اپل گروه تجاری صنعتی را به دلیل “ضعیف قوانین حفظ حریم خصوصی” کنار می گذارد

این گروه تجاری که ائتلاف حریم خصوصی و امنیت نامیده می‌شود، به‌طور بدنامی مخفی است. این گروه تجاری توسط شرکت حقوقی DLA Piper اداره می شود و به دلیل اعمال قوانین حفظ حریم خصوصی که به نفع اعضای صنعت نسبت به مصرف کنندگان است، مورد انتقاد قرار گرفته است.





Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


SPSC در سرتاسر ایالات متحده برای صدور صورت‌حساب‌هایی فشار می‌آورد، که در عین اینکه ادعا می‌کنند از حریم خصوصی کاربران محافظت می‌کنند، در واقع به مراتب بیشتر از مواضع اپل سازگار با فناوری هستند. برای مثال، لایحه‌ای که در یوتا تصویب شد و توسط SPSC حمایت شد، به دلیل معافیت‌های سخاوتمندانه آن برای مؤسسات مالی و سیاست سخاوتمندانه آن برای یک ماه فرصت دادن به شرکت‌ها برای رفع نقض حریم خصوصی «قبل از اینکه «ایالت نمی‌تواند تحت تعقیب قرار دهد» مورد انتقاد قرار گرفته است.

اپل در حال کنارگذاشتن گروه تجارت حریم خصوصی است که به «قوانین حریم خصوصی داده‌ها سازگارتر با صنعت» روی آورده است. خبر این بود اولین بار توسط خط مشی و اپل این تصمیم را از طریق یک سخنگوی تایید کرد. این تغییر پیش از آن است که تیم کوک، مدیر عامل اپل، سران اجلاس جهانی حریم خصوصی را در هفته آینده برگزار کند.

تصمیم اپل برای ترک SPSC ظاهراً به دلیل همین نگرانی ها بوده است. گزارش از خط مشی توضیح :

اندرو کینگمن، مدیر و مشاور کل گروه، در پاسخ به سوالی درباره تصمیم اپل برای ترک گروه تجاری، گفت که “در مورد تغییرات عضویت اظهار نظر نمی کند.” با این وجود، کینگمن اضافه کرد که SPSC “از قوانین فدرال حفظ حریم خصوصی حمایت می کند که حمایت های ثابتی را برای مصرف کنندگان ایجاد می کند.”

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

تصمیم این شرکت برای ترک گروه تجاری مخفی، که توسط شرکت حقوقی بزرگ DLA Piper اداره می شود، در حالی است که اپل خود را بیشتر به عنوان یک شرکت فناوری دوستدار حریم خصوصی نشان می دهد. یک منبع آشنا با این تقسیم گفت که اپل به دلیل نگرانی از اینکه قوانین حمایت شده توسط SPSC به اندازه کافی از داده های کاربر محافظت نمی کند، ترک می کند.

تصمیم اپل برای ترک این گروه پیش از تیتر تیم کوک در نشست جهانی حفظ حریم خصوصی در هفته آینده است. مدیر عامل اپل یک سخنرانی کلیدی در افتتاحیه اجلاس ارائه خواهد کرد که در طی آن انتظار می رود یک بار دیگر بر اعتقاد اپل مبنی بر اینکه حریم خصوصی یک “حق اساسی بشر” است، تاکید کند.