بررسی: بطری آب استیل HidrateSpark با ادغام Apple Health

در نهایت، HidrateSpark یک برنامه Apple Watch ارائه می دهد که حلقه آب شما را نمایش می دهد و همچنین ویجت هایی را برای آیفون شما ارائه می دهد. رابط کاربری می تواند زیباتر باشد، اما کار می کند.

صفحه اصلی شبیه برنامه تناسب اندام با حلقه آب، درصد هدف، بطری های موجود و گزینه ای برای اضافه کردن دستی آبی است که می نوشید، اگر با بطری آب Hidrate Spark Steel نبود.

در حالی که مواد بطری آب HidrateSpark Steel می درخشد، برنامه آن کمی لنگ است. بسیاری از توسعه دهندگان هنگام ایجاد یک برنامه جدید به سبک اپل تکیه می کنند، اما Hidrate Inc ترجیح می دهد راه حل خود را دنبال کند.

مدلی که من بررسی کردم بطری 21 اونسی (620 میلی لیتر) HidrateSpark Steel است. من فکر می کنم اندازه مناسبی برای حمل در یک کوله پشتی یا داشتن در اطراف خانه بدون نیاز به پر کردن زیاد آن در طول روز است. نسخه ای که آنها به تازگی راه اندازی کرده اند 32 اونس (910 میلی لیتر) است، اما من فکر کردم که خیلی زیاد است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


صفحه اصلی حلقه آب شما را نشان می دهد و اینکه در حال حاضر چقدر آب باید می نوشیدند. بر اساس داده های روزانه Apple Health + ورزش شما چقدر تخمین می زند.

برای اخبار مرتبط، به‌روزرسانی‌ها، نکات و راهنماهای تناسب اندام، در Connect The Watts مشترک شوید

ادغام Apple Health یکی از دلایلی است که تصمیم گرفتم آن را امتحان کنم

اپل سلامتی اپل

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

هر زمان که به یک برنامه شخص ثالث خوب فکر می کنم، CARROT و Gentler Streak به ذهنم می رسد. شاید این فقط من باشد، اما به غیر از رابط کاربری زشت، خود برنامه برای استفاده مناسب است.

قبل از پایان این بررسی، باید از خود بپرسید: باتری بطری آب HidrateSpark Steel چگونه است؟ خب من 11 می شارژش کردم و تا الان 80 درصد باتریش مونده. این شرکت عمر باتری 10-14 روزه را تبلیغ می کند، اما فکر می کنم بتوانم عمر باتری را بسیار بیشتر کنم. مدت زمان شارژ آن 2.5 ساعت است.

آیا به خرید یک بطری آب هوشمند فکر می کنید؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

قبل از صحبت در مورد بخش فنی این محصول، بطری آب استیل HidrateSpark خود بسیار زیبا است. شما می توانید بین مدل مشکی یا نقره ای یکی را انتخاب کنید، اما من مطمئن هستم که نسخه مشکی گزینه ایده آل است.

این محصول از فولاد ضد زنگ ساخته شده است (مشتریان اولیه شکایت داشتند که سایر مدل های موجود ارزان به نظر می رسیدند زیرا از پلاستیک ساخته شده بودند). با جاروبرقی نوشیدنی ها را تا 24 ساعت سرد نگه می دارد و باور کنید من هیدرات اسپارک استیل را در زیر آفتاب داغ کالیفرنیا حدود سه ساعت در ماشین رها کردم و در حالی که خود بطری – حتی به طرز مسخره ای گرم بود، آب من همانقدر سرد بود که یادم آمد 10/10.

فقط باید آن را پر کنم، چند ثانیه صبر کنم تا با برنامه همگام شود، سپس می توانم آب را بنوشم و ببینم برنامه چند میلی متر نوشیده است.

باتری بطری آب استیل HidrateSpark، قیمت، و نظرات نهایی

بطری آب هوشمند

باشه میدونم من نیازی به بطری آب هوشمند نداشتم، فقط می توانستم از یک برنامه با رابط کاربری زیباتر استفاده کنم، اما خوب است که بطری آب همه کارها را برای من انجام می دهد.

