ایلان می گوید اپل تبلیغات در توییتر را از سر گرفته است

ماسک در رویداد فضایی توییتر امشب تایید شده اپل دوباره تبلیغات خود را در توییتر افزایش داد. ماسک گفت: اپل به طور کامل تبلیغات در توییتر را در اختیار گرفته است. او همچنین گفت که اپل بزرگ‌ترین تبلیغ‌کننده توییتر است، به همین دلیل این رابطه مهمی است که شرکت باید آن را تقویت کند، زیرا دیگر تبلیغ‌کنندگان هزینه‌های خود را متوقف می‌کنند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

ایلان ماسک در جریان یک فضای توییتر امشب تایید کرد که اپل “به طور کامل تبلیغات” در توییتر را به عهده گرفته است. این اتفاق کمتر از یک هفته پس از آن رخ می‌دهد که ماسک علناً اپل را به دلیل «تعویض تبلیغات در توییتر» و اینکه آیا این شرکت از «آزادی بیان در آمریکا متنفر است یا خیر» شرمنده کرد.

اپل هیچگاه قطع تبلیغات در توییتر را تایید یا تکذیب نکرده است. همچنین هیچ نشانه ای مبنی بر اینکه کاهش سرعت تبلیغات به دلیل مالکیت ماسک بر توییتر است یا صرفاً یک تغییر کلی در پایان ماه وجود ندارد.

ماسک روز چهارشنبه برای دیدار با تیم کوک از اپل پارک بازدید کرد. ظاهراً جلسه به خوبی پیش رفت و ماسک اشاره کرد که کوک گفت اپل هرگز قصد حذف توییتر را از اپ استور نداشت.

البته اپل هیچ یک از اطلاعات هزینه تبلیغات خود را به صورت عمومی فاش نمی کند. هیچ راهی وجود ندارد که بگوییم آیا این شرکت به طور قانونی خرید تبلیغات توییتر را به دلیل ایلان ماسک متوقف کرده است یا خیر. هزینه تبلیغات در طول سال در نوسان است و اپل در مورد بودجه خود سختگیر است.

بنابراین من حدس می‌زنم که بتوانیم این فصل را ببندیم مجموعه اتفاقات مشکوک الون ماسک از زمان تصاحب توییتر. آیا حدس می زنید که در برنامه هفته آینده چه چیزی وجود دارد؟ مطمئنم یه چیزی میشه…

اظهارات امروز ماسک پس از گزارشی توسط واشنگتن پست اوایل این هفته گزارش داد که اپل “حدود 131600 دلار برای تبلیغات توییتر بین 10 تا 16 نوامبر خرج کرده است، در حالی که این رقم بین 16 تا 22 اکتبر، هفته قبل از تعطیلی ماسک، 220،800 دلار بود.”

رابط کاربری گرافیکی، وب سایت






Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید: