بررسی پاوربانک سازگار با MagSafe دو طرفه Zens ZEPP03M – 9to5Mac

اما محتمل ترین استفاده من از آن این است که هنگام کار در یک کافه یا موارد مشابه، تلفن را کاملاً روشن نگه دارم. برای آزمایش این موضوع، صفحه‌نمایش گوشی را مانند روی پایه میز خود روشن نگه داشتم و به طور معمول برای یک روز کاری کامل با شارژر متصل از تلفن استفاده کردم. باتری آیفون را 100% نگه می داشت و تمام روز (حدود 7.5 ساعت) دوام می آورد.

کناره ها حسی لاستیکی دارند و چسبندگی بهتری نسبت به روکش پلاستیکی استاندارد به آنها می دهد. در قسمت پشتی یک پایه تاشو قرار دارد، به این معنی که می‌توانید از آن روی میز قهوه‌خوری یا میز سینی هواپیمایی استفاده کنید، درست مانند پایه‌ای که من روی میز خود استفاده می‌کنم.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.




Source link

بخش نقد و بررسی 9to5mac فارسی همچنین برای سفر، جایی که یک پرواز طولانی مدت می تواند به معنای یک روز طولانی یا حدود 16 ساعت باشد، ایده آل خواهد بود. ترکیبی از Zens ZEPP03M و باتری داخلی باید آیفون 12 را در طولانی ترین روز سفر، حتی در صورت استفاده زیاد، به راحتی ببیند.

یک لوگوی بسیار محتاطانه ZENS و یک لوگوی شارژ بی سیم در هر طرف وجود دارد. خاکستری تیره روی مشکی، این رنگ‌ها فقط وقتی واقعاً ظاهر می‌شوند که نور از آنها منعکس شود.

Zens ZEPP03M تقریباً به همان اندازه ناشناس است. این یک بلوک تقریباً بی خاصیت از پلاستیک سیاه است.

بازاریابی این شرکت کمی بد است، می گوید MagSafe در برخی مواد و MagSafe سازگار در برخی دیگر…

اگر این سه چیز را می خواهید، می گویم ارزشش را دارد، به خصوص اگر زیاد سفر می کنید.

با آیفون 12 پرو مکس و کار از خانه، مجبور شدم به طور فعال برای تخلیه آیفون خود کار کنم تا بتوانم زمان شارژ را آزمایش کنم! تفاوت کمتر از حد انتظارم بود.

همانطور که این روزها در مورد گجت‌ها عادی به نظر می‌رسد، شما یک کابل شارژ USB-C دریافت می‌کنید، اما بدون آجر شارژ.

استفاده شده

این در واقع با MagSafe سازگار است، به این معنی که به صورت مغناطیسی به مدل‌های آیفون 12 برای شارژ بی‌سیم متصل می‌شود، اما قدرت استاندارد Qi را به‌جای 15 واتی که با شارژرهای واقعی دریافت می‌کنید، 7.5 وات ارائه می‌کند.

در نهایت، روی پایه یک سوکت شارژ USB-C، چهار نشانگر برق LED سفید کوچک و دو دکمه مثلثی کوچک، یکی برای تغذیه در دو طرف پد وجود دارد.

در شارژر Apple MagSafe من، تلفن از چند درصد تا 100 درصد در کمتر از چهار ساعت شارژ می شود. در ZEPP03M، تقریباً ساعت پنج بود.

پاوربانک دو طرفه MagSafe سازگار Zens ZEPP03M یکی از چهار مدلی است که اوایل این ماه توسط این شرکت معرفی شد. USP آن این است که می تواند همزمان آیفون 12 و قاب AirPods را شارژ کند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

Zens ZEPP03M 69.99 دلار قیمت دارد. اگر آن را با یک استاندارد مقایسه کنید باتری خارجی سیمی با همان ظرفیت، گران است. در غیر این صورت، می توانید دریافت کنید یک پاوربانک بی سیم با ظرفیت بیشتر تقریباً به همان قیمت اگر این تمام چیزی است که نیاز دارید، پس بهتر است از چیز دیگری استفاده کنید.

تنها شکایت من در مورد آن، پایه فلیپ آپ است. نسبتاً کوچک است و عملکرد فنر به این معنی است که مشتاق جمع شدن است، بنابراین یک بار که روی میز زدم بسته شد و افتاد. ZEPP03M به جای گوشی ضربه کوچکی خورد، اما خوب است که شاهد بهبود آن باشیم.

قیمت و نتیجه گیری Zens ZEPP03M

اما چیزی که ZEPP03M را منحصر به فرد می کند این ترکیب است:

  • بي سيم
  • براکت یکپارچه
  • دو طرفه برای آیفون و ایرپاد

تفاوت بین این دو، با این حال، کوچکتر از آن چیزی است که شما ممکن است انتظار داشته باشید – اما ما به زودی به آن خواهیم رسید.

نگاه کنید و احساس کنید

من خودم AirPods ندارم، اما مجموعه‌ای را برای تست شارژ قرض گرفتم و مطمئن شد.