دارای دو درب چگال و یک درب کاهی جایزه است. می توانید آن را از اپل یا در فروشگاه آمازون در اینجاکه معمولاً می تواند معاملات بهتری به شما بدهد.

سلب مسئولیت: HidrateSpark Steel و HidrateSpark PRO همان بطری های آب هستند، این شرکت به تازگی نام اولی را با دومی تغییر داده است.

HidrateSpark Steel به تنهایی یک بطری آب شگفت انگیز است…

با در نظر گرفتن این موضوع، چند هفته پیش تصمیم گرفتم بطری آب HidrateSpark Steel 21oz (620ml) را بخرم تا ببینم آیا برای داشتن یک بطری خوب برای حمل، روال نوشیدن آب روزانه من را بهبود می بخشد. نحوه انجام آن را در زیر بیابید.

می‌توانید انتخاب کنید که بطری چه زمانی بدرخشد – برای من فقط زمانی که عقب هستم – و این برنامه همچنین اعلان‌های انگیزشی را در iPhone/Apple Watch برای شما ارسال می‌کند.

به غیر از روکش فولاد ضد زنگ، قسمت زیرین آن پلاستیکی است که در داخل آن یک سنسور هوشمند LED وجود دارد. علاوه بر درب چاگ، می‌توانید بطری را از پایین باز کنید تا حسگر LED هوشمند را بردارید و بطری آب را با یک شارژر انحصاری شارژ کنید.

من واقعاً دوست دارم به لطف اپل واچ اطلاعات زیادی در مورد خودم داشته باشم. من عاشق برگه ترندها هستم، می دانم که تناسب اندام قلبی، سرعت دویدن و غیره چگونه پیش می رود. افزودن اطلاعات در مورد تعداد بطری آب که در روز می نوشم نیز بسیار مفید است.

شما همچنین می توانید با دوستان خود “در چالش های سرگرم کننده هیدراتاسیون و کسب تروفی برای مجموعه خود” رقابت کنید. یکی از چیزهایی که به نظر من کمی عجیب بود این است که اگر چه می‌توانید رنگ‌های مختلفی را برای درخشش بطری در زمان نیاز به نوشیدن آب انتخاب کنید، اگر می‌خواهید رنگ‌ها را سفارشی کنید باید هزینه اضافی بپردازید، چه اشکالی دارد؟ منظورم این است که چه خرید درون برنامه ای عجیبی برای یک بطری که قبلاً 70 دلار برای آن پرداخت کردم و این به معنای واقعی کلمه یکی از عملکردهای اصلی است.

با قیمت 69.95 دلار، بطری آب HidrateSpark Steel کمی گران است، اما همچنین فکر نمی‌کنم برای یک بطری آب کاملاً خوب، کاملاً دور از دسترس باشد. روکش فولاد ضد زنگ قطعاً ارزشش را دارد – و اگر از این محصول هوشمندی دریافت کنم، فکر می کنم خوش شانس هستم.

ماه گذشته، Hidrate HidrateSpark PRO STEEL را با 32 اونس (تقریباً 900 میلی لیتر) عرضه کرد. این بطری آب دارای ظاهری ممتاز و یکپارچگی Apple Health است و باید اعتراف کنم که برای بطری آبی که نوشیدن آب را به من یادآوری می کند کمی هیجان زده بودم.



Source link

بخش نقد و بررسی 9to5mac فارسی

همچنین باید بگویم که این مدل از آنچه تصور می کردم مقاوم تر است. در چند هفته گذشته توانسته ام HidrateSpark Steel را سه بار روی زمین بیاندازم و در کمال تعجب هیچ خراش یا اثری دیده نمی شود. فوو

از طرف دیگر، برنامه HidrateSpark چندان خوب نیست

بعد از چند هفته باید بگویم که دوست دارم این بطری آب را در دست داشته باشم. وقتی بیرون می‌روم و بطری آب را با خودم نمی‌برم، همیشه می‌توانم تعداد لیوان‌های آبی را که بعدا – یا حتی روز بعد، خوردم اضافه کنم.