خود برای iOS و iPadOS است. این شرکت از طریق یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد که امروز دو جلسه ریمیکس جدید توسط کیتی پری و سوپرگروه کی پاپ SEVENTEEN برگزار می شود.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


بیانیه مطبوعاتی کامل اپل را اینجا بخوانید.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

https://www.youtube.com/watch?v=-3HDAnDUmk



Source link

بخش appl 9to5mac فارسی اپل توضیح می دهد: