اپل دو سال پس از عرضه، موفقیت اپل کارت را در رتبه بندی JD Power اعلام می کند

در اوایل سال جاری، اپل مزایای کارت خود را با Apple Card Family گسترش داد، که به مشتریان اجازه می‌دهد یک حساب کاربری را با گروه اشتراک‌گذاری خانوادگی خود به اشتراک بگذارند و با هم عادات مالی سالمی ایجاد کنند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


ما این کارت را طراحی کردیم تا به مشتریان خود کمک کنیم تا زندگی مالی سالم تری داشته باشند، بنابراین بسیار مهم است که ببینیم مشتریان ما از این موضوع استقبال می کنند. به رسمیت شناخته شدن به عنوان رهبر در این بخش در سال جاری یک افتخار است، و ما مشتاقانه منتظر ادامه ارائه این محصول، خدمات و پشتیبانی با صادرکننده برنده جایزه خود هستیم، زیرا کارت ما به مشتریان بیشتری در سراسر ایالات متحده گسترش می یابد. بیلی گفت.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

اپل کارت و صادرکننده گلدمن ساکس نیز در صدر بخش کارت های اعتباری متوسط ​​در همه دسته های مورد مطالعه قرار گرفتند، از جمله تعامل، شرایط کارت اعتباری، ارتباطات، مزایا و خدمات، پاداش ها و نقاط عطف.

اگرچه این کارت در حال حاضر فقط در ایالات متحده موجود است، پذیرش رو به رشد Apple Pay باعث منسوخ شدن بیشتر کارت های اعتباری و نقدی فیزیکی شده است.

طبق گفته اپل، با Apple Card Family، دو نفر 18 ساله یا بالاتر می‌توانند مالک یک حساب مشترک شوند، و به آنها توانایی ایجاد سابقه اعتباری با هم، دریافت انعطاف‌پذیری یک محدودیت ترکیبی، و اطمینان از شفافیت هزینه‌های یکدیگر را می‌دهند. ، مسئولیت پرداخت ها را به اشتراک بگذارید و راحتی یک قبض ماهانه را برای پرداخت فراهم کنید.

تحقیقات جدید JD Power 2021 US Credit Card Satisfaction مطالعه نشان می دهد که اپل کارت تنها کارت صادر شده توسط گلدمن ساکس است که در بخش کارت های اعتباری متوسط ​​رتبه اول را کسب کرده و امتیاز بالای 864 را دریافت کرده است.

جنیفر بیلی، معاون Apple Pay در اپل گفت: «شناخت اولین پیروزی JD Power، تنها دو سال پس از معرفی Apple Card در سال 2019 و اولین باری که در این مطالعه گنجانده شد، هیجان انگیز است. پست وبلاگ.



Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی

برای آینده اپل کارت، مسترکارت اشاره کرد که این شرکت قصد دارد از سال 2027 در ایالات متحده، نوارهای مغناطیسی خود را از همه کارت ها حذف کند. از آنجایی که اپل قصد دارد کارتی مینیمالیستی با بیشترین امنیت موجود ارائه دهد، بیرون کشیدن نوارهای مغناطیسی در اسرع وقت بسیار منطقی به نظر می رسد.