ایجاد انجمن استانداردهای Metaverse، بدون اپل

اگرچه اپل به برخی از نهادهای استاندارد و گروه های کاری صنعتی تعلق دارد – Matter و FIDO نمونه های به موقع هستند – این شرکت راه خود را با این موارد طی می کند. اپل اگر و زمانی که آن را برای منافع خود مفید بداند به گروه های صنعتی می پیوندد. به ویژه، شرکت کوپرتینویی ممکن است بخواهد فعلاً فاصله ای بین خود و متا/فیس بوک حفظ کند.

دو نفر از این افراد گفتند، طراحان صنعتی اپل متقاعد نشده بودند که مصرف کنندگان مایل به استفاده از هدست برای مدت طولانی باشند.

به علاوه، در حالی که کار اپل روی یک هدست ترکیبی AR/VR ممکن است بدترین راز دنیای فناوری باشد، اما از نظر فنی همچنان یک محصول محرمانه اعلام نشده است، بنابراین جای تعجب نیست که این شرکت نمی‌خواهد برنامه‌های خود را به طور مؤثر تأیید کند. پیوستن به بدن

طبق گزارش بلومبرگ، اپل هنوز به طور عمومی برنامه های هدفون خود را تایید نکرده است، اگرچه پیش نمایشی از محصول را به هیئت مدیره خود ارائه کرده است. او بلافاصله به درخواستی برای اظهار نظر در مورد انجمن جدید متاورس پاسخ نداد.

گرفتن 9to5Mac

“فرض ما این است که هدست نسل اول یک دستگاه پیشرفته برای حرفه ای ها و توسعه دهندگان برای گسترش اکوسیستم AR/VR اپل خواهد بود.”

پیشنهاد شده بود که اپل ممکن است در رویداد اخیر WWDC 2022 به کار خود در این زمینه اشاره کند، اما تصمیم گرفت این کار را نکند.

این گروه در بیانیه‌ای مطبوعاتی که روز سه‌شنبه ایجاد خود را اعلام کرد، گفت: شرکت‌کنندگان در انجمن استانداردهای Metaverse شامل بسیاری از بزرگترین شرکت‌های فعال در این فضا، از تولیدکنندگان تراشه گرفته تا شرکت‌های بازی، و همچنین نهادهای استاندارد تاسیس شده مانند کنسرسیوم جهانی وب (W3C) هستند.

رویترز گزارش ها:

فیس‌بوک قوی‌ترین طرفدار این ایده است که متاورس آینده اینترنت را نشان می‌دهد، در حالی که اپل دیدگاه محدودتری داشته است.

این شرکت هیچ اظهارنظر فوری در این مورد نداشت، اما این کاملاً تعجب آور نیست…

زمینه

ما اخیراً آنچه را که فکر می کنیم تا کنون می دانیم خلاصه کرده ایم. به طور خاص باید توجه داشت که انتظار می رود هدست نسل اول یک دستگاه بسیار گران قیمت باشد که در درجه اول توسعه دهندگان و سایر کاربران حرفه ای را هدف قرار می دهد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

تحلیلگران صفحه نمایش DSCC گزارش قبلی بلومبرگ را تایید می کنند که گفته بود این هدست “برچسب قیمت بالایی” خواهد داشت. DSCC فکر می کند هدست AR/VR اپل «چند هزار دلار» قیمت خواهد داشت. شایعات حاکی از قیمت آن حدود 3000 دلار بود.

در نهایت، اعتقاد بر این است که جاه طلبی های بلندمدت این شرکت بیشتر به واقعیت افزوده متکی است تا واقعیت مجازی، در قالب یک محصول عینک اپل.

انتظار می‌رود این هدست اواخر امسال عرضه شود، اما تا اوایل سال 2023 به تعداد زیاد در دسترس نخواهد بود.



Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

تشکیل الف انجمن استانداردهای متاورس اعلام شد، با اعضایی از جمله بسیاری از شرکت‌ها انتظار می‌رود به بازیگران اصلی این فضا تبدیل شوند. اپل، با وجود کار بر روی هدست واقعیت ترکیبی، یکی از آنها نبود.

تصویر: کلاژ تصویر توسط مقایسه فیبر و شهادت رحمان

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


اپل در حال حاضر به‌طور آشکار در فهرست عضویت غایب است و تحلیل‌گران انتظار دارند که با معرفی هدست واقعیت مختلط در سال جاری یا آینده، به بازیکنی غالب در رقابت برای متاورس تبدیل شود. […]

متاورس اصطلاحی است که نیل استفنسون در سال 1992 در رمان علمی تخیلی ابداع کرد بارش برف اگرچه تعریف دقیقی از این اصطلاح وجود ندارد، اما این ایده را در بر می گیرد که اینترنت به عنوان یک دنیای مجازی فراگیر وجود دارد که از طریق هدست های واقعیت مجازی یا واقعیت ترکیبی (AR/VR) قابل دسترسی است.

متا، مایکروسافت و سایر غول‌های فناوری که برای ایجاد مفهوم نوظهور متاورس می‌جنگند، گروهی را تشکیل داده‌اند تا توسعه استانداردهای صنعتی را تقویت کنند که جهان‌های دیجیتال شرکت‌های نوپا را با یکدیگر سازگار کند